Bölüm 8

1.3K 125 5
                                    

Sonunda 20 oy geldi.O yüzden  yeni bölümü yayınladım.

Eylem:Saçmalama

Fethi Eylemin elindeki fotoğraf makinesini görür.

Fethi:Fotoğraf makinesinden çekilmiş resimlere bakalım.Belki bir şeyler hatırlarız.

Eylem:Arada-sırada kafan çalışıyormuş ha.

Fethi Eylemin oturduğu sandalyenin arkasına gelir.Eylem fotoğraf makinesini eline alır.Fethi de resimleri iyi göre bilmek için bir az eğilir.Eylem yüzünü çevirdiğinde yine göz-göze gelirler.

Fethi kısık sesle:Bu kaçıncı ya.

Eylem:3-cü

Fethi şaşırır.

Eylem:Neyse resimlere bakalım.

Eylem fotoğraf makinesindeki resimleri açar-açmaz dün gece Eylemin Fethi ile öpuşdükden sonra çekdiği resm gelir.Ama ikiside bu resmin ne zaman çekildiğini hatırlamaz.Eylem ve Fethi bir-birlerine bakarlar.

Eylem:Ohaaaa.

Eylem kalkar.

Eylem:Sapık herif.

Fethi:Ha ben ne yapdım ya.Sarhoşduk ikimizde.Göründüğü kimi resimde çok mutlusun.Hatta resmimizi sen çekmişsin bile.

Eylem:Bağırma!Her kes bize bakıyor zaten.Otur sakince konuşalım.

İkiside oturur.

Eylem:Şimdi ne olucak?

Fethi:Bilmem.Sonuçta yanlışlıkla oldu.Sarhoştuk.Kimsenin zoruylada olmadı.

Eylem:Hiç bir şey olmamış gibi hayatımıza devam edelim o zaman.

Fethi:Aynen.

Eylem:Sonuçta ikimizde de hata var.

Fethi:Hı hı.

Fethinin telefonu çalar.Arayan Ateşdir.Fethi masadan uzaklaşır ve telefonu açar.

Fethi:Alo

Ateş:Alo,Avcı.Naber?Dün gecen nasıl geçdi?

Fethi:Offf.Dün gece ile ilgili bir şey sorma bana.

Ateş:Tamam,tamam.Anlaşılan kötü geçmiş

Fethi:Bi bilsen başıma neler açdığını.

Ateş:Kim benmi?

Fethi:Evet sen!Neyse bunu sormak için mi aradın beni?

Ateş:Yok ya.Şey şu gazeteci kız hani Çolakla görüşücekti ya,nerde görüşüceklerinidesen bulucaktın.

Fethi:Ha onu dün gece buldum.

Ateş:Eee neresi?

Fethi:Allah kahretsin!

Ateş:Ne oldu?

Fethi:Kapa!Bir azdan ararım.

Ateş telefonu kapar.Fethi dün gece içip sarhoş olduğundan adresi de unutmuşdur.

Fethi:Napıcam ya ben?..Eylem!Eylemin telefonunu götürüp mesajı yeniden düzelte bilirim.

Fethi masaya geri dönerken Eylemin gittiğini görür.

Fethi:Eylem!

Eylem geri döner.Fethi Eylemin ağladığını görür.Fethi Eyleme sarılır.Eylem ayrılmak ister.

Eylem:Yapma!

Fethi:Noldu???

Eylem:Sonuçta hatırlamasakta aramızda bir şey oldu!Kendimi kullanılmış hiss ediyorum.

♥♥♥Gelecek bölüm de hazır.20 oydan sonra Bölüm 9 yayınlanacak.Lütfen okuyub geçmeyin!Oy kullanin ve yorum yazın!Lütfen!Please!(artık hangi dilde söyleyeyim ya!)

Aşka Yenilmek (EyFet)(Devam ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin