Λίνας ποβ'
"Είναι ο Φρανκ Μάρκο ο πρώην αρραβωνιαστικός μου! Και αυτή είναι η τσουλαρα που τον έπιασα μαζί με τον φίλο του! Τους άκουσα να μιλάνε και θα αναγνώριζα παντού τη φωνή του!"
"Τι τους άκουσες να λένε Λίνα?"
"Ότι ο Στεφάν είπε ότι πρέπει να με βγάλουν από τη μέση! Να μου κάνουν την ένεση επειδή τα κατάφερα να ζήσω μετά από τον πυροβολησμό!"
"Σήκω σου έχω φέρει ρούχα να αλλάξεις! Φεύγουμε!"
"Πώς θα φύγουμε από εδώ Μάρκο; Δε μπορούμε να φύγουμε από το διάδρομο!"
"Ποιός είπε ότι θα φύγουμε από το διάδρομο?"
Γύρισε και κοίταξε το παράθυρο πίσω μου και το κοίταξα και εγώ και έμεινα κόκαλο!
"Μάρκο είμαστε στον 7ο όροφο! Πώς θα φύγουμε?"
"Πήγαινε να αλλάξεις θα τα κανονίσω όλα εγώ!"
Έκανα όπως μου είπε πήρα τα ρούχα και άλλαξα. Καθώς άλλαζα είδα τον Μάρκο να παίρνει ένα τηλέφωνο αλλά δε μπορούσα να ακούσω τι έλεγε!
Άκουσα απ' έξω φωνές και συγκεκριμένα τη φωνή του Φράνκ!Γύρισα και κοίταξα έντρομη τον Μάρκο. Με 2 βήματα ο Μάρκος βρέθηκε με μια καρέκλα στην πόρτα! Την κλείδωσε και έβαλε την καρέκλα κάτω από το χερούλι της πόρτας ώστε να του καθυστερήσει όσο πιο πολύ γινόταν για να μπορέσουμε να φύγουμε!
Ξαφνικά η πόρτα άρχισε να τρανταζεται με δύναμη! Και η φωνή του Φράνκ απέξω να ακούγεται προσπαθοντας να ανοίξει την πόρτα!
"Μάρκο?"
"Στο παράθυρο ΤΩΡΑ!"
Πήγα στο παράθυρο και από πίσω μου ήταν ο Μάρκος! Τον κοίταζα με τρόμο! Φοβόμουν τόσο πολύ αλλά από την άλλη είχα απόλυτη εμπιστοσύνη στον άντρα που βρισκόταν πίσω μου!
Έκανα στην άκρη να δει ο Μάρκος έξω από το παράθυρο. Την ώρα που γύρισε να με κοιτάξει ακούστηκε μια κόρνα από αυτοκίνητο στο δρόμο!
"Ήρθε. Φεύγουμε!"
"Πώς θα φύγουμε?"
"Πηδώντας!"
"ΟΡΊΣΤΕ?"
"Ετοιμάσου θα πάω πρώτα εγώ να δεις που θα πατήσω για να κατέβουμε τουλάχιστον έναν όροφο."
"Εντάξει"
Βγήκε ο Μάρκος πρώτος έπειτα με καθοδήγησε να βγω και να φτάσω κοντά του.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η Εκδίκηση ( Η Απαγωγή Βιβλίο 2ο )
Aventura" Κατηγορουμενε σε καταδικάζω σε 25 χρόνια κάθειρξη χωρίς εξαγορά και αναστολή ποινής" Και το χτύπημα απο το σφυρί ακουστικε στην αίθουσα. " Θα σε πιάσω καποια μέρα Λίνα και θα σε κάνω να το μετανιώσεις και εσύ αλλά και το καθίκι ο γκόμενος σου. " Γ...