2.

14 4 0
                                    

Zobudila som sa okolo 2:54 v noci. Pretrela som si tvár a snažila sa zaspať. Po pol hodine mrvenia v mäkkej posteli mi došlo, že dnes už asi nezaspím. Zapálila som si malé svetielko, vzala papier a začala maľovať. Ani neviem ako ale hodiny utekali a môj budík začal zvoniť. Niee, dnes naozaj nechcem ísť nikam! Hlasno som vzdychla a šla sa pripraviť do školy. Kým som šla po schodoch do kuchyne, začula som ako sa moji rodičia hádajú. "....takto to s ňou nemôže ísť ďalej..." Stuhla som. "Margaret, ak to tak pôjde ďalej tak ju pošleme bývať k Elle..." Povedal môj otec už s trochu kludnejším hlasom. Moja mama si vzlykala. "Ja už neviem čo mám robiť. Je tak strašne drzá." Ja som drzá??? Neskutočne ma to naštvalo. Vošla som rýchlosťou blesku do kuchyne a vzala si len niečo malé na jedenie. Keď si ma všimla moja matka, hneď na mňa začala kričať. "Ty si nás počúvala?" Naštvané som sa na ňu pozrela. "Fajn...takže dúfam že si pochopila a zlepšíš sa. A teraz už vypadni do školy!" Odkráčala som a slzy mi vytvorili hmlu cez ktorú som takmer nevidela. Už to nezvládam... Dnes žiadna škola, nie, dnes nie. Rozbehla som sa niekam, kde som vedela že nikto nepôjde a budem mať trocha kľudu. Čo ma napadlo bolo ako prvé les.

Bolo tam príjemne no vedela som že budem musieť onedlho ísť domov aby som nemala problém.

Doma sa šírilo ticho čo znamenalo, že moji "úžasný rodičia" niesu doma. Zhodila som dole tašku a pustila si v izbe úplne nahlas hudbu. Užívala som si každú jednu pieseň. Bol to úžasný relax. Odrazu som začula zvuk otvárania vchodových dverí. Okamžite som vypla hudbu, rozbehla sa ku stolu a tvárila sa že som úplne zaborená do učenia biológie. Kroky na schodoch sa približovali a moje srdce bilo ako o život. Mama roztvorila dvere a ja som sa ani nepohla. Stála tam asi 3 minúty a potom len zabuchla dvere a odišla. Vydýchla som si a hodila sa na stôl. Dnes to bolo len o chlp Rose.

Ešte stále je to o ničom ale začne sa to pomaly zamotávať. Chudák Rose, možno sa bude musieť presťahovať k Elle... A kto to je, to sa dozviete. Dakujem za prečítanie.

Vaša Blackrose💀🖤

Rose Black: Dear DepressionWhere stories live. Discover now