30. The secrets Are out

59 2 0
                                    

POV -A:
Er zijn al een paar maanden voorbij sinds ik alle meiden had opgesloten. Helaas is alleen Olivia er alleen nog. Gelukkig is ze mijn favoriet.

Ik loop naar de kamer waar ze in ligt en open de deur, waarna ik erdoorheen loop en hem vervolgens weer dicht doe. Ze ligt nogsteeds op de grond, bewusteloos.

Ik lach in mezelf. Het is heerlijk om zo met ze te spelen. Ik wil ze niet dood, ik wil genade. Genade voor alles wat ze hebben gedaan.

POV Hanna:

Caleb en ik zijn de laatsten die aankomen bij Aria en Ezra. Ik zie zodra we binnenkomen de rest al allemaal in spanning zitten dus ik weet dat bijna iedereen iets te vertellen heeft en het niet positief is. Zelf weten Caleb en ik ook niet wat we moeten doen dus gaan we het maar vertellen aan de rest.

"Hey." Zeggen ze allemaal een beetje terwijl we gaan zitten.

Er valt een stilte. Ik heb het idee dat niemand wil beginnen met hun nieuws.

Emily verbreekt de stilte.

"Ik ehm... ik moet wat vertellen." Zegt ze met een angstige blik.

Iedereen kijkt op en Ali pakt haar hand vast.

"Op de avond dat Isabel flauwviel.. ehm.. zag ik iets nogal vreemds... en dat was misschien de reden dat ze was flauwgevallen."

We weten niet precies wat er gaat komen maar het gaat niet goed zijn.

"Ik keek door het raam en... -A stond daar met een bordje in zijn handen." Zegt Emily.

Even weet ik niet meer hoe ik moet denken. -A kan niet terug zijn. Dat kan gewoon niet.

"Wat stond er op het bord?" Vraagt Aria.

Emily slikt even.

"Dat weet ik niet. Voordat ik het kon lezen raakte Isabel bewusteloos en ik denk dat dat kwam van wat er op dat bord stond."

"Is -A dus terug?" Vraagt Caleb.

"Ik weet het niet. Maar als hij of zij terug is, weet diegene dat wij het ook weten."

Ik zie iedereen angstig kijken, maar vooral Aria en Ezra. Waarom weet ik niet dus ik vraag er maar niet naar.

Spencer heeft het ook opgemerkt en vraagt er wel naar.

"Aria en Ezra, gaat het?" Vraagt ze.

Ik zie dat ze elkaar even aankijken en dat Aria dan diep ademhaalt.

"Nou ehm nee..." Zegt ze zacht waarbij de tranen in haar ogen schieten.

"Oké nou wij moeten jullie wat vertellen. En we hebben jullie hulp nodig."

"Wat is er dan?" Vraagt Alison.

Aria haalt weer diep adem.

"Ik ben...-"

En nog voor ze haar zin kan afmaken zie ik dat ze moet kokhalzen en naar de wc toe rent.

Ezra loopt de gang in naar haar toe.

Ondertussen probeert iedereen te bedenken wat er is.

"Oh my god." Zegt Alison opeens.

"Wat?"

"Is Aria zwanger?"

"Nee toch..." Zeg ik een beetje ongelovig.

"Zo liepen wij er toch allemaal ook bij toen wij net zwanger waren of niet? Wij renden van de ene naar de andere wc."

"Dat klopt.. maar dat is het toch vast niet? Misschien zijn het gewoon zenuwen ofzo door -A of is ze ziek." Zegt Toby.

"Laten we gewoon even op ze wachten en kijken wat ze te zeggen hebben."

Niet kort daarna komen zowel Ezra als Aria de kamer in. Aria ziet eruit alsof ze zometeen een hele erge meltdown gaat hebben en Ezra kijkt extreem bezorgd.

"Jongens wat is er aan de hand?" Vraagt Spencer.

Ze kijken elkaar aan waarna Ezra een knikje geeft aan Aria. Aria haalt diep adem.

"Nou... Ehm..." Zegt ze terwijl er tranen in haar ogen komen.

"Ik ben..-" Zegt ze weer en daarna barst ze in tranen uit.

Nu haalt Ezra diep adem terwijl hij een arm om Aria heen slaat. We kijken hem allemaal bezorgd aan.

"Aria is zwanger."

Complete stilte volgt waarin je alleen de kleine snikjes van Aria hoort die nog steeds aan het huilen is.

"Dus... wat willen jullie gaan doen?" Vraagt Emily voorzichtig.

Aria stopt langzaam met huilen en veegt haar tranen weg.

"We hebben geen flauw idee." Zegt ze terwijl ik weer tranen zie opzwellen in haar ogen.

"Het ding is... we willen niet weer alles opnieuw doen want tegen de tijd dat Aria zou bevallen ben ik al 46 en Aria 40. Maar dan heb je ook nog -A op de loer en als we het zouden laten weghalen... dan zou -A iets kunnen doen waarvan we niet weten wat en het is gewoon... je kan dat niet zomaar doen."

"Nou voor als jullie het nog niet hadden beseft, wij allemaal zijn er voor jullie en welke beslissing jullie ook maken." Zegt Spencer.

We knikken allemaal.

POV Aria:

"Nou eigenlijk... hadden we dus jullie hulp nodig bij de beslissing maken. Want zelf kunnen we bij lange na niet alle voor- en nadelen van allebei de opties bedenken en op een rijtje zetten, dus als jullie willen helpen..?"

Er valt een stilte.

"Kom op guys zeg eens wat." Zeg ik.

"Nou.... wat moeten we dan zeggen? Gefeliciteerd? Of dat dit niet slim was? Want ik denk dat jullie dat zelf ook wel weten." Zegt Toby.

Ik zucht.

"We... we weten dat het niet slim was oké. Maar het is nu eenmaal gebeurd. En ik spreek voor ons allebei als ik zeg dat we geen idee hebben wat we nu moeten doen en we hebben jullie hulp nodig bij het beslissen oké? Voordelen, nadelen, kom maar op."

Ik zie dat iedereen begint te denken.

"Nou... als nadeel heb je als eerste al dat je, als je de baby gaat houden, je met een baby zit en een tienerdochter die door -A wordt achternagezeten." Zegt Spencer.

"Maar je hebt aan de andere kant een nadeel dat als je abortus zou willen plegen... -A iets kan doen met de baby." Zegt Emily.

"Zoals wat? Ik weet dat -A ver gaat maar bij iemand..-"

"Een baby vermoorden en diegene een miskraam laten hebben? Want -A doet wel gekkere dingen dan dat Aria."

"Jongens laten we even niet afdwalen. Weet iemand nog meer dingen dan dat? Want zover zijn wij ook ongeveer gekomen." Zegt Ezra dan.

"Jullie moeten hier... heel zeker van zijn. Want wat jullie ook doen gaat sowieso een mega grote impact op jullie leven hebben. En ik denk dat wij dat allemaal niet voor jullie kunnen bepalen." Zegt Alison.

"Nou thanks dat jullie geen uitbarsting op ons hebben gekregen dat we zo dom deden." Zeg ik.

"Nou... wij weten allemaal wel waar jullie op dit moment mee dealen en dan is het te veel voor jullie om ook nog boos te worden." Zegt Caleb.

"Maar zijn we nu dan klaar met dit onderwerp?"

"Voor nu denk ik het wel ja."

Dan horen we allemaal piepjes.

"Please zeg me dat iemand van jullie wat had gestuurd." Zucht Caleb.

Iedereen schud nee dus we pakken onze telefoons. En wat we zien is verschrikkelijk.

Aaahhhh nieuw hoofdstuk🎉 Also, ik heb to all the boys i've loved Before gekeken en I love ittt! Janel speelt er ook in (Mona) en ja I just love it hahah! Laat suggesties voor hoofdstukken achter, ik vind het superleuk om ze te gebruiken xx

Pretty little daughters: A is for Alive Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu