~Κεφαλαιο 3~

17 6 0
                                    

•Μετά το σχολείο κατέβηκα με τα πόδια προς το σπίτι μου μαζί με την Παναγιώτα.Κατα τύχη συναντήσαμε και την Λόρα όπου ως συνήθως μας πρόσβαλε για διάφορα θέματα.Αυτο το κορίτσι είναι ανυπόφορο.Εχουμε να κάνουμε παρέα από περιση που κατάλαβα πόσο ψωνάρα είναι.Αφου φτάσαμε σπίτι μου εγώ και η Παναγιώτα τρέξαμε στο δωμάτιο μου να καθήσουμε να μιλήσουμε.Δεν ανέφερα ότι είχαμε κανονίσει σήμερα να κοιμόταν στο σπίτι μου,μιας που είναι Παρασκευη.Ξαπλωσαμε στο κρεβάτι μου και ξεκίνησε να μιλάει για την σχέση της.Βασικα ήθελα πολύ να ακούσω.

Α: "Αχ μορε τι γλυκός που είναι"
Π: "Το ξέρω.Και μετά τον φώναξε ο Αλέξανδρος γιατί έπρεπε να φύγουν."
Α: "Πόσο ζηλεύω."
Π: "Α ναι δεν σου είπα,κάτι παίζει με τον Αλέξανδρο.Σημερα τον είδα να σε κοιτάει με ένα βλέμμα....."
Α: "Σοβαρά....σίγουρα κοιτούσε εμένα;"
Π: "Ναι σου λέω.Αυριο θα ρωτήσω τον Γιώργο να δω άμα παίζει κάτι."
Α: "Όχι ρε θα πάει να το πει μετά στον αδερφό του και θα καταλάβει ότι και εμένα......."
Π: "Μην ανοισηχεις δεν υπάρχει περίπτωση γιατί θα του πω ότι άμα του πει κάτι θα του κρατήσω μούτρα και δεν θα του μιλάω....έχω σχέδιο μην αγχονεσε."μου λέει κλίνοντας μου το μάτι.
Α: "Έχε χαρεί που είσαι η καλύτερη μου φίλη και σε εμπιστεύομαι....."της λέω και γελάμε.Τοτε ένα μήνυμα ειρθε στο κηνητο της Παναγιώτας.Ηταν από τον Γιώργο και έλεγε εάν μπορεί να βγούμε σήμερα.

Α: "Να βγήτε..?Ιιιιιιιιι πόσο χερομαι πες ναι!"
Π: "Δεν υπάρχει περίπτωση εάν δεν έρθεις κ συ."μου λέει όταν ο Γιώργος πρότεινε να έρθω και εγώ μίας που θελει και ο Αλέξανδρος."Ομγ Αναστασία τέλος του λέω ναι."μου λέει και του στέλνει μήνυμα πριν προλάβω να πω κουβέντα.Αφου είπανε και που θα βρεθούμε η Παναγιώτα γυρνάει και με κοιτάει.Τοτε βάζουμε και οι δυο τις φωνές.Μπαινει μέσα ή Ηλιάνα,η αδερφή μου,και μας ρωτάει τι πάθαμε.Της λέμε τίποτα και συνεχίσαμε να χωροπιδαμε στο κρεβάτι μου.Η Παναγιώτα σταματάει και μου λέει......

Π: "Ρε Αναστασία......τι θα φορέσουμε"
Α: "Δεν ξέρω,αλλά μην ανοισηχεις θα μας βοηθήσει η μαμά μου να διαλέξουμε"τη λέω και πέφτουμε στο κρεβάτι γελοντας.

_________________________________________

Επ τι γίνετε?!

Ελπίζω να σας άρεσε και αυτό το κεφάλαιο.

Τα λέμε στο επόμενο!

~He is mine~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora