1 week later:
POV Isabel:
-A heeft ons nog allemaal berichten gestuurd, zoals:
Jullie zijn al net zo goed in liegen als jullie moeders. Ooit gedacht aan wat zij vroeger hebben meegemaakt?
-ALieve Isabel, die altijd alles aankan. Wat vind je er eigenlijk van dat je moeder met die van Olivia zoent?
-ALeugenaars, allemaal bij elkaar. Vertel al jullie geheimen aan jullie allemaal, of anders wordt dit nog een pracht verhaal.
-ADie laatste was 2 minuten geleden binnengekomen. Nu zitten we tegenover elkaar in Olivia's kamer elkaar aan te kijken in stilte, niet wetende wat we moeten doen.
Olivia doorbreekt de stilte.
"Ik denk dat we onze geheimen aan elkaar moeten vertellen." Zegt ze.
"Hoezo?" Vraagt Eva.
"Nou, kijk. Aangezien we allemaal een geheim hebben kunnen we elkaar niet gaan judgen. Als we elkaars geheimen weten, kunnen we elkaar helpen met -A en als we zelf een berichtje krijgen die over een persoonlijk geheim gaat, kunnen we die ook aan anderen laten zien."
Ze heeft wel een punt.
"Dus, wie is er voor?" Vraagt Olivia.
Iedereen steekt zijn hand op behalve Stella.
"Kom op Stella we doen dit samen." Zeg ik.
"Gaan jullie echt niet judgen?"
"Tuurlijk niet."
Ik zie haar heel kort even twijfelen.
"Oké..." Zegt ze dan langzaam.
"Wie wil er beginnen?" Vraagt Olivia.
Heel langzaam zegt Eva: "ik wel."
We kijken haar nu allemaal aan.
"Oké, beloof me dat jullie buiten deze kamer hier niet over praten, want dat kan betekenen dat er iemand waarschijnlijk wordt opgepakt."
We kijken haar allemaal geschokt aan.
"Weet je wat, laat maar." Zegt ze dan snel.
"Awh kom op Eef we gaan niks vertellen oké. We beloven het."
Ze haalt diep adem en schraapt haar keel."Oké. Nou, ehm... ik ben vrij goed in wiskunde toch?"
We knikken allemaal, ook al vinden we het een rare vraag.
"Nou, dat is geen echt toeval..."
Ze haalt weer diep adem.
"Want ik heb een soort van een relatie met de wiskunde stagiaire...."
We zijn allemaal stil. Eva en meneer Whittman?
"Kan iemand anders nu gaan? Het is veel te stil op dit moment!" Zegt Eva bijna dwingend.
"Oké, ik ga wel." Zeg ik.
"Ik weet niet of dit ook voor Olivia geldt, maar... Ik denk dat mijn moeder en Olivia's moeder misschien een soort van een geheime relatie hebben..."
"WAT?" Schreeuwt bijna iedereeen tegelijk uit.
"Dat kan niet waar zijn. Echt niet." Zegt Olivia.
"Ja, nou kijk even naar de feiten. Ik en Olivia gaan bijna altijd bij elkaar eten, ze zijn blij om elkaar te zien voor meer dan alleen vrienden, en volgensmij weten jullie ouders er ook vanaf."
"Wow", zegt Olivia. "Dat is echt raar. Ik vraag me echt af hoe wij dan zijn ontstaan als, je weet wel, onze moeders lesbisch zijn. Want ik weet wel dat we niet geadopteerd zijn."
JE LEEST
Pretty little daughters: A is for Alive
FanfictionWAARSCHUWING: HET BOEK BEVAT GROTE SPOILERS VAN PLL Na een lange tijd achtervolgd te worden door -A, hebben de liars eindelijk een rustig leven kunnen leiden in het nu eindelijk rustige Rosewood. Ze hebben een gezin opgebouwd, en leven een geweldig...