Bölüm 9

1.3K 121 6
                                    

Oooo bu  sefer 20 oy çabuk gelmiş.Teşekkürler.Bende yeni bölümü yayınlayayım o zaman.

"Kullanılmak?!" Fethi Eylemden bu sözleri duyunca kendini çok kötü hiss etdi.

Fethi kendi kendine düşünüyordu:"Kullanmak?!" ben çok kötü şey yaptım.Sonuçta masum kızın günahına girdim.Benim asker olarak,gizli görev için ona yaklaşmam buna hak vermiyordu.Sonuçta olanların hepsi ben Çolakla buluşucağı yeri öğrentikten sonra oldu.Bir hata yaptım.Bunu da düzeltmeliyim!

Fethi Eylemin gözyaşlarını siler.

Fethi:Özür dilerim.

Eylem:Özür dileyicek bir şey yokki.Sonuçta fotoğrafı gördük.Sen haklıydın.Belki de bende razı olmuşumdur.

Fethi:Seni böyle hiss etdirdiyim için özür dilerim.Hadi gel kahvaltımızı yapalım.

Eylem ve Fethi yeniden masaya gelirler.Fethi Eylemin sandalyesini çeker.

Eylem:Teşekkürler.

Fethi:Rica ederim.

Fethi garsonu çağırır.

Fethi:Garson bir bura baka bilirmisiniz?

Garson gelir ve sifarişleri alıb gider.Fethi ne ise düşünüyordur.

Fethi:Sen hiç bu güne kadar biri ile ilişki yaşadın mı?

Eylem bu soruya şaşırır.

Eylem:Bir kaç yıl önce bir sevgilim vardı.

Fethi:Beraber oldun yani?

Eylem:Sevgilim dedim işte.

Fethi:Sen her sevgilinle beraber oluyormusun?

Eylem:Beraber olmak?Hangi manada?

Fethi:Şimdi açık-açık söylemeyeyim yani.Gece falan.

Eylem:Haa öyle.Tabii ki de hayır.

Fethi:Güzel o zaman.Gece bir şey yaşayıp-yaşamadığımızı böylelikle öğrene bilicez.

Eylem:Nasıl?

Fethi:Test ederek.

Eylem başka bir şey anlar

Eylem:Nasıl yani?Lan sapıkmısın sen?Ha zaten ben senin sapık olduğunu anlamışdım.Peki diyelim dün gece beraber olmadık,şimdi test edince...

Fethi:Aaaa sen yanlış anladın.Öyle test etmek değil.Hastanede kan tahlili yaptıralım.Öyle bir test.

Eylem:Haaa.Ya ben nasıl anlamışım ya uff.

Fethi güler.

Eylem:Gülme.

Fethi hala gülüyordur.

Eylem:Gülme dedim sana!

Fethi:Tamam tamam.

Sifarişleri gelir.Yemeğe başlarlar.

Eylem:Ya ben yiyemiyorum.Hemen gidip test etdirsek olurmu?

Fethi:Tamam o zaman kalkalım.

Fethi garsonu çağırır ve hesapı öder.

Eylem:Ben bir yukarı çıkıp gelicem.

Fethi:Tamam ben burada bekliyorum.

Eylem odasına gelir.Dağınık yatağı görür.Yatağa oturur ve ağlamağa başlar.Yanındakı fotoğraf makinesini eline alır ve Fethi ile olan fotoğraflarına bakar.Sonra sanki bir şey hatırlar ve yatağın yanındaki komidinin çekmecesinden bir şey götürür.Ve ora yazmağa başlar:"Şimdi bilmiyorum beraber olduk mu olmadık mı?Bence olmadık çünki hiç bir ağrım falan yok bu ilk olucaktı.Ama olada bilir,çünki onunla yan-yana olunca onda beni cezb eden bir hiss oluyor,bir şey hiss ediyorum.Şimdi bir yandanda beraber olmuş olalım istiyorum.Ya ama bilmiyorum sanki ona bağlandım.Bu aşk değilde nedir?Çok saçmalıyorum yaa.Daha dün tanıdığım birine aşık oluyorum ve onunla beraber olduğumuzu umuyorum.Ama galiba bu sefer çok ireli gitdim..."

♥♥♥Gelecek bölüm 25 oydan sonra gelicek.Öyle okuyup geçmeyin oy verin ve yorum yapın lütfen!Seviliyorsunuz!♥♥♥

Aşka Yenilmek (EyFet)(Devam ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin