~Κεφαλαιο 2~

19 7 0
                                    

•Μετά από λίγα λεπτά γυρνάει η Παναγιώτα κάπως χαρούμενη,έτσι την ρώτησα τι έγινε.Τοτε μου είπε να πάμε κάπου ποιο ησηχα."Στις τουαλέτες" ειπα και έτσι κάναμε.

Α: "Λοιπόν για πες προς τι αυτό το χαμόγελο;"
Π: "Δεν θα το πιστέψεις......μου τα ζήτησε!😍"
Α: "Ιιιιιιιιι ποιος ο Γιώργος......ομγ δεν μπορώ να το πιστέψω!"
Π: "Ναι σου λεω......στην αρχή ούτε εγώ το πίστευα και έτσι του είπα να πάρω τον χρόνο μου."
Α: "Είμαι πολύ χαρούμενη για εσένα.Τι θα του πεις;"
Π: "Εμμμ....δεν ξέρω.......πλάκα κάνω,ναι θα του πω,δεν χάνω τέτεια ευκερια.
Α: "Εμ τι....."λέω γελώντας και γελάει και αυτή.
(Ντριιιιιν)...."οχ το κουδούνι" λέω και βγαίνουμε από τις τουαλέτες βιαστικα για να μπούμε στις τάξεις μας.Μολις μπαίνουμε στην τάξη μας περίμενε ο Γιώργος.Η Παναγιώτα έτρεξε και τον αγκάλιασε λέγοντας του ένα ναι όπου ακουστικέ στη μισή τάξη.Απο εκείνη την στιγμή δεν χώρισαν ξανά.
(Δύο εβδομάδες μετά)
Όσπου ήρθε τελικά η μέρα όπου.....

Α: "Τι θες λέει;"την ρωτάω καπώς θυμωμένα.
Π: " Εεε....να....θα ήθελα εάν συμφωνείς και εσύ να.........αλλάξουμε θέσεις με τα δυδιμα."μου είπε και με κοίταξε με τα ματάκια της όπου δεν μπορώ να αντισταθώ ρε γαμώτο.
Α: "Παναγιώτα πλιζ μην με κοιτάς έτσι......"της λέω αλλά τίποτα"σταματά το εντάξει"της ξανά λέω αλλά τίποτα"οχου καλά,θα σου την κάνω την χάρη.Αλλα για να ξέρεις,το κάνω μόνο για εσένα."
Π: "Αναστασία μου εσύ να σε φιλήσω,είσαι οτκ αγάπη μου σε λατρεύω."μου λέει και με αγκαλιάζει.Μετα τρέχει να το πει και στον Γιώργο.Αχ είμαι αγχομενη γιατί ο αδερφός του Γιώργου είναι ο Αλέξανδρος,το παιδί όπου μου αρέσει.Ξαφνικα τον βλέπω να πλησιάζει.

Αλ: "Γεια σου Αναστασία!
Αν: "Γεια σου Αλέξανδρε!
  (Και κάπως έτσι ξεκίνησε η φιλία μας)

Μετά από λίγες μέρες ο Αλέξανδρος άρχισε να με πηραζει.Ε νταξει κάτι μικρό πειράγματα.Επισεις παρατηρώ ότι οπότε περνάω δίπλα από την παρέα του οι φίλοι του τον σκουντανε.Παντα λέω γεια στα παιδιά και μετά φεύγω.Αυτο που έμεινε ίδιο είναι αυτό το εκνευριστικό πράγμα που κάνει η Λόρα......να την πέφτει στον Αλέξανδρο.Φενεται να μην ανταποκρίνεται όμως,και με αυτό νιώθω κάπως καλύτερα!😀😊

_________________________________________

Επ τι γίνετε!?

Ελπίζω να σας άρεσε και αυτό το κεφάλαιο της ιστορίας μου.

Τα λέμε στο επόμενο.

~He is mine~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora