-AZANE?! CO TY TU ROBISZ DO CHOLERY!!!-wydarła się na mnie. -Zamknij się Kaja. Jak widzisz ja jestem taka jak ty! Ale ja nie miałam o tym pojęcia! Ale jak już jesteśmy razem w pokoju to się pogodzimy? Wystarczy,że mnie przeprosisz.- odpowiedziałam w miare uprzejmie. - No okej. Pprzeppraszam... ja cię nawet lubię... po prostu nie mogłam znieść tego , że pomimo, że jesteś elfem tak jak ja to nie wstydzisz się tego.-
To była akurat prawda. Chociaż Kaja i tak wygląda normalniej odemnie. Jest równie niska ma dużo kolczyków i szpiczaste uszy. A i jeszcze jej dziwne smocze oczy, jedno zielone drugie żółte.
(...)Po dwóch godzinach rozmawiania z Kają o szkole, w drzwiach pokoju pojawiły się chyba koleżanki Kai. Były meeega ładne a zwłaszcza jedna ze skrzydłami. Miała różowo-łososiowe włosy spięte nisko w kucyk, bilion tatuaży "smoczy" ogon i skrzydła. Oczy takie jak ma Kaja, tylko fioletowe. Na głowie miała jeden i pół rogów. I najsłodszy plasterek na nosie jaki widziałam! Odrazu do niej podbiegłam.
-Jaka ty jesteś śliczna! Jak masz na imię? Jesteś smokiem? Wybacz że o tyle pytam ale jestem bardzo gadatliwa- powiedziałam. - Spoko też tak mam. Więc tak jestem smokonką (pół człowiek pół smok) mam na imię Nakuri i hmmm...dzięki ty też jesteś ładna. Czym ty tak wogóle jesteś?- zapytała Nakuri. Przedstawiłam się i wszystko jej odpowiedziałam. W tym czasie ta druga dziewczyna opowiedziała o sobie. Jest pół lalką pół elfem.Ma na imię Sheili i ma 19 lat. Ma piękne niebiesko-różowe włosy. Wzrostowo jest troche odemnie wyższa i o wieele chudsza. Jak ja mam niedowage ( 21kg przy 149cm wzrostu;_;) to jak ona jeszcze żyje? Jedno jej oko jest guzikiem a drugie jest całe czarne. Z charakteru troche nieśmiała ale bardzo miła.
Na końcu dodałam, że jestem siostrom Kai. Były dość zdiwione ale przynajmniej się ze mną zadawały... nie tak jak inne osoby z mojej starej szkoły (oprócz Alex).I OTO MOJA NOWA RODZINA💟
Hejo Pysiozjeby
To już druga część opowiadania
Mam nadzieje że wam się podoba💗💗 słowa 329.
CZYTASZ
AZANE IS...[ZAWIESZONE]
FantasíaAzane:17 letnia istota z gry komputerowej "CBK" która w 1999 r. została z niej wyrzycona. Było to spowodowanie jej rudymi włosami, które były tam zakazane. Dziewczyna trafia do domu pani Alaksandry i pana Amadeusza Blood. Nie wie jednak kim jest na...