3.

19 3 0
                                    

Achh, ďalšie ráno. Čo keby som dnes nešla tiež do školy? Napadla ma veľmi dobrá otázka. A ja som poznala odpoveď. Dnes pôjdem na cintorín. Tá myšlienka mi nahnala úsmev do tváre pretože už ako malá som tam rada chodievala. Neviem prečo ale cítila som sa tam kľudne a bezpečne. Šla som dole a keď môj otec videl moju dobrú náladu, úplne zamrzol. "Ahoj oci." Zamávala som mu a odišla. Krok za krokom som sa blížila k cieľu a cestou som si fotila kostol ktorý bol zatiahnutý v hmle a šere. Dnes nebolo najlepšie počasie, ale bolo ideálne na robenie Creepy fotiek. Pozrela som sa na batériu ktorá ukazovala 84%. Keď som bola takmer pri cintoríne, začalo poprchávať. No nevadí. Sadla som si k hrobu nejakého 20 ročného chalana. Len tak som tam sedela na taške a kreslila som. Kvapky vody mi nevadili. Na papieri bolo démonické dievča. Ja som zo svojou prácou bola veľmi spokojná. Neviem ako dlho som tam bola ale prestalo pršať. Šla som si odfotiť starý kríž, no môj mobil sa nechcel ani zapnúť. Začala som panikáriť. Aký je vlastne čas??? Zamrazilo ma. Čo ak som už mala byť doma? Začala som sa psychopaticky smiať. Ako je to možné keď som mala len teraz 84%, veď môj mobil sa tak rýchlo nevybíja. Celu cestu som búchala do mobilu so snahou zapnúť ho.

Pred domom stálo mamino auto. Ajaj, radšej sa zakradnem do izby. Otvorila som opatrne dvere a rýchlo, ale potichu som sa pokúsila utiecť do bezpečia. No v tom som začula mamu. "Rose!! Okamžite sem príď." Privrela som oči a otočila sa na päte. Vošla som do obývačky kde už čakala ta neskutočne "milá" žena. "Vieš koľko je hodín?" Vrieskala. Pootočila som hlavu na hodiny a uvedomila si, že je pol štvrtej. Vydesene som sa cukla. "Ty sviňa, okamžite mi všetko povieš!!" Nechutne sa jej napínali žily na krku. Nebola som schopná povedať ani slovo a tak som tam iba tak stála. Zrazu mi strelila naozaj silnú facku. Hrôzostrašne  to bolelo. Potom ma schytila a začala mnou triasť. Za tým ma zhodila na zem a ja som už nemohla. Ušla mi slza a ona už našťastie prestala. "Tvoji učitelia sa ma vypytujú prečo nechodíš do školy." Zúrivo funela a na koniec dodala. "Rose, už to s tebou nezvládam. SŤAHUJEŠ SA K ELLE!" To ma dostalo.

Toto s cintorínom a mobilom sa mi naozaj stalo:DDD Čo hovoríte na pribeh? Začína sa to komplikovať.
Dakujem za všetko ľudia. Milujem Vás.

Vaša Blackrose💀🖤

Rose Black: Dear DepressionWhere stories live. Discover now