"Θα σας βρω Λίνα και θα σας καταστρέψω! Έλα εδω παλιο τσουλίτσα. Να σου δείξω τι παει να πει άντρας! ""Όχι, όχι, άσε με άφησε με φυγε απο πάνω μου!!! Ααααααααα!!!
"Λίνα, Λίνα αγάπη μου ξύπνα! "
Ο Μάρκος με ξύπνησε από τον εφιάλτη που έβλεπα ξανά και ξανά ακόμα και ύστερα απο 2 χρόνια.
"Μάρκο "
Τον κοίταζα τρομοκρατιμενη απο τον εφιάλτη που είδα!
"Ελα Λίνα μου δεν είναι τίποτα! Εγω είμαι εδώ! Ενας απλός εφιάλτης ήταν! Ηρέμησε! "
Με πήρε αγκαλιά και εγώ αμέσως ξέσπασα σε κλάματα. Με αγκάλιασε πιο σφιχτά και με φίλησε στο κεφάλι.
Αφου σταμάτησα να κλαίω σηκώθηκα και τον κοίταξα στα μάτια και είδα την αγάπη του για μένα."Είσαι καλύτερα? "
" Ναι ευχαριστώ"
"Θέλω να ξέρεις ότι σε αγαπώ και δεν θα αφήσω κανέναν να πειράξει ουτε εσένα αλλα ουτε και την μικρή μας! "
Του χαμογέλασα γλυκά και κατέβηκα στον κάτω όροφο για να φτιάξω πρωινό για μενα και τον Μάρκο.
Μετά από πέντε λεπτά άκουσα την μικρή να κλαίει και τον Μάρκο να μου φωνάζει οτι πάει εκείνος!
Χαμογέλασα και συνέχισα να φτιάχνω το πρωινό!Έφτιαξα βάφλες έκοψα λίγες φράουλες και έβαλα μαζί με λίγη μερέντα πάνω από της βάφλες και έβαλα μία βάφλα σε εμένα και μια στο πιάτο του Μάρκου.
Αφού έφτιαξα τα πιάτα και το τραπέζι ανέβηκα σιγά σιγά προς το δωμάτιο της μικρής και είδα τον Μάρκο να της λέει μια Ιστορία.
" Και κάπως έτσι γνώρισα τη μαμά σου και κάναμε ενα πανέμορφο κοριτσάκι στο οποίο τώρα λέω την Ιστορία αυτή!!!"
Πλησίασα λίγο περισσότερο για να μπορέσω ακούσω τη έλεγε.
" Και η μαμά σου η οποία αυτη τη στιγμή είναι από πισω μου και μας ακούει τώρα θα κάνει 4 βήματα πίσω αλλιώς δε ξέρω τι θα γίνει! "
Μόλις τον άκουσα να το λέει αυτό έμεινα νε το στόμα ανοιχτό. Δε πρόλαβα να κάνω ούτε βήμα πίσω και ο Μάρκος ξαφνικά βρέθηκε μπροστά μου. Με έπιασε από το χέρι και με έβαλε στον ώμο του και βγήκαμε από το δωμάτιο της μικρής. Στο διάδρομο βρήκαμε την Κ.Τζοουνς να μας κοιτάει σαν χάνος και εγώ ήμουν έτοιμη να βάλω τα γέλια την ωρα που πήγαινε να πάρει την μικρή Άρια για να της δώσει να φάει.
Ο Μάρκος με είχε ακόμα στον ώμο του μέχρι που με έριξε πάνω στο κρεβάτι. Πήγε κλείδωσε την πόρτα και αφού ήρθε στο κρεβάτι άρχισε να μου βγάζει την νυχτικιά μου με γρήγορες κινήσεις καθώς εγω προσπαθούσα να του βγάλω την κάτω πιτζάμα του.
Αφου απαλαχθίκαμε απο τα ρούχα μας είχαμε μείνει μόνο με τα γυμνά κορμιά μας να αγγίζονται. Ο Μάρκος με γύρισε με μία του κίνηση μπρούμυτα και με έβαλε να κάτσω στα τέσσερα.
Έβαλε την άκρη του πέους του στην υγρή μου περιοχή και έμπαινε σιγά σιγά μέσα μου αλλά καθως έβγαινε μετά έμπαινε με πιο πολύ δύναμη μέσα μου.
Πήγαινε όλο και πιο γρήγορα μέχρι που σταμάτησε και με έκανε να γυρίσω και να κάτσω πανω του. Μόλις μπήκε μεσα μου αναστέναξα και άρχισα να πηγαίνω πάνω κατω....πάνω κάτω. ....πάνω κάτω μέχρι που τελειώσαμε κςι οι δύο μαζί.Yes biches look who's back!!!
Και ναι επέστρεψα με καινούριο βιβλίο αλλα και καινούργιο κεφάλαιο!!! Για αυτό πλζ να πατήσετε το γνωστό σε ολους μας πια ☆ και τα λέμε στο επόμενο φιλουθκιαααα
YOU ARE READING
Η Εκδίκηση ( Η Απαγωγή Βιβλίο 2ο )
Adventure" Κατηγορουμενε σε καταδικάζω σε 25 χρόνια κάθειρξη χωρίς εξαγορά και αναστολή ποινής" Και το χτύπημα απο το σφυρί ακουστικε στην αίθουσα. " Θα σε πιάσω καποια μέρα Λίνα και θα σε κάνω να το μετανιώσεις και εσύ αλλά και το καθίκι ο γκόμενος σου. " Γ...