~Κεφάλαιο 10~

6 4 0
                                    

•Την επόμενη ημέρα ο Γιώργος δεν ήρθε στο σχολείο. Μόλις είδαμε τον Αλέξανδρο να μπαίνει στο προαύλιο τρέξαμε να τον ρωτήσουμε πως είναι ο αδερφός του. Μας είπε καλύτερα και ότι οι γονείς τους δεν τους είπαν κάτι αφού δεν έφταιγαν. Δυστυχώς ο Γιώργος δεν θα ερχόταν στο σχολείο για μια εβδομάδα τουλάχιστον. Αλλά ευτυχώς μένουμε κοντά και μπορούμε να πηγενουμε να τον βλέπουμε. Το κουδούνι χτύπησε και μπήκαμε στις τάξεις μας. Η Παναγιώτα όλη την ημέρα ήταν χαμένη στον δικό της κόσμο....δεν παρακολουθούσε και παραλίγο να πάρει ωριεα αποβολή......ξέρω τι σκέφτονταν😉. Έτσι ήταν και τις υπόλοιπες τρεις ημέρες. Ήρθε τελικά η Παρασκευή,η ημέρα όπου θα επισκεπτόμαστε τον Γιώργο. Η Παναγιώτα πετούσε,στην κυριολεξία,την σημερινή ημέρα ήτανε το αστέρι της τάξης. Μόλις το σχολείο τελείωσε η Παναγιώτα με είχε πριξει. Μέχρι και στο σπίτι μόλις μπήκαμε έτρεξε στο δωμάτιο μου. Την βρήκα πάνω στο κρεβάτι να χοροπηδάει. Ποπο αυτό το κορίτσι θα μας τρελάνει. Πάντως φαίνεται ότι τον αγαπει πάρα πολύ. Το μεσημέρι έμεινε στο σπίτι μου. Να όμως που ήρθε το απόγευμα. Φτάνουμε έξω από το σπίτι των παιδιών. Χτυπάω το κουδούνι και μας ανήκει η μητέρα τους. Αφού την χαιρετήσαμε ανεβήκαμε στο δωμάτιο των παιδιών. Ο Γιώργος ήταν ξαπλωμένος και ο Αλέξανδρος στον υπολογιστή τους. Η Παναγιώτα έτρεξε και αγκαλιάσει τον Γιώργο,το ίδιο και εγώ λέγοντας του περαστικά. Μας είπε ότι από βδομάδα θα ξανά έρθει στο σχολείο. Μετά από λίγο βγήκαμε για μια βόλτα για να περπατήσει λίγο και ο Γιωργος. Η Παναγιώτα δεν έφυγε λεπτό από κοντά του. Ο Γιώργος βρήκε αφορμή να της κάνει μια πλάκα. Έκανε διθεν ότι παραπατάει και πήγε να πέσει. Τότε η Παναγιώτα τον τραβάει για να μην πέσει. Τότε ο Γιώργος την κόλλησε στον τοίχο και ξεκίνησε να την φιλάει παθιασμένα. Εγώ χαμογέλασα και εννιωσα ένα χέρι να με τραβάει και με δύναμη με κόλλησε στον τοίχο.
Ποιος?😏....... Εμ ποιος άλλος.

"Αλέξανδρε.......χαχα......σταματά"είπα ενώ με γαργαλούσε ασταμάτητα.
"Με τίποτα,δεν τελείωσα ακόμη"λέει και συνεχίζει.
"Σε παρακαλώ.....χαχα.....δεν μπορώ άλλο.......χαχαχαχαχαχαχαχα"
Τότε σταματάει και ορμάει φιλοντας με στον λαιμό. Ταυτόχρονα έπιανε "διακριτικά" τα οπίσθιά μου. Σιγά σιγά άρχισε να με φιλάει εσθισιακα στο στόμα. Ξανά ένιωσα αυτό το συνέσθημα,σαν να πετάω στον δικό μου κόσμο.(λολ😂)
Μετά από λίγο τα παιδιά ήρθαν προς το μέρος μας.

Γ: " Έχω να προτείνω κάτι"

_________________________________________

Επ τι γίνεται?

Ελπίζω να σας άρεσε και αυτό το κεφάλαιο.

Ετοιμαστείτε γιατί στο επόμενο θα συμβεί κάτι αναπάντεχο!

Εάν θέλετε πατήστε και ένα🌟.

Τα λέμε!

Μπάι γκάις ❤❤

~He is mine~Where stories live. Discover now