Bölüm 10

1.3K 109 9
                                    

Kapı çalar.Eylem hemen elindekileri aldığı yere koyar ve kapını açar.Gelen Fethidir. Fethi:Gidelim mi?

Eylem:Tamam.Bir dakika bekle.

Eylem çantasını ve fotoğraf makinesini alıp gelir ve çıkarlar. Taksiye binerler.Taksiye sükut çökmüşdür.Ne Eylem,ne de Fethi bir-biriyle konuşuyordur.Araya çökmüş sükütu Eylemin telefonuna gelen mesaj bildirimi bozar.Eylem çantasından telefonunu çıkarır.Mesajı açarken Fethide Eyleme bildirmeden mesajı okur.Mesaj Çolaktandır. "Bu gün olucak röpörtajı unut.Büyük bir işim var.Röpörtajı ertelediğim için sinirlenib bana mesaj yazma!"

Eylem:Uf ya unutdum ben onu!Hayatımın röpörtajı ertlendi üzüle ve sinirlenemiyorum bunca şeyin arasında.

Fethi bilmezmiş gibi:Neymiş o hayatının röpörtajı?

Eylem:Hiç ya

Hastahaneye varırlar.Bahar da bu hastahanede çalışmaktatır.Eylem ve Fethi hastaneye gelirler.Fethi Yavuz ve Baharı görür.Ama yanına gitmez.Yavuz da Eylem ve Fethiyi görür.

Bahar:Aaa o Fethi değilmi?

Yavuz:Evet.

Bahar:E yanına neden gitmiyorsun?

Yavuz:Şu an gizli görevde.Senden bir şey rica ede bilirmiyim?

Bahar:Tabii buyur

Yavuz:Onların yanına gidib neden geldiklerini sora bilirmisin?Ama öyle davranki sanki Fethiyi tanımıyorsun.

Bahar:Tamam.

Bahar Eylem ve Fethinin yanına gelir.

Bahar:Buyurun.

Fethi şaşırır.Gerçeği,buraya neden geldiklerini nasıl söyleyeceğini bilmez.Eylem doktorla Fethinin yanında konuşmağa utanır.

Eylem:Şey doktor hanım sizinle özel konuşa bilirmiyiz?

Bahar Fethiye bakar.

Bahar:Evet.

Bahar ve Eylem gider.

Eylem:Bekle gelicem.

Fethi:Tamam burdayım.

Bahar ve Eylem gider.Onların gitdiğini gören Yavuz Fethinin yanına gelir. Yavuz:Fethi noldu?Neden hastahaneye geldiniz?

Fethi:Ya şey komutanım.

Yavuz:ne?

Fethi:Off söyleyemiyicem.

Yavuz ciddileşir:Söylemeni emr ediyorum.

Fethi:Eylemi tahlile getirdim.

Yavuz:Neden?

Fethi:Dün gece beraber olmuş ola biliriz.

♥Sizce bunu duyan Yavuz ne yapıcak?♥

♥♥Tahlilin cevabı ne çıkıcak?♥♥

♥♥♥Tahlilin cevabını öğrenen Eylem ve Fethi ne yapıcak?♥♥♥

♥♥♥♥Yorumlarınızı bekliyorum."Bölüm 10" 35 oydan sonra♥♥♥♥


Aşka Yenilmek (EyFet)(Devam ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin