Λίνα'ς ποβ:
Δε μπορούσα να πιστέψω αυτό που έβλεπα. Μα πως; Πως έγινε αυτό πως μας βρήκε και πρώτα απ'όλα πως δραπέτευσε από την φυλακή ο Στέφαν;
Κρατάει το μικρό μου κοριτσάκι και το σημαδεύει με ένα όπλο.
Ο Μάρκος μίλησε πρώτος.
"Όχι Στέφαν σε παρακαλώ μη την πειράξεις. Εμένα θες οχι τη κόρη μου. Λίνα πάρε τα παιδιά μέσα τώρα!"
Έκανα ότι μου είπε πείρα τα παιδιά μέσα αλλά ξανά βγήκα. Είπα στα παιδιά να κάτσουν μέσα και να μην βγουν έξω μέχρι να τα φωνάξουμε!
"Στέφαν μη το κάνεις αυτό σε παρακαλώ το μωρό δε φταίει σε τίποτα! Εγώ εγώ φταίω για όλα σε παρακαλώ πάρε εμένα όχι τη μικρή! Πάρε εμένα στη θέση της!"
"Λίνα τη είναι αυτά που λες....."
"Πάψε Μάρκο δε θέλω να κινδυνέψει κανένας εξαιτίας μου!"
"Οοοο αρκετά με εσάς τους δύο! Σας βαρέθηκα εξαιτίας σας ήμουν στη φυλακή για 4 ολόκληρα χρόνια! Ε λοιπόν βρήκα την ευκαιρία και διέφυγα από τη φυλακή! Αυτά τα 4 χρόνια που ήμουν στη φυλακή έμαθα τα πάντα για το που μένετε και μάλιστα τι γίνετε μέσα στο σπίτι σας! Και τώρα θα σας κάνω να πληρώσετε με το ίδιο νόμισμα! Θα σας στερησω την κόρη σας όπως εσύ Μάρκο στερησες τα δικά μου παιδιά από εμένα!"
"Όχι Στέφαν σε παρακαλώ μην της κάνεις κακό! Θα κάνω ότι θες αρκεί να μην πειράξεις την Άρια!"
Του απάντησα και τα μάτια μου ετσουζαν από τα δάκρυα.
"Χαχαχαχαχα γελαστικες Λίνα τίποτα δε θέλω από εσένα αλλά ούτε και από το βρομο γκόμενο σου!"
Ο Στέφαν γύρισε το όπλο προς το Μάρκο.
"Πες το τελευταίο σου αντίο στη κόρη σου Μάρκο!"
Έτρεξα όσο πιο γρήγορα μπορούσα στο Μάρκο την ώρα που ο Στέφαν πάτησε την σκανδάλη. Εσπρωξα το Μάρκο για να μην τον χτυπήσει η σφαίρα. Ένα κάψιμο και ένας έντονος πόνος διαπέρασε το πλευρό μου. Άκουσα τον Στέφαν να γελάει καθώς έπεφτα χάμω. Τον είδα να φεύγει με την Άρια την ώρα που ο Μάρκος με σήκωνε από το έδαφος!
"Άσε με εμένα Μάρκο" προσπάθησα να του μιλήσω με όση δύναμη μου είχε μείνει "πήγαινε βρες τη κόρη μας. Φερ' την πίσω και κάνε τον να μετανιώσει......." Τα πάντα γύρο μου θολωσαν.
"Λίνα κρατήσου! Κ.Τζόουνς πάρτε ένα ασθενοφόρο ΤΩΡΑ! Αγάπη μου ξύπνα σε παρακαλώ! Όλα θα πάνε καλά!"
Δε μπορούσα να ανοίξω τα μάτια μου! Οι σειρήνες από τα ασθενοφόρα και από τα αστυνομικά ακουγοντουσα μονο μετά πάλι τίποτα.
(Τρίτο πρόσωπο)
Μόλις έφτασαν τα ασθενοφόρα ο Μάρκος δεν είχε αφήσει τη Λίνα. Καθόταν συνέχεια δίπλα της μέχρι που οι μεταφορείς χρειάστηκε να τον απομακρύνουν από κοντά του ώστε να μπορέσουν να την πάνε στο νοσοκομείο.
Η Κ.Τζόουνς είχε καλέσει και την αστυνομία. Όταν έφτασε το ασθενοφόρο μετά από 2 λεπτά ήρθε και η αστυνομία και ζήτησε κατάθεση από όλους. Ο Μάρκος έδωσε πρώτος πρώτος κατάθεση για το συμβάν.
Η Λίνα όταν έφτασε στο νοσοκομείο την έβαλαν αμέσως στο χειρουργείο. Όταν έφτασε ο Μάρκος το χειρουργείο δεν είχε τελειώσει ακόμα.
Μάρκο'ς ποβ:
Μόλις έφτασα στο νοσοκομείο πήγα αμέσως στα γραφεία για να βρω που είναι η Λίνα.
Ήταν μια Κυρία κάπως γερασμένη και μου λέει
"Γεια σας πως μπορώ να βοηθήσω;"
"Ψάχνω για το δωμάτιο της Κ.Στερλινας Γιουρτ που μπορώ να το βρω;"
"Αα λυπάμαι Κύριε ακόμα δεν έχει βγει από το χειρουργείο"
"Το χειρουργείο που είναι;"
"6ος όροφος μόλις ακριβώς απέναντι από το ασανσέρ!"
Έφυγα τρέχοντας χωρίς να πω ούτε ένα ευχαριστώ. Μόλις μπήκα στο ασανσέρ πάτησα το κουμπί 6. Επιτέλους έφτασα.
Το χειρουργείο δεν έχει τελειώσει εδώ και 5 ώρες τη στο κέρατο κάνουν τόση ώρα μέσα;
Ααα επιτέλους ένας γιατρός βγήκε έξω!
"Γιατρέ πως είναι η Κ.Στερλίνα;"
"Εσείς ποιός είστε;"
"Είμαι ο άντρας της! Πείτε μου σας παρακαλώ πως είναι;"
…………………………………………………
Χα χα χα χα ψαράκια
Λοιπόν τι λέτε θα ζήσει η Λίνα, θα πεθάνει η θα πέσει σε κώμα?
Δική σας απόφαση!
Παρακαλώ πολύ ψηφίστε αλλιώς θα πεθάνει!!
Χαχαχαχα πλάκα κάνω απλά ψηφίστε!!
Θα ζήσει
Θα πεθάνει
Θα είναι σε κώμα
Ψηφίστε και την Ιστορία μου αν σας αρέσει! Ευχαριστώ πολύ!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Η Εκδίκηση ( Η Απαγωγή Βιβλίο 2ο )
Aventura" Κατηγορουμενε σε καταδικάζω σε 25 χρόνια κάθειρξη χωρίς εξαγορά και αναστολή ποινής" Και το χτύπημα απο το σφυρί ακουστικε στην αίθουσα. " Θα σε πιάσω καποια μέρα Λίνα και θα σε κάνω να το μετανιώσεις και εσύ αλλά και το καθίκι ο γκόμενος σου. " Γ...