Μάρκος ποβ.
Έχουν περάσει 5 μέρες! 5 βασανιστικές μέρες που η Λίνα μου δεν έχει ξυπνήσει! Έχω ψάξει όμως αυτές της 5 μέρες τα πάντα για τον Στέφαν βρήκα που κρύβεται αλλά το κακό είναι ότι δε θα είναι για πολύ ακόμα εκεί και αν δεν κάνω κάτι σύντομα θα χάσω τα ίχνη του!
Αυτές της μέρες δεν έχω φύγει από το πλευρό της Λίνας! Τα παιδιά έρχονται και την βλέπουν! Χάρης την Κ. Τζόουνς τα παιδιά είναι καλά έχουν ηρεμήσει!
Άκουσα βήματα από πίσω μου και κατάλαβα ότι ήταν η νοσοκόμα που ήρθε να με "διώξει" από το δωμάτιο γιατί η ώρες επίσκεψης έχουν τελειώσει!
"Κύριε Γκάλη η ώρες επίσκεψης έχουν τελειώσει!"
"Μπορώ να της πω κάτι τελευταίο σας παρακαλώ?"
Με κοίταξε με δυσάρεστο βλέμμα αλλά ευτυχώς με άφησε!
"Εντάξει αλλά σε 10' λεπτά θα είμαι πίσω"
"Σας ευχαριστώ πολύ!"
Γύρισα και κοίταξα την γυναίκα μου που ήταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι και σφίχτηκε η καρδιά μου! Μα τι άφησα να συμβεί σε μια τόσο όμορφη γυναίκα!
Την πλησίασα και άρχισα να της μιλάω!"Λίνα μου σε παρακαλώ ξύπνα ξέρω ότι μπορείς να με ακούσεις! Θέλω να σου πω ότι βρήκα τα ίχνη του Στεφάν αλλά πολύ σύντομα θα τα χάσω και θα είναι δύσκολο μετά να τον ξανά βρω! Σε παρακαλώ ξύπνα θέλω να δω τα όμορφα ματάκια σου να ανοίγουν ξανά θέλω να τα βλέπω πάλι να είναι μέσα στη χαρά να γελάνε να τα κοιτάζω και να λιώνω να μη μπορώ να αντέχω κλαμενα! Σε παρακαλώ αγάπη μου ξύπνα!"
"Κύριε Γκάλη?"
"Ναι φεύγω θα έρθω ξανά πιο μετά! Και θα σας παρακαλέσω ότι νεότερο να με ενημερώσετε!"
"Μάλιστα"
Της έπιασα το χέρι και τη φίλησα στο μέτωπο! Αχ αγάπη μου θα τα πούμε έρθω πάλι σε 3 ώρες!
Την άφησα και γύρισα την πλάτη μου να φύγω καθώς έφτανα στην πόρτα άκουσα την νοσοκόμα να με φωνάζει!
"Κύριε Γκάλη! Έχουμε νεότερα! Η γυναίκα σας μόλις άνοιξε τα μάτια της!"
Γύρισα αμέσως και έτρεξα κοντά της είδα αυτά τα υπέροχα μάτια ανοιχτά! Επιτέλους! Ξύπνησε!
"Μάρκο?"
"Εδώ είμαι μωρό μου!"
Η φωνή της ήταν αδύναμη! Ξαφνικά ήρθε ο γιατρός μέσα χωρίς να το καταλάβω!
"Κύριε Γκάλη?"
"Γιατρέ η γυναίκα μου ξύπνησε!"
Ήμουν τόσο χαρούμενος που δε μπορούσα να το πιστέψω!
"Το ξέρω για αυτό είμαι εδώ. Σας παρακαλώ επειδή θέλω να της κάνω κάποιες εξετάσεις πηγαίνετε σπίτι σας να αλλάξετε και όταν θα έχουμε τελειώσει με της εξετάσεις θα σας πάρω εγώ ο ίδιος τηλέφωνο να έρθετε!"
"Θα πάω αλλά μόνο και μόνο για να αλλάξω και να πω τα ευχάριστα νέα στην οικογένεια μου!"
***************************
Αφού βγήκα από το νοσοκομείο κατευθύνθηκα προς το αμάξι πήρα τηλέφωνο την Κ. Τζόουνς να μου ετοιμάσει το μπάνιο και ότι της είχα κάποια νέα να της πω!
***************************
Άγνωστου ποβ'
"Κύριε Στεφάν η Λίνα ξύπνησε!"
"Ωραία ώρα να αρχίσει το γλέντι λοιπόν! Βάλε μπρος το σχέδιο β' και μόλις σου πω θα τα το εκτελέσεις!"
"Μάλιστα Κύριε!"
___________________________
Οοοοοοοοο εξελίξεις!!!!
Χαχαχαχα για να δούμε τι θα δούμε!!
Για πείτε μου λοιπόν ποιός μπορεί να είναι αυτός ο άγνωστος?
Ξέρετε?
Ούτε κι εγώ ξέρω!!
Λοιπόν αφήστε ένα σχόλιο για το ποιός μπορεί να είναι και να μου πείτε κιόλας τι σας αρέσει και τι όχι!!! Δεκτά όλα τα σχόλια!!!
Φιλουθκιαα!!! 💋💋💋💋
STAI LEGGENDO
Η Εκδίκηση ( Η Απαγωγή Βιβλίο 2ο )
Avventura" Κατηγορουμενε σε καταδικάζω σε 25 χρόνια κάθειρξη χωρίς εξαγορά και αναστολή ποινής" Και το χτύπημα απο το σφυρί ακουστικε στην αίθουσα. " Θα σε πιάσω καποια μέρα Λίνα και θα σε κάνω να το μετανιώσεις και εσύ αλλά και το καθίκι ο γκόμενος σου. " Γ...