Αφού έφυγε ο Μάρκος με τον Λίαμ για τα ψώνια εγώ και η Τέσα πήγαμε στη κουζίνα.
"Τέσα τι θες να πιείς?"
"Ανάλογα για το τι έχει!"
"Λοιπόν έχει καφέ φίλτρου πορτοκαλαδα φρεσκο χυμο φραπε η νες! Τι θες να πιεις"
"Λίγοι πορτοκαλάδα! Ευχαριστώ"
Πήρα ένα ποτήρι από το ντουλάπι και την πορτοκαλάδα από το ψυγείο!
Το γέμισα και το έδωσα στην Τέσα."Ορίστε"
"Ευχαριστώ πολύ Λίνα!"
"Λοιπόν για πες μου πως πέρασες στις διακοπές;"
"Ήταν τέλεια"
Και ξαφνικά ακούμε την πόρτα να ανοίγει και ένας Λίαμ να μπαίνει μέσα σαν τον συφουνα!
Άρχισε να φωνάζει δυνατά καθώς ερχόταν στην κουζίνα."Λίνα,Λίνα,Λίνα φέραμε τα ψώνια και ο θείος μου πήρε και μια μπάλα!"
Μόλις άκουσα αυτά που μου είπε είδα τον Μάρκο να μπαίνει στη κουζίνα με ένα χαμόγελο απολογίας!
Δε μπορείς να κρατήσεις μούτρα σε ένα τόσο γλυκό πρόσωπο."Λοιπόν Λίαμ άντε πάρε το θείο και τα κορίτσια έξω να παίξετε για να φτιάξω και εγώ φαΐ για το μεσημέρι. Εντάξει;"
"Εντάξει Λίνα! Έλα Τέσα πάμε! Θείε θα έρθεις;"
"Σε λίγο. Πρώτα θέλω να πω κάτι στη Θεία Λίνα"
Λέει ο Μάρκος και του κλείνει το μάτι. Κάτι σκαρώνει ο Μάρκος αλλά κάνω πως δεν το κατάλαβα.
"Εντάξει Θείε" λέει και βγαίνει με την Τέσα έξω.
Εγώ άρχισα να μαζεύω το τραπέζι την ώρα που ο Μάρκος κλειδωνε την πόρτα της κουζίνας.
Με πλησίασετόσο αθόρυβα που τρόμαξα αλλά ταυτόχρονα ανατρίχιασα. Η ανάσα του ήταν ζεστή καθώς χτύπαγε το λαιμό μου κατω από το αυτί μου!
"Μμμ τι ωραία που μυρίζεις! Θέλω τόσο πολύ να σε βάλω πάνω στον πάγκο και να σου σκίσω αυτό τα ρούχα που φοράς και να σε κάνω να αναστενάζει το όμορφο στοματάκι σου!"
Όσο μίλαγε πάνω στο λαιμό μου εγώ ανατριχιαζα και υγρενα όλο και πιο πολύ!
"Μάρκο θα μπουν τα παιδιά μέσα. Μη το κάνεις αυτό σε παρακαλώ!"
"Δε μπορούν να μπουν είναι κλειδωμένη η πόρτα. Και γιατί να μην το κάνω αυτό; Σε ανάβει;"
Άφησα τα ποτήρια που είχα πιάσει στα χέρια μου και γύρισα να κοιτάξω τον Μάρκο. Τα μάτια του ήταν γεμάτα πάθος και μια φλόγα την οποία δεν είχα ξανά δει!
"Λίνα θέλω να σου ζητήσω κάτι!"
"Πες μου αγάπη μου τι είναι;"
Με ανέβασε πάνω στον πάγκο και άρχισε να με φιλάει στο λαιμό και εγώ αναστεναζα.
Σταμάτησε!"Λίνα θέλω να......."
Ξεκίνησε να πει την πρόταση του αλλά ακούσαμε κραυγές και κλάματα μωρού. Κοίταξα τον Μάρκο με τρομοκρατημένο βλέμμα και μου ανταπέδωσε το βλέμμα.
Ο Μάρκος έτρεξε προς την πόρτα και εγώ κατέβηκα ατσουμπαλα από τον πάγκο. Έτσι όπως κατέβηκα ακούστηκε ένα κρακ από το πόδι αλλά δεν έδωσα σημασία και συνέχισα να τρέχω προς τα έξω αλλά ο πόνος από το πόδι μου με έκανε να μορφαζω. Ο Μάρκος είχε είδη φτάσει έξω όταν έφτασα και εγώ.Αυτό που είδα με έκανε να πέσω χάμω από τα κλάματα όχι από τον πόνο αλλά από αυτό που είδα…
………………………………………………
Και ναι έτοιμο και αυτό το κεφάλαιο!!!
Λοιπόν Ερώτηση:
Πόσο καιρο πιστεύετε ότι χρειάζεται μια γυναίκα (κοπέλα) μετά από 7 χρόνια σχέση να κάνει μια άλλη σχέση?
STAI LEGGENDO
Η Εκδίκηση ( Η Απαγωγή Βιβλίο 2ο )
Avventura" Κατηγορουμενε σε καταδικάζω σε 25 χρόνια κάθειρξη χωρίς εξαγορά και αναστολή ποινής" Και το χτύπημα απο το σφυρί ακουστικε στην αίθουσα. " Θα σε πιάσω καποια μέρα Λίνα και θα σε κάνω να το μετανιώσεις και εσύ αλλά και το καθίκι ο γκόμενος σου. " Γ...