Začala som sa vybaľovať. Potom som bola naozaj veľmi unavená a všetky tie emócie mi spôsobili že som okamžite upadla do kómi. Šťastie že je zajtra víkend....
Zobudila som sa okolo desiatej. V byte bolo ticho, čo znamenalo že Ella asi ešte spí. Bola som strašne hladná a tak som sa ticho pobrala do kuchyne. Opatrne som si odtrhla banán a kým som do neho stihla kusnúť, počula som vzlyk a tak som položila žlté ovocie a šla za sestrou. Ležala tam so slzami v očiach a držala si bolestne hlavu. Sadla som si na jej posteľ a chytila jej ruku. "Si v poriadku?" Pošepla som jej aby ju hlava zo včera nebolela ešte viac. "Rose vypadni!" Povedala nervózne zo zavretými očami. Zamračila som sa a odišla. Našla som tabletku proti bolesti a doniesla som jej ju s pohárom vody. Znova sa šla naštvať a niečo mi povedať, no keď videla že jej nesiem tabletku, stíchla. Položila som jej to na stolík. Potom som si šla dojesť ovocie. Konečne mi bolo lepšie. Začula som kroky blížiace sa ku mne. Otočila som sa a tam stála Ella. Previnilo sa usmiala. "Ďakujem Rose. A chcela by som sa ti ospravedlniť za včera...." "To je v poriadku." Skočila som jej do reči. "Prosím povedz že som ti tú modrinu pod okom nespravila ja." Vydesene čakala na moju odpoveď. Chytila som si tvár a dotyk prstov na modrinu spôsobil obrovskú bolesť. Pozrela som sa do mobilu a zistila, že je tam naozaj nie pekne vyzerajúce poranenie. "Neboj sa, ty si nič neurobila. To mi spravila mama včera keď zistila že som nebola dva dni v škole." Usmiala som sa."Ona ťa bila??" Úplne sa naštvala. "Nechajme to už tak." Nechcela som to riešiť. "No Rose...budeš mi musieť neskôr povedať o všetkom, čo sa tam dialo." Vydýchla si. "Teraz ti tú modrinu skúsim zamaskovať, dobre?"
Dnes to bolo možno trochu nudné, ale pokúsim sa to napraviť v ďalšej časti. Ak ťa to neodradilo od čítania, tak som neskutočne šťastná.
Vaša Blackrose💀🖤
CZYTASZ
Rose Black: Dear Depression
Dla nastolatkówKaždý máme občas depresiu...ja Vám tu opýšem život osamelej, veľmi talentovanej a tichej dievčiny menom Rose Black. Jej život je iba jedno veľké trápenie, potom však stretne umelca do ktorého sa zamiluje....ale je on ten pravý alebo jeho krása nehov...