Μάρκος ποβ'Μόλις μπήκα μέσα στο σπίτι ή Κ. Τζόουνς ήρθε τρέχοντας προς τα εμένα και με πανικόβλητο βλέμμα άρχισε τις ερωτήσεις.
"Κύριε Μάρκο τι έγινε όλα καλά σας παρακαλώ πείτε μου! Πείτε μου ότι δεν έπαθε τίποτα η Κυρία Λίνα! Πείτε μου ότι είναι καλά!!"
"Μια χαρά είναι Κ. Τζόουνς! Άνοιξε τα μάτια της και μου μίλησε! Θα πάω να κάνω ένα γρήγορο μπάνιο! Και θα φύγω θα πάω στο νοσοκομείο να τη δω!"
"Αχ Κ. Μάρκο είμαι τόσο χαρούμενη το μπάνιο είναι έτοιμο όπως μου ζητήσατε τα παιδιά είναι ακόμα στο σχολείο! Θέλετε να τους πω κάτι?"
"Όχι θα τους το πω εγώ όταν έρθω! Ευχαριστώ πολύ Κ. Τζοουνς"
Ανέβηκα τα σκαλιά και κατευθύνθηκα στο δωμάτιο να βρω ρούχα δικά μου αλλά και για τη Λίνα μου!
Αφού τα βρήκα πήγα έκανα ένα μπάνιο και πήρα τα ρούχα της Λίνας και έφυγα βιαστικά για το νοσοκομείο!Ύστερα από μισή ώρα είχα φτάσει και ανεβαίνα με το ασανσέρ για να πάω στο δωμάτιο να τη δω και να της μιλήσω!!
Έφτασα στο δωμάτιο της αλλά την είδα ξύπνια και τρομοκρατιμενη! Γύρο της ήταν ο Γιατρός και η νοσοκόμα που την πρόσεχαν!! Τους πλησίασα και η Λίνα με κοίταξε με το ύφος της ανακούφισης!
"Μάρκο πάρε με από εδώ σε παρακαλώ! Δε γίνεται να μείνω εδώ σε παρακαλώ πολύ πάρε με από δω!" Μου είπε όταν την πείρα αγκαλιά και ξέσπασε σε λυγμούς.
"Λίνα αγάπη μου τι έγινε? Πες μου γιατί θες να φύγουμε εδώ δε προσέχουν και είμαι και εγώ εδώ!"
Έβαλε το στόμα της κοντά στο αυτί μου και μου είπε ψιθυριστά να διώξω το γιατρό και τη νοσοκόμα!
Και έτσι έκανα ζήτησα από το γιατρό και την νοσοκόμα να μας αφήσουν λίγο μόνους μας! Και δόξα το Θεό έφυγαν!
"Τι έγινε Λίνα μου; Τι έχεις και θες να φύγεις από το νοσοκομείο;"
"Μάρκο είναι άνθρωποι του Στεφάν σε παρακαλώ πάρε με από εδώ τους ξέρω ιδικά τον γιατρό!"
"Από πού τον ξέρεις;"
"Είναι ο............"
********************************
Οπα ποιος είναι ρε παιδιά?
Εσείς ξέρετε?
Μπα
Που να ξέρετε εσείς!!Χαχαχαχα
Δε θα σας πω ποιος είναι μέχρι το επόμενο κεφάλαιο!!
Έτσι για λίγο σασπένς!!
Αλλά για κάντε μια ανακεφαλαίωση!
Ποιός μπορεί να είναι?
Από το πρώτο βιβλίο!!
Αν το βρείτε θα σας κάνω μια χάρη!!
😍😍😍😍
Μπατ τιλ δε νεξτ ουαν
Φιλακιααααααααααααααα
Πατήστε και κανά ⭐ δε χάλασε και ο κόσμος!!!
YOU ARE READING
Η Εκδίκηση ( Η Απαγωγή Βιβλίο 2ο )
Adventure" Κατηγορουμενε σε καταδικάζω σε 25 χρόνια κάθειρξη χωρίς εξαγορά και αναστολή ποινής" Και το χτύπημα απο το σφυρί ακουστικε στην αίθουσα. " Θα σε πιάσω καποια μέρα Λίνα και θα σε κάνω να το μετανιώσεις και εσύ αλλά και το καθίκι ο γκόμενος σου. " Γ...