11

795 57 10
                                    

Μάρκου ποβ'

Αφού ξεφύγαμε από τον Φρανκ πήρα τηλέφωνο την Κ. Τζοουνς ήθελα να δω αν ήταν στο σπίτι.

"Κ. Τζοουνς;"

"Κύριε Μάρκο όλα καλά;"

"Όχι τα παιδιά είναι στο σπίτι?"

"Όχι κύριε Μάρκο είναι στο σχολείο σήμερα θα αργήσουν να έρθουν σπίτι έχουν παραπάνω μαθήματα. Τι έχει γίνει κύριε Μάρκο?"

"Έρχομαι από εκεί! Θέλω να μου ετοιμασεται μια βελόνα την ιδική κλωστή που ράβουμε πληγές, το κονιάκ το δυνατό, οινόπνευμα και επίδεσμο! Αλλά καλού κακού να αποστειρωσεται και το νυστέρι που είναι μέσα στο κουτί πρώτων βοηθειών!"

"Μάλιστα Κύριε Μάρκο!"

Το έκλεισα και γύρισα να δω τη Λίνα μου ξαπλωμένη και χλωμή. Η μπλούζα της είχε γίνει κόκκινη από το αίμα που είχε χάσει! Θα μου το πληρώσει πολύ ακριβά ο Στεφάν για αυτά που έκανε στη γυναίκα μου!

Πήρα το κινητό στα χέρια μου και πήρα τηλέφωνο ένα φίλο μου ιδικό σε τέτοια θέματα. Μου χρωστούσε χάρη. Και ευτυχώς για μένα ήταν στην πόλη αυτές της μέρες.

"Ναι?"

Ακούστηκε η φωνή του μέσα από το τηλέφωνο.

"Τζακ εσύ?"

"Ναι ποιός είναι?"

"Ο Μάρκος!"

"Μάρκο?...... Που είσαι? Για να με παίρνεις εσύ τηλέφωνο κάτι συμβαίνει έτσι?"

"Ναι Τζακ όντως κάτι συμβαίνει! Θέλω να μου ξεπληρώσεις τη χάρη!"

"Εννοείται αν μπορώ και βέβαια θα το κάνω! Πες μου τι θες να κάνω?"

"Έλα από το σπίτι μου θελω να μου φέρεις 0- αίμα και όλα όσα χρειάζονται για να δώσω αίμα σε κάποιον άλλον! Θα σου στείλω με μήνυμα την διεύθυνση του σπιτιού!"

"Ωραία θα τα πούμε σπίτι σου."

Κλείσαμε το τηλέφωνο και του έστειλα τη διεύθυνση για να έρθει.

Επιτέλους φτάσαμε ο Ίαν με βοήθησε να βγάλω τη Λίνα από το αυτοκίνητο. Τη στιγμή που τη βγάλαμε έφτασε και ο Τζακ με το αμάξι του.

"Μάρκο?"

"Τζακ ευχαριστώ που ήρθες."

"Τι έγινε πώς θες να σε βοηθήσω τι θες να κάνω?"

"Τα έφερες αυτά που σου ζήτησα?"

"Ναι αλλά γιατί?"

"Η κοπέλα από εδώ είναι η γυναίκα μου και έχουμε μπλέξει κάπως άσχημα! Έχει χάσει πολύ αίμα!"

"Που έμπλεξες πάλι βρε Μάρκο?"

"Μπορώ να μείνω εγώ μακριά από τους μπελάδες?"

"Σωστό κι αυτό! Έλα να την πάμε γρήγορα πάνω να δω τη έχει! Και μπορεί να χρειαστεί το οτιδήποτε!"

"Εντάξει!"

Πείρα τη Λίνα στα χέρια και την πήγα μέσα στο δωμάτιο των ξένων. Η Κ. Τζόουνς είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό. Της είπα ότι θα της εξηγήσω αργότερα γιατί τώρα δε προλαβαίνω!

Αφού την βάλαμε στο κρεβάτι ο Τζακ άρχισε να ψάχνει να δει για τυχών περισσότερα τραύματα στη πληγή που είχε.

"Μάρκο την πήγες σε νοσοκομείο?"

"Ναι από εκεί την πείρα τώρα"

"Μάρκο πρέπει να την ξανά πας σε νοσοκομείο!"

"Όχι δεν θα φύγει από εδώ μέσα!"

"Μάρκο έχει μια σφαίρα μέσα της!"

"Τι?"

"Η σφαίρα θα κάνει μεγάλη ζημιά πρέπει να τη πας σε νοσοκομείο!"

"Τζακ για αυτό σε έφερα εδώ για να την κάνεις καλά! Μου χρωστάς!"

"Εντάξει ευτυχώς για σένα έχω τα εργαλεία που χρειάζονται μαζί μου!"

Ο Τζακ κατέβηκε να πάρει τα εργαλεία που χρειαζόταν για να της βγάλει τη σφαίρα και να τη ράψει. Χρησιμοποίησε και κάποια από αυτά που είχα ζητήσει από την Κ. Τζόουνς να μου ετοιμάσει. Δε μπορούσα να κοιτάζω άλλο βγήκα έξω από το δωμάτιο! Αν την χάσω δε θα το αντέξω!!

*********************************




Έτοιμο άλλο ένα κεφάλαιο!!!
Λοιπόν?

Τι θα γίνει θα ζήσει?

🌟

Please!!!!

Τα λέμε σύντομα

Η Εκδίκηση ( Η Απαγωγή Βιβλίο 2ο )Where stories live. Discover now