Zmarli nie pukają do drzwi...
Wpadł zdenerwowany do domku i jednym kopnięciem zamknął za sobą drzwi.
– Mówiłem. – rzekł krótko Nico
Chłopak leżał na łóżku i odbijał piłkę od ściany.
– Dlaczego on jest taki uparty? – spytał wściekły Cody i uderzył pięścią w stolik
– Sam wolałbym oddać swoje życie za siostrę. Ojciec chyba uważa, że jestem za mało wart. – mruknął młodszy nastolatek
Cody spojrzał uważnie na brata i usiadł na jego łóżku.
– Co jest fajnego w byciu synem Hadesa, jak nie można sobie zabierać zmarłych? – spytał retorycznie
– Dalej będziesz próbował, prawda?
– Jakoś tam wejdę i ją wyprowadzę.
– Pójdźmy tam razem. – zaproponował niższy chłopak
Bracia przybili sobie żółwika.
~*~
HEROSOWE CIEKAWOSTKI
62. Lana miewała ataki klaustrofobiczne.
63. Cody jest bardzo spostrzegawczy i nie lubi, gdy ktoś dotyka jego rzeczy. Od razu zauważa, jeśli coś zostało przestawione lub ruszone.
64. Cody przez innych obozowiczów postrzegany był jako ten poważny, dumny i władczy.
65. Cody i Danny sami piszą swoje piosenki. Wcześniej pomagała im również Lana.
66. Wydano kilka teledysków do ich utworów.
67. Cody twierdzi, że Lana była najsłodszą dziewczyną z całego obozu.
68. Danny uwielbia spać, bardzo trudno go obudzić.
69. Cody twierdzi, że bardzo dobrze wygląda zaraz po prysznicu.
70. Lana nigdy nie lubiła matematyki. Kiedy miała jakieś osiem, dziewięć lat, uczyła się z tatą tabliczki mnożenia. Mark chciał trochę zmobilizować córkę do ćwiczeń i powiedział, że jeśli znajdzie dwie liczby, które wymnożone przez siebie, dadzą liczbę siedem, to w nagrodę kupi jej cokolwiek będzie chciała. Lana z miejsca poprosiła o oryginalną lalkę Barbie i całą pizzę tylko dla siebie. Dziewczynka zabrała się za liczenie i szukanie pasujących liczb. Mark za to poszedł do salonu i opowiedział o wszystkim żonie. Śmiał się ze swojego pomysłu. Mówił, że przecież nie ma takich liczb, które po wymnożeniu, dałyby siedem. Bardzo się więc zdziwił, kiedy po chwili przybiegła do niego szczęśliwa Lana i oznajmiła, że skończyła zadanie. Mark zapomniał, że siedem wymnożone przez jeden, daje siedem...
71. Annabeth lubi rozwiązywać zagadki, które wydają się bardzo trudne.
72. Rose ma wiele kosmetyków do twarzy.
72. Percy ślini się przez sen.
73. Danny kocha instrumenty.
74. Lana bardzo lubiła słuchać rocka.
75. To Lana pierwsza zaczęła lepić z plasteliny i bawić się postaciami. Potem zaczął to robić Jake i bawił się tak, nawet kiedy Lana z tego wyrosła i skupiła się na pisaniu piosenek.
CZYTASZ
Pamiętnik Heroski III
Fanfiction"W moich wspomnieniach wyglądasz tak samo, Jak tamtego letniego, ulotnego dnia. To wydarzyło się naprawdę dawno temu, W miejscu, do którego nigdy już razem nie pójdziemy. Zgubiłem tam swoje serce, Zgubiłem tam dawnego siebie..."