Prolazili su dani a ja sam bio sve čudniji . Projekat se pisao i pisao , često sam provodio vrijeme sa Karolinom i baš zbog toga, sva moja osjećanja koja su bila usresređena na nju , prenesena su na našu zajedničku priču .
Rok nam ističe, za par dana trebamo predati naš rad a kraj nikako da dovršimo. Malo smo neodlučni u vezi njega... mislim da je neprestano gledanje u ekran a da nismo ništa napisali već sat vremena dovoljan dokaz da smo na mrtvoj točki.
" Šta dalje... ? " - Karolina upituje dok prelazi rukom kroz kosu.
" Ja ne želim srećan kraj " - govorim i hvatam njen neodlučan pogled koji mi mnogo ne govori.
" Ja ne znam šta želim Stefane, to je problem " - izgovara i tipka prstom po tastaturi.
" Biće previše srećnih krajeva, uvijek bude. Želim da budemo drugačiji, kraj mora da ostane zapamćen " - naglašavam i osjećam da dopirem do nje.
" Možda si upravu " - potvrđuje i vraća pogled prema ekranu.
" Dakle, šta si smislio ? " - upituje me i sprema se kucati čim je zaspem brilijantnim idejama .
...
Poznati zvuk alarma tjera moje umorno tijelo da ustane sa kreveta i da se vrati u realnost. Sutra idemo u NY-u , subota je tako da se od mene očekuje da se dobro napijem ali nije mi do toga. Uzimam telefon sa stočića i jako svjetlo tjera moju ruku da brzo preleti preko očiju.
"Prokletstvo " - izgovaram i smanjujem svjetlost sa telefona. Mogao sam i znati da će me sačekati ovoliko poruka, subota je uvijek haotična za mene. Tom i Harry su me uporno zvali cijelu noć, vjerovatno su pomislili da ležim mrtav u nekom šumi jer se ne javljam petkom uveče. To bih i ja pomislio ali osjećam da ne mogu više tako, kao da je neko bacio neke mađije na meni. Vraćam telefon na stočić i lijeno napuštam krevet u podne...
" Telefon ti je zvonio, nosi ga ubuduće sa sobom " - majka izgovara i baca telefon na kauč dok ja sjedim na njemu.
" Žurim " - izgovara i kao i uvijek sva smućena u žurbi napušta stan i odlazi na posao . Otključavam telefon i na ekranu se pojavljuje Harryevo ime. Okrećem njegov broj i stavljam telefon blizu uha.
" Šta se tebi desilo ?" - nije dugo čekao .
" Ništa " - kratko izgovaram i pravim kratak uzdah.
" Nešto se desilo " - uvjereno govori, kao da zna o čemu se radi.
" Nisam samo dobre volje za opijanje i žurke a i idem u New York sutra " - govorim i on na trenutak zaćuta pa ponovo nastavi govoriti.
" Nisi ti dobre volje od kada je ona došla , i još taj čuveni New York " - sada već mogu da shvatim da je Tom progovorio .
" Šta ti zapravo hoćeš od mene ? " - povisim ton pa posustanem jer shvatim da sebe otkrivam.
" Hoću starog Stefana a ne nekog zaljubljenog, zbunjenog momka koji se vezuje za neku curu koju je tri puta vidio " - grubo izgovara .
" Nosi se " - ljutito mu uzvraćam i prekidam vezu . Koji je njemu ? Neću da dozvolim da mi on pokvari ovaj dan. Ustajem i oblačim jaknu te napuštam kuću . Moram malo uhvatiti vazduha, previše sam napet zbog Harrya da bih sada mogao mirno sjediti i gledati televiziju .
...
Vrtim se neprestano kroz iste ulice, sva ta ista mjesta tjeraju me da se neprestano mrštim. Zastajem kod klupe u parku blizu moje kuće i bezvoljno sjedam gledajući u daljinu. Nije prošao ni minut a već je moje namršteno lice poprimilo ozbiljne karakteristike. Mark stoji preko puta parka i gleda u mene. Nadam se da nije saznao da poznajem Karolinu ? Vjerovatno nije, ovo njegovo gledanje bi se pretvorilo u opasn borbu da je saznao. Previše ga dobro poznajem , nije osoba koja razgovorom rješava svoje obračune. To je jedina stvar koja nam je zajednička , mada nije baš za pohvalu . Nakon kraćeg gledanja sa obije strane, ustajem sa klupe i odlazim u pravcu kuće ne želeći da razbijam glavu sa njim. Sutra je veliki dan, možda u mojoj glavi previše okićen hiperbolom ali zamisao da ću biti u New Yorku sa Karolinom nije baš nešto što može da moje misli ostavi po strani, ma kakve god bile.
YOU ARE READING
Easy
RomanceZnao je da ne može da bude navalentan, duboko u sebi je patio zbog toga ali ona je željela da to ide polako. Svakim njenim poljubcem poželio je da bude grublji, brži ali nije mogao zbog nje. Možda neki to zovu potisnuta ljubav , on je možda to tako...