SudenazYldz754 sana armağan ediyorum canım.
~Cemre'nin Ağzından~
Meral'in zoru ile korku filmine girdim.Aslında hiç girmek istemiyorum.Korku filmi sonuçta.Ya kalbim yine çok hızlı atarsa?Ya yine nefes alamazsam?Ya herkes öğrenirse rahatsızlığımı?Belli etmemem lazım.Kötü olursam çıkarım.
~Kader'in Ağzından~
Filmi izliyorduk.Çok korkunç bir sahne çıktı.Hepimiz çok korkmuştuk.Çığlık atıyorduk.Cemre'ye baktığımda fenalaştığını fark ettim.Ne olmuştu bu kıza?
~Cemre'nin Ağzından~
Nefesim kesilmişti.Nefes alamıyordum.Zorlukla konuştum.
Cemre:
Efe...çıkar beni buradan........Nefes alamıyorum!
Efe:
Cemre.Iyi misin?Gel.Tamam dışarı çıkalım.
Efe beni zorlukla dışarı çıkardı.Herkes filmden çıkmıştı.Bir köşeye geçip nefes alışverişimi düzenleme çalışıyordum.Efe yanıma gelince onu kovdum.Anlamamalıydı.Kimse hiç birşeyi anlamamalıydı.
Efe:
Cemre iyi misin canım?
Cemre:
Efe git başımdan.
Efe:
Ama Cemre..
Cemre:
Efe git dedim.
Meral:
Ya kız kriz geçiriyor.Benim yüzümden.Niye zorla soktum ki?
Mert:
Aşkım sakin ol.Sen Cemre'nin bu kadar korkacağını bilemezdin ki.
Meral:
Cemre,canısı.Gel hastaneye gidelim.
Meral çok yakınıma gelmişti.Onu ittim.
Cemre:
Git.
Meral:
Kızma bana lütfen.
Meral bana daha çok yaklaştı.
Meral:
Oha.Cemre kalbin...Kalbin çok hızlı atıyor.Bir doktor değilim ama bence bu hiç normal değil.Hem bak betin benzin atmış.Gel hastaneye gidelim.
Cemre:
Hayır.Istemiyorum.
Meral:
Canısı olmaz.Gel hastaneye gidelim.
Cemre:
Meral istemiyorum.Yurda gitmek istiyorum ben.
Meral:
Peki.Gel seni yurda bırakalım.Sende dinlen.
Cemre:
Tamam.
Meral elimden tutup beni yerden kaldırdı.Şimdi daha iyiydim.
Meral:
Çok özür dilerim Cemre.Bu kadar korkacağını bilemedim.Affet beni kardeşim.Lütfen.Kızma bana olur mu?Aptalın tekiyim işte.
Cemre:
Ya Meral.Öyle deme kendine.Sen aptal falan değilsin.Önemli değil.Sen benim böyle kötü olacağımı bilemezdin ki.Küsmedim sana.
Meral:
Yaa.Canım kardeşim.
Meral bana sıkıca sarılmıştı.
Kader:
Canısı yavaş.Kızı boğacaksın.
Eylül:
Meraaal.Ya bıraksana kızı.Aaa boğulacak.
Meral:
Birşey olmaz.
Efe:
Artık sevgilimi alabilir miyim?
Meral:
Aaa terbiyesize bak.Ben onun kardeşiyim bir kere.Sen yokken ben vardım.Vermiyorum sana.
Cemre:
Meral tamam.Bırak artık beni.Bunaltıyorsun beni.Ben sevgilimin yanına gideceğim.
Meral:
Vallaha küstüm.Çok ayıp çok.Bunca yıllık arkadaşını,kardeşini sat.Daha bugün sevgili olduğun çocuğa git.Gerçekten çok ayıp.Küstüm ben.Biliyorsun kırılganım.
Cemre:
Tamam canısı.Küsme hemen.Hem ben seni daha çok seviyorum.
Efe:
Bu seferde ben küstüm ama.
Güney:
Yeter lan.Hadi gidelim.
Cemre:
Sağol Güney.Kurtardın beni.
Güney:
Ne demek,arkadaşlık vazifemiz.
Limuzine doğru yürüyorduk.Serkan ile konuşan ve önüne bakmayan Eylül birden yola atladı.
Bölüm Sonu
Bölüm nasıldı?
Vote ve yorum!!!