CZĘŚĆ 6 "Moja Sympatia"

31 5 5
                                    

-Ehh... Tak to ją a ty... -ciągle się jąkałam nie wiem dlaczego ale to było strasznie upokarzające!
-tak jestem bratem Alex.  Opowjadała mi o tobie ale chyba nie umie odwzorować podobieństwa. -
Marzyłam o tym by powiedział że jestem ładniejsza niż w rzeczywistości.
-nie wspomniała że jesteś tak urocza i niziutka!  Heh...  No nieważe widzimy się jutro na zajęciach.  ELO. -
I wyszedł.  Wkurwiłam się.  Właśnie miłość mojego życie powiedziała że jestem "uroczy niska". W sumie nie wiem czy to komplement.  Padłam na łóżko i pogrążyłam się w myślach.
(...)

Obudziły mnie dziewczyny ok.  5. 00 abym zdążyła zetrzeć rasztki czekolady na której zasnęłam. Jednak rano nie byłam już zła tylko smutna.  Po prostu smutna z powodu że nie podobam się Aresowi. 
Ogarnęłam szybko włosy założyłam czarną spudnice, dosyć krótką i biały  sweter odkrywający brzuch.  Do tego miętowe conversy.  Na szczęście w tej szkole nie zwracali uwagi na wygląd. Udałyśmy się więc na lakcje zamaskowania.  Po drodze dołączyła do nas Alex.
-Azi, Będziemy mogły pogadaćpo tej lakcji?!?-zapytała.
-jasne. Czemu nie.
-Tylko tak na osobności!
-okej.
Usiadłam w ławce z Alex i wyjęłam ksążke. Nauczycielka opowiedziała o prostych zaklęciach dzięki którym inni ludzie nie zauważą że jesteśmy tacy dziwni. -Pierwsze jest na cząści ciała. Trzymamy pióro (odpowiednik różdżki)  pod kątem 90 stopni i najpierw wymawiamy "Mutos" co po jFińsku znaczy "zmień". Następnie również PK fińsku wypowiazamy daną część ciała na przykład " zmień uszy" to  "Mutos Korwat". - opowiedziała pani Sketlana Smith. W świecie czarów i magicznych istot podstawowymi jęzukami były Angielski i Fiński. Zadzwonił dzwonek i razem z Alex poszłyśmy przed szkołę żeby pogadać. -Więc tak wczoraj przyszadł do mnie Ares i powiedział mi jaką ty nie jesteś śliczna i wspaniała...  Szkada gadać!  Wszyscy na ciebie lecą.  Masz branie. (´・ω・') a druga sprawą to chciałam powiedzieć że pani Sharp jest moja mama jak coś.  Niestety... -skończyła. Nie wiedziałam ci powiedzieć! Tak bardzo chciałam być najwspanialszą dziewczyna Areska.  Ale mu tego nie powiem.  Niech sam mi powie.  Zobacze czy Alex nie kłamie.

Siemanko Pysiozjeby💜💜
Dziękuję za 120 odczytań mojego opowiadania.  Jadem meega szczęśliwa że komuś się to podoba💙
Muż niedługo kolejna część😁

Słowa 354😘

AZANE IS...[ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz