Eylem Fethinin dudaklarına yapışır.Sonra Fethi ayrılır.
Eylem:Bir dakika bunu ölümsüzleşdirmemiz lazım.
Fethi:Ne?!Nasıl?!
Eylem fotoğraf makinesini eline alır.Fethiyi kendisine çeker.Ve bir-iki foto çeker.
Sonra Eylem Fethinin göğsünü okşar.
Fethi:Olmaz.Sen sarhoşsun.
Eylem:Beni içki değil sen sarhoş etdin şapşal.
Fethi:Bu gün olmaz.
Eylem:Ama ben seni bu gün istiyorum.
Fethi:Bak,sen sarhoşsun ne söylediğini,ne yaptığını bilmiyorsun.Şimdi uyu.
Eylem:Ben anladım.Sen beni istemiyorsun.Bu söylediklerinde bahane hepsi.
Eylem yüzünü çevirip başını yastığa koyar.
Fethi:Eylem.
Eylem Fethi ile konuşmaz.Sadeceondan ağlamak sesi gelir.Fethi Eyleme bakar ve ağladığını görür.
Fethi:Ağlıyormusun sen?
Eylem:Körmüsün?!
Fethi Eylemin gözyaşlarını siler.
Eylem:Şimdi neden siliyorsun gözyaşlarımı?
Fethi:Çünki seni ben ağlatdım.
Eylem:Onu ağlatmadan önce neden düşünmedin.
Fethi:Bak,canım.Bunu senin iyiliğin için dedim.Sonradan pişman olma diye.
Eylem kalkar ve yatakta oturur.
Eylem:Ben yaptıklarım için değil,yapmatıklarım için pişman olurum.
Fethi:Benle beraber olmayınca neden pişman olucaksınki?
Eylem:Çünki o zaman seni kayb ederim.Belkide yarın seni göremem,sen gidersin.Bilmiyorum ya!
Fethi:Benim gitmemi neden istemiyorsunki?Neden sana yaptığım kabalığın bedelini mi ödetmek istiyorsun?(Ya bedel diyince Haluk Mertoğlunu hatırladım.Bedelci Haluk)(neysee)
Eylem:Allah kahretsin ya.Bilmiyorum.İçimdeki hissi çözemedim.Senden ayrılmak istemiyorum.Bilmiyorum ya o hiss bir güne alevlene bilirmi.
Eylem Fethinin yanağını okşar.
Eylem:Fethi!
Fethini garip bir hiss bürür.
Fethi:Efendim
Eylem:Ben galiba sana aşık oldum!
♥♥♥Lütfen beğenirseniz yıldıza basmağı ve her daim (beğensenizde beğenmesenizde) yorum yazmağı unutmayın!Hikaye ile ilgli fikirleriniz,önerileriniz,görüşleriniz,beğenmediğiniz şeyleri yoruma yazın!♥♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Yenilmek (EyFet)(Devam ediyor)
RomanceTesadüfi bir tanışlık..."Küçük" oyun... "Büyük" intikam... Ama sonda aşka yenilmek. Bir küçük EyFet meselesi...