"Μάρκο πρέπει να σηκωθούμε! Σε λίγο θα έρθουν και τα παιδιά! "
"Μμμμ ελα να κάτσουμε λίγο ακόμα"
"Το πρωινό είναι έτοιμο πάντως κάτω και το παγωτό θα λιώσει! "
" Ααα εε τότε ελα ντύσου και πάμε να φάμε το πρωινό. "
"Ωραία πάμε να φαμε και να φτιάξω λίγο το σπίτι γιατί οταν έρθουν τα παιδιά απο τον ξάδερφο τους θα κάνετε ενα σπίτι "υπέροχο". "
[....]
Αφού κατεβήκαμε και φάγαμε το πρωινό ξεκίνησα να φτιάχνω το σπίτι.
Η Κ.Τζοουνς ήταν έξω με την Άρια και παίζανε στον κήπο." Λίνα θέλεις να σου πάρω κάτι απο το σούπερ μάρκετ; "
" Ναι σε παρακαλώ"
" Τι χρειάζεσαι; "
"Θελω να μου....."
Ακούστηκε η πόρτα να χτυπάει και κατάλαβα οτι είχαν έρθει τα παιδιά.
" Παγωτό θελω να πάρεις βανίλια Μαδαγασκάρης σοκολάτα και φιστίκι αυτά. Πήγαινε."
"Εντάξει μωρό μου. "
Κάνει να φύγει και του λέω
"Έτσι θα φύγεις χωρίς να πάρεις ούτε ενα αντάλλαγμα; "
Γύρισε προς τη μεριά μου και με πλησίασε.
" Το αντάλλαγμα μωρό μου θα το πάρω το βράδυ που σου έχω και μια έκπληξη. Προς το παρών θα πάρω ένα φιλί."
Με φίλησε και έφυγε. Είναι τόσο καλός και όμορφος αυτός ο άντρας. Μετά από όλα όσα περάσαμε μαζί δε ξέρω τι θα έκανα μετά χωρίς αυτόν!
Άκουσα τη Θάλεια να φωνάζει και να γελάει με τον Μάρκο. Μετά από λίγο ο Μάρκος ρώτησε τον τον Λίαμ αν θέλει να πάνε μαζί να στο σούπερ μάρκετ και συμφώνησε.
Είδα τη Θάλεια να τρέχει προς το μέρος μου και εγω άνοιξα τα χερια μου για να την πιάσω. Έπεσε πάνω μου και παρα λίγο να με ρίξει και εμένα.
"Λίνα μου έλειψες! "
"Και εμένα μου έλειψες πολυ Θάλεια μου."
"Η Άρια τι κάνει? Πού είναι? "
" Είναι έξω στον κήπο θες να πας να την δεις? "
" Ναι ναι ναι θέλω πολύ να την δω! "
" Άντε πήγαινε"
Σηκωθήκαμε από το πάτωμα και η Θάλεια έτρεξε μέχρι τον κήπο για να βρει την Κ.Τζοουνς με την Άρια. Γύρισα και είδα την Τέσα να έρχεται προς το μέρος μου με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.
" Λίνα! "
"Τέσα έλα να σε φιλήσω! "
Την αγκάλιασα και την φίλησα.
"Πώς πέρασες τις διακοπές σου? "
" Πέρασα υπέροχα. Και γνώρισα και ένα αγόρι είναι ένα χρόνο μεγαλύτερος από εμένα. "
" Οοοο κατακτήσεις ακούω! Μόνο μη σε ακούσει ο Θείος σου να το λες αυτό γιατί θα βάλει κάθε μέσο που έχει για να μάθεις ποιος είναι και γενικός να μάθει τα πάντα για εκείνον! Χαχαχα "
" Χαχαχαχα. "
" Έλα πάμε μέσα να σου βάλω κάτι να πιεις! "
Ναι επιτελους ανεβασα κεφάλαιο λίγο μικρο αλλά το επόμενο σας υπόσχομαι να είναι μεγαλυτερο!!!
Λοιπόν ...............
Ήρθε η ώρα για ερώτηση! !!!
Ποιο τραγουδι σας εχει κολησει τωρα τελευταια?
Εμένα το I'm gonna love you like I'm gonna lose you! !!
Πατηστε ενα ☆ και να μου πείτε πως σας φαινεται μεχρι τωρα!!
Φιλια πολλα
Till the next one!!
ESTÁS LEYENDO
Η Εκδίκηση ( Η Απαγωγή Βιβλίο 2ο )
Aventura" Κατηγορουμενε σε καταδικάζω σε 25 χρόνια κάθειρξη χωρίς εξαγορά και αναστολή ποινής" Και το χτύπημα απο το σφυρί ακουστικε στην αίθουσα. " Θα σε πιάσω καποια μέρα Λίνα και θα σε κάνω να το μετανιώσεις και εσύ αλλά και το καθίκι ο γκόμενος σου. " Γ...