Sabah olur.Eylem Fethinin koynundadır ve birbirlerine sarılıp uyumuşlardır.Birden Eylem uyanır.Onun haraketini hiss eden Fethide uyanır.Eylem Fethiye bakar.
Eylem:Günaydın.
Fethi:Günaydın.
İkiside yeniden gözlerini kaparlar.Sonra her şeyi yeni anlarlar.İkiside şaşkınlıkla bir-birlerine bakıyorlardır.Eylem Fethinin üzerinde hiç bir şey olmadığını görür.
Eylem:Ohaa.
İkiside kalkarlar.
Eylem:Dün gece ne oldu?
Fethi:Bilmiyorum.
Eylem hatırlamağa çalışır.
Eylem:Şimdi bi çıktık fotoğraf çekmeğe gitdik.
Fethi:Taş fotoğrafları çektik.
Eylem:Evet,gelişmek için ilk önce taş fotoğrafı çekmeliyiz.Sonra otele döndük.
Fethi:Sen üzerini değiştirdin ve gittik.Ama nereye?
Bir az düşünürler.
Eylem:Hatırladım.Disco clubuna.Sonra kavga oldu.Haa bide oyun oynadık.İçkiler geldi.
Eylem Fethiye ters-ters bakar.Sonra bir üzerindeki gömleğe,birde Fethinin çıplak göğsüne bakar ve Fethinin üzerine zıplar.Bir-iki defa vurur.
Eylem:Lan pis sapık.Beni içizdirdin,sarhoş etdin ve beni kullandın.Sapık!
Fethi Eylemin kolundan tutar.Bu ara göz-göze gelirler.Fethi Eylemin kolunu sıkar.
Eylem:Ne yapıyorsun?Canım acıyor.Yoksa..
Fethi:Üzerimden kalkarmısın.
Eylem Fethinin üzerinden kalkar.
Fethi:Üstümüzü değişelim.Sonra inip aşağı hepsini konuşuruz.
Eylem:İm derken?Değişelim?!Dün gece yaptıkların yetmedi mi?
Fethi:Ya ben dün gece sana bir şey yapmadım.
Sonra kısık sesle:İnşallah yapmamışımdır.
Eylem:Anlamadım?Neyse sen çık dışarı ben üstümü değişicem.
Fethi üzerinde bir şey olmadığını gösterir.
Fethi:Böyle mi?Gömleğimi ver ilk önce.
Eylem:Ha dur üstümden çıkarıp veriyim.Lan sapık herif yanında mı çıkaracağım?Çık dışarı getirim merak etme yemem gömleğini.
Fethi:Ya peki böyle nasıl çıkacağım?
Eylem yerdeki beyaz T-shirti görür.Yerden götürür ve Fethiye verir.
Eylem:Bunu giyip çık o zaman
Fethi:Çok akıllısın.
Eylem:Çık
Fethi T-shirti giyip çıkar.
Eylem yatağa oturur.
Eylem:Of ya dün gece ne oldu?
Sonra üzerini değişir ve fotoğraf makinesini götürüp aşağı iner.Fethinin yanındaki sandalyeye oturur.
Fethi:Bir şey yermisin?
Eylem:Ben buraya yemek yemeğe inmedim.Dün gece birşey olmuş.Ya da bilmem sen bilerekten yapmışsındır.
Fethi:Ben kimseyi zorlamam.Belki sen kendin istemiş ve razı olmuşsundur.Belki sen teklif etmişsindir.
♥Oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmatın.Oylar az geliyor.Yeni bölüm 20 oydan sonra♥
♥♥Bide beni follow edermisiniz?♥♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşka Yenilmek (EyFet)(Devam ediyor)
RomanceTesadüfi bir tanışlık..."Küçük" oyun... "Büyük" intikam... Ama sonda aşka yenilmek. Bir küçük EyFet meselesi...