Cemre'nin Ağzından
Biz en arkaya oturmuştuk.Cam kenarına ben yanıma Feride Hanım,Feride Hanım'ın yanına da Toprak Hoca oturmuştu.Başımı cama yaslayıp hemen uyudum.Çok yorgundum.
Feride Hanım geldiğimizi söyleyince uyandım.Beni yurda bırakıp evlerine gittiler.Bende yatağıma yatıp yarım kalan uykuma devam ettim.
Sabah büyük bir sıkıntı ile uyandım.Nefes alamıyordum.Kriz geçiriyordum.Kendimi sakinleştirmem baya zaman aldı.Artık ellerim tutmuyordu.Çok kötüydüm.Biliyordum...Ölüm gittikçe yaklaşıyor ve ben ondan kaçamıyorum.Ne acı....insanın kendisinin ne zaman öleceğini bilmesi ne acı....Tam olarak hangi gün,saat kaçta öleceğimi bilmesemde çok yakında olduğunu biliyordum.
Keşke Efe ile barışmasaydım.Ondan ayrılmam lazım..kızlardan uzaklaşmam lazım.Onların beni böyle görmesini istemiyorum.Onların benim için üzülmesini istemiyorum.Her ne kadar onlardan ayrılmayı istemesemde elimde değil.Benim kaderime yazılmış bir kere."Mutsuz olmaya,sevdiklerimden ayrılmaya" alıştım.
Eşyalarımı toplayıp bavuluma yerleştirdim.Yurttan ayrılacak,bir ev tutup orada da ölecektim.Böylesi daha iyiydi.Herkes için böylesi daha iyi.
Çıkarken Feride Hanım'a yakalandım.Onu görür görmez sarıldım.Son bir kez..yanağından öpüp gidecektim ki beni durdurdu.
Feride:
Cemre nereye?Geri mi dönüyorsun yoksa kızların yanına?
Artık yalan söylemek istemiyordum.Böyle iyi birine kim yalan söyleyebilir ki..
Cemre:
Ben yurttan ayrılıyorum.Bir ev tutup orada yaşayacağım.
Feride:
Böyle birşey olamaz Cemre.Imkansız.Sen daha reşit değilsin.Bir yere gidemezsin.Hem sabret kızlarla beraber çıkarsınız ayrı eve.
Cemre:
Peki.
Deyip odama gittim.Bu gece yurttan kaçacağım.Daha fazla burada kalamam.
Bir kız odaya girip bana telefon olduğunu söyledi.Bende hemen konuşmak için gittim.
Cemre:
Efendim?
Efe:
Aşkım bizde yarın geliyoruz.Eylül kolunu kırdı.Zaten sensiz çok sıkıcı buralar.
Cemre:
Güzel...çok güzel...iyi oldu bu aslında.Peki Eylül nasıl?Iyi mi?
Efe:
Eylül iyi de..sen iyi misin?Sesin kötü geliyor.
Cemre:
Merak etme.Iyiyim ben.Neyse görüşürüz.
Deyip telefonu kapattım.Neriman Hanım'ın odasına gittim.Halâ buradaydı.Gidip ona sarıldım.
Neriman:
Ne yapıyorsun kızım?
Cemre:
Hiiç.Ne kadar kötü olsanız da sizi de seviyorum Neriman Hanım
Deyip Feride Hanım'ım odasına gittim.Çıkmak üzereydi.Ona da sıkıca sarıldım.
Feride:
Cemre noluyor bugün sana?
Cemre:
Birşey yok Feride Hanım.Sizi çok seviyorum.
Hemen Hedoş'un yanına gittim.Onu da öptüm.Vakit gelene kadar kızlarla geçirdiğim güzel günleri düşündüm.
Sonunda vakit gelmişti.Bavulumu alıp gizlice yurttan ayrıldım.
Bölüm Sonu
Bölüm nasıldı?
Vote ve yorum!!!