TANITIM

133 15 35
                                    

Güzel kadınlar hep sevilirdi...

Peki ya...çirkin kadınlar...?

•°•°•

Hayat güzelliklerle doluydu. Her kesin, sabaha, yeni bir güne uyanmak için sebepleri vardır mutlaka. Bu, her ne kadar öyle deyilmiş gibi görünsede, aslında tam olarak böyleydi...

Hayat getirdiyi zorluklara rağmen bile, çok güzeldi...

Ve ben...o insanlardan deyildim. Uyanmak için tek bir sebebim bile yoktu... Ama buna rağmen bile, hayat güzel geliyordu.

Benim çirkinliyime inat güzeldi...

İnsanların iyrenç bakışlarına rağmen, güzeldi...

Kimsesizliyime ve sevgisizliyime rağmen güzeldi...

Çünki bi tek, hayatı sevmek hakkı sorgusuzca verilmişti bana...

Bir tek onu sevmeye hakkım olduğu için...hayat güzeldi...

İçinde taşıdığı çirkin aşklara rağmen, hayat güzeldi...

Ben Sarah...yalnız hayatı sevmeye hakkı olan kız...

Çirkin suratlı, minik bir bedene sahip olduğu için terk edilen bana rağmen bile, bu hayat güzeldi işte...

'Sarah...?' bayan Daphne'nin sorgulayıcı sesini duyunca, hafif toparlanarak geriye yaslandım. Bu küçük kasabada, bu küçük evde ve odamda yaşamama kızıyor, onunla birlikte Türkiyeye gitmem için ısrar ediyordu. Babam türk annem bir araptı. Her ikisi de oldukca güzel kökenlere sahipken, ben nasıl bu kadar çirkin doğmuştum acaba...?

'Ah, Sarah...!' bayan Daphne kızgınlıkla bir bana, birde yerde duran elbiseye baktı. Biçimli kaşları çatıldı. Ve tam bir 'hokka burun' isminin hakkını veren burnunu, havaya dikti

'Sen çok asi bir kızsın Sarah! Sana oraya bir daha gitmemen gerektiği söylemiştim..!' derin bir nefes alarak dolmuş gözlerini yüzüme dikti. Her zaman dik olan omuzları yenilgiyle düştü

'Yine neden oraya gitdin inatçı kız? O gelmiyecek Sarah...' tenim ürperirken, bedenimi ele geçiren acıyı görmezden geldim... Artık donuk bakan gözlerimi, ondan çekip ormanlık alanda piknik yapan insanlara baktım. O'nu ilk defa, burda görmüştüm ve O burda harabeye çevirmişti beni...

'Ne hissettiyi umrumda bile değil!'

'Senin gibi bir böceyi sevebileceğime inandın mı ucube?!'

'Hey ona bakın...! O bir ucube!'

Ve o gün kalbimi ruhuma defnetmiştim... Şimdi de ruhumdaki mezarlıktan kalanlarla yaşıyordum...

Her şeye rağmen...


Hep güzel kadınlar sevilir...

Çirkin bir kızın hikayesine hoşgeldiniz...  Ve bir not düşeyim, aslında hiç bir kadın çirkin deyildir.

Mutlu kadınlar güzeldir. Ve eyer bir kadın çirkinse, mutluluğuna henüz ulaşmamış demektir. Sarah da henüz mutluluğuna ulaşamayan bir kız.

Ve hayatın, çirkinliyin arkasındaki güzelliyi göstermesi için perdeleri kapatması gerekti...

Umarım beyenirsiz...♥keyifli okumalar....

ÇİRKİNDİ AŞK (ÇİRKİN SERİSİ )Watty2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin