A1
Dotarłaś do domu bliźniaków. Brunet otworzył drzwi i weszliście do środka. Nim chłopak zamknął drzwi pojawiła się w nich brunetka.-Kat nie mogę teraz wyjść. Muszę zająć się Vergilem.-odparł.
-Ja mogę się nim zająć.-zaproponowałaś.
-Ty? Chcesz się zająć moim kochanym braciszkiem T/I? Nie musisz tego robić.
-Spokojnie. Mogę się nim zająć. Nie jest to dla mnie kłopot.
-No skoro nie to...Kat chodźmy. Wrócę za 3 godziny. Masz klucze.-niebieskooki podał ci je.Dziewczyna i chłopak wyszli z budynku. Pobiegłaś do pokoju Vergila. Chłopak leżał na łóżku. Podeszłaś do niego.
-Hej Vergil.
-T/I?
-Przyszłam się tobą zająć. Dante poszedł gdzieś.
-Nie chcę być problemem dla ciebie...
-Nie jesteś. A teraz się tobą zajmę.Wybierz (możesz próbować wszystkich,wybory się nie wykluczają)
»przynieś jedzenie/picie Vergilowi
»przynieś koc Vergilowi
»pogłaskaj Vergila
»przytul VergilaJeżeli przyniesiesz pożywienie
-Jesteś głodny?
-Trochę.
-Włączę ci telewizor i pójdę ci coś ugotować.
-Dziękuję.
-Podziękujesz jak ci nie wysadzę kuchni...
-Przesadzasz.
-Dobra,włączę ci ten telewizor.-wzięłaś pilota i urochomiłaść tv.
-Włącz Polsat.-odparł chłopak.Zrobiłaś to co powiedział niebieskooki i poszłaś szukać kuchni. Szybko ją znalazłaś. Wyjęłaś z lodówki potrzebne składniki i ugotowałaś zupę. Zaniosłaś ją Vergilowi.
-Rosół? Dziękuję.
-Nie ma za co. Ty się nie przemęczaj. Złamałeś nogę.Chłopak zjadł rosół.
-A coś do picia chcesz?
-Przynieś mi wody.Zrobiłaś to co powiedział Vergil. Niebieskooki wypił zawartość szklanki.
-Jestem ci wdzięczny.
-Spokojnie. Od tego są przyjaciele.Jeżeli przyniesiesz mu koc
-Trochę mi zimno...
-Przyniosę ci kocyk. A gdzie one są?
-W tamtej szafce.-wskazał palcem.Przyniosłaś ten koc i go okryłaś.
Jeżeli pogłaskałaś Vergila
Podeszłaś do chłopaka i pogłaskałaś go po głowie a następnie rozwichrzyłaś jego włosy. Chłopak spiorunował cię wzrokiem.Jeżeli go przytuliłaś
Podeszłaś do chłopaka i go przytuliłaś. Vergil odwzajemnił uścisk.A2.
Właśnie wybiła 10. Weszłaś do kuchni i zrobiłaś sobie kanapkę.Wybierz (wybór nie ma znaczenia)
»Kanapka z szynką
»Kanapka z serem
»Kanapka z dżemem
»Kanapka z pasztetem
»Sama bułka/chlebZjadłaś swoją kanapkę i oglądałaś telewizję.
Wybierz (wybór nie ma znaczenia)
»serial paradokumentalny typu „Trudne sprawy"
»horror
»kreskówkę/film animowany
»coś innegoDo pokoju weszła twoja mama.
-Ekhem...
-Tak?
-Może mi powiesz droga panno, gdzie byłaś przez pół nocy?!Zestersował się bardzo i zastanawiałaś się co jej powiedzieć.
CZYTASZ
Vergil May Smile |Reboot Vergil x reader PL
RomanceJak potoczy się twoja przygoda z Vergilem?To zależy tylko od ciebie ;)