•Μετά από λίγο μου λέει "λοιπόν σου άρεσαν τα δώρα μου;"
"Ναι"του λέω χαμογελόντας. Με πιάνει από το χέρι κάνοντάς μου νόημα να πάμε βόλτα. Έτσι κι έγινε. Καθίσαμε σε ένα λοφάκι λίγο ποιο πέρα από την πλατεία. Είχα ξαπλώσει στα πόδια του λέγαμε ο ένας στον άλλο βλακείες. Κάποια στιγμή βλέπω την Παναγιώτα να έρχεται τρέχοντας προς το μέρος μας. Είχε λαχανιασει από το τρέξιμο.Π: "Αναστασία......... Αλέξανδρε......ελάτε γρήγορα........
Αν: "Παναγιώτα ηρεμίας πρώτα και μετά πες μας τι έγινε......
Π: "Μα δεν μπορώ να ηρεμήσω......ελάτε γρήγορα πριν πάθει κάτι" είπε και έβαλε τα κλάματα.
Αλ: "Ποιος να πάθει κάτι.......Παναγιώτα μιλά γιατί έχω αρχίσει να παιστευω πως έχει σχέση με τον Γιώργο όλο αυτό......"λέει ο Αλέξανδρος. Τότε η Παναγιώτα κούνησε το κεφάλι της καταφατικά. Ο Αλέξανδρος αναστατώθηκε το ίδιο και εγώ. Ξαφνικά βλέπουμε τον Γιώργο να ερχετε χτυπημένος. Ο Αλέξανδρος έτρεξε.........μετά από λίγο ήρθαν προς τα εδώ.......το μάτι του Γιώργου είχε μελανιασει και κούτσαινε. Μα τι έπαθε τελοσπαντον;
Η Παναγιώτα τον έβαλε να καθίσει δίπλα του με προσοχή.Αλ: "Μα πως στο καλό τα έπαθες αυτά;"
Γ: "Μεγάλη ιστορία......άκου θα σας τα εξηγήσω όλα"
Αλ: "Και καλά θα κάνεις να μας πεις αμέσως τώρα."
Γ: "Άκου θυμάσε εκείνα τα παιδιά από την δευτέρα γυμνασίου όπου τους είχαμε δει να σπάνε τα παράθυρα στις τουαλέτες πριν ένα μήνα;"
Αλ: "Ναι....."
Γ: "Ε λοιπόν μας είχανε πει να μην τους καρφοσουμε γιατί αλλιός θα μας σπάσουν στο ξύλο........εμείς δεν τους ακούσαμε και πήγαμε στην διευθύντρια.
Αλέξανδρε το εννοούσανε και μάλιστα μου είπαν ότι έρχονται και για εσένα."είπε και είχε βουρκώσει για τα καλά.
Αλ: "Ε λοιπόν τους έχω και εγώ μία προειδοποίηση.........έτσι και έρθουν θα τους περιμένει μια έκπληξη......πόσοι ήταν;"
Γ: "Τρεις........ Άλεξ δεν μπορείς να τα βάλεις μαζί τους μην ξεχνάς ότι είναι μεγαλυτεροι από εμάς."
Αν: "Αλέξανδρε τι λέει;.......τι λες.......πλιζ πες μου ότι είναι όλα μια φάρσα........."
Αλ: "Όχι Αναστασία δεν είναι ........"
Αν: "Αλέξανδρε λογικεψου........δεν θέλω να πάθεις κακό........"
Αλ: "Δεν μπορώ να κάνω αλλιος.....πρώτα να μας απειλούν, μετά να πλακονουν τον αδερφό μου και να προειδοποιούν ότι έχω σειρά..... δηλαδή έλεος.......όχι δεν θα περάσει αυτό....."τότε πιάνω τον Αλέξανδρο και του λέω "Αν πάθεις κατι δεν θα το αντέξω........"
"Μην φοβάσε μωρό μου........."
"Εντάξει........πως λες ότι θα το πάρουν οι γονείς σας;"
"Εμ.....δεν ξέρω.......μακάρι να μην πουν κάτι........"
"Αχχχχχ........κοίτα αφού δεν φταίτε εσείς δεν υπάρχει λόγος να σας πουν κάτι κάνατε το σωστό........."του λέω και με κοιτάει......."αχχχ τι θα έκανα χωρίς εσένα μου λες;"
"Δεν ξέρω......😊"του δίνω ένα φιλί και ξανά πηγενουμε στα παιδιά. Ο Γιώργος είχε χτυπήσει αρκετά.........καλού κακού τον πήγαμε στα επείγοντα. Μας είπαν ότι είχε πάθει κάταγμα στο πόδι......μορε πόσο δυνατά τον κλωτσισαν μου λέτε;
Πήγαμε μέχρι το σπίτι των παιδιών και αφού τους χεραιτισαμε γυρίσαμε η κάθε μία στο σπίτι της._________________________________________
Επ τι γίνετε;
Σας αγχωσα λίγο ε; Τι να γίνει οι ανώμαλοι φταίνε.
Ελπίζω να σας άρεσε και αυτό το κεφάλαιο και εάν γουστάρετε πατήστε🌟.
Μπάι γκάις..........😂❤
ESTÁS LEYENDO
~He is mine~
Novela JuvenilΓεια ονομάζομαι Αναστασία και είμαι 16 χρόνων.Εχω την ποιο τρελή κολλητή,την Παναγιώτα, όπου στα δύσκολα είναι πάντα εκεί για εμένα.Τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να μου αρέσει ένα παιδί,ο Αλέξανδρος.Το χειρότερο,όμως, κορίτσι της τάξης μου,η Λόρα...