Konečne koniec. Potešila som sa a šla domov. Keď som schádzala dole, Grace a jej partia odpadkov ma zhodili zo schodov. Celý život mi prebehol pred očami a ja som sa už videla rozplácnutá na zemi. Našťastie ma niekto zachránil...bol to Andy. Všetky moje kresby sa rozleteli po podlahe. Držal ma asi 2 minúty. "Kravy!" Naštvane pokrútil hlavou. "Si v poriadku?" "Myslím, že áno, ďakujem." Usmiala som sa. Nevedela som ako sa mám odtrhnúť od tých veľkých modrých očí. "Pomôžem ti pozbierať tie papiere." Pustil sa do práce a keď narazil na obraz môjho démonického dievčaťa, ani nedýchal. "Pane Bože! To je nádherné." Znova som očervenela. "Ak chceš, môžeš si to nechať." Pozrel na mňa s ohromeným výrazom. "Vážne? Nebude ti to chýbať?" "Nie, to je v poriadku. Mne je to na nič." Podal mi moje vytvorí a nečakane ma objal. Bola som celá bez seba. "Ďakujem....ako sa vlastne voláš?" "Rose Black." Usmiala som sa a šla von z budovy. On tam ešte ostal. Keď som celá nadšená vyšla von zo školy, už tam čakala Grace. "Drž sa od neho ďalej, dobre ty malá špina?" Zamračila som sa. "Už iba teba budem počúvať....čo si o sebe myslíš?" Udrela ma päsťou do tváre. "Je môj! Rozumela si?" Piskľavo skríkla. Moje ruky boli zrazu zo želatíny a tak som sa iba rýchlo zbabelo pobrala domov. Keď som začula ako niekoho hlas vrieska po dievčine, nenápadne som sa otočila. Bol to Andy a úplne naštvaný niečo kričal na Grace. Bála som sa, že za mnou pôjde a uvidí tú bolesť v mojich očiach a preto som začala bežať. "Rose počkaj prosím!" Utekal za mnou. Sakra dievča! Bež! Dobehol ma a schytil ma za ruku aby som zastala. Otočil moju tvár k jeho ale moje oči sa mu vyhýbali. Utrel mi slzy jemnými rukami. "Ublížila ti?" "Prosím, nechaj to tak." Snažila som sa vytrhnúť z jeho rúk, no nepustil ma. Nepozeraj sa mu do očí. Musíš to zvládnuť. "Hneváš sa na mňa?" "Nie, prečo?" Pozerala som do zeme. "Vyhýbaš sa očnému kontaktu." Zamračil sa. Zdvihla som opatrne zrak. Niee, Rose okamžite prestaň! Nedokázala som to, naše oči sa stretli. Boli sme od seba asi 1 centimeter. Už stačí dievča, ovládaj sa! Keď sa ku mne Andy ešte trochu priblížil, srdce mi bilo ako na pretekoch.
Na dnes je to všetko. Čo myslíte? Bude to láska?
Vaša Blackrose💀🖤
YOU ARE READING
Rose Black: Dear Depression
Teen FictionKaždý máme občas depresiu...ja Vám tu opýšem život osamelej, veľmi talentovanej a tichej dievčiny menom Rose Black. Jej život je iba jedno veľké trápenie, potom však stretne umelca do ktorého sa zamiluje....ale je on ten pravý alebo jeho krása nehov...