<İtalik bölüm yani Kim Junwook'un bölümü " M" yani smut Sjsjsjs >
Elif Deniz
Rüya gibi bir gündü , çok yorgun Olduğum için yattım. Tavanı izlemeye başladım. Her gün yaptığım gibi Park Jimin'le Tanışma hayalleri kuracaktım ki hahaha zaten tanıştım deyip bir süre Gülme krizine girdim. Yarın Jimin beni evden alacaktı ve beni yurtlarına götürecekti ahh .. Çok heyecanlıyım Böyle Düşünceler Sonrasında ise derin bir uykuya daldım...-Kim Junwook
Her gün yeni bir kız yeni bir sex bıkmıştım... Hiçbiri de zevk vermiyordu. Hepsi sürtüğün tekiydi. Bir tek kız vardı ki bacaklarına baktığım an , dudaklarını dişlediği an azdığım. O kız benim olacaktı. Tek arzum ... Bunları düşünürken hemen boxerımı giydim. Ve hızlıca hazırlandım. Yataktaki kıza baktım. Güzeldi ama zevk vermemişti. Bir miktar para bırakıp , aklımdaki ilk kişinin yanına gittim. Elif... Bu sefer kesin kararlıydım benim olacaktı.
Hızlıca kapıyı çaldım. Hemen Elif açtı. Çok mutlu gözüküyordu. Ve oha oha oha .. Üzerinde Kısacık bir etek vardı. Fena azıyordum. Ve dayanamadım.
- Affet beni Elif..
- Ne ? Ne oluyo-
Demeden dudaklarına yapışmıştım. Geri çekilmeye çalışıyordu ama güçsüzdü. Karşılık vermiyordu. Sinirimi bozmuştu. Alt dudağını ısırdım.
- Ahh..
Fena zevke gelmiştim. Dudaklarından ayrıldım. tokat Attı ..
- JUN !! JUN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN !!!
- Dur daha yeni Başlıyor bebeğim diyip.
Onu odaya soktum. Ve Sertçe yatağa attım. Ne kadar debelensede üzerine çıktım. Cebimde bulundurduğum kelepçeyi çıkardım. Ağlamaya başladı Sjsjs 2 yılın Acısını çıkarıcaktım.
- J-JUN YAPMAĞ LÜTFENĞ BAK NE ISTERSEN YAPARIM YETERKI BUNU YAPMA...
- Onu beni azdırmadan düşüncektin ... Merak etme hiç acımayacak güzelim
Deyip ellerini yatağa kelepçeledim. Hıçkırarak ağlıyordu.
- JİMİN KURTAR BENI !!
diye bağırdı. Komik gelmişti. Onu hiç tanımayan bir adama sesleniyordu. Saçma. Hiç bir şeyi umursamayıp. Elif'in Üzerindeki bluzu tek bi hamlede çıkardım. Sadece sütyenle kalmıştı. Sütyenini de yırttım. Elif hala bağırıyordu. Kimse onu kurtaramazdı.
- Sus ve zevk al bebeğim
Deyip göğüslerini emmeye başladım (aq iğrençlikte son nokta ) dil darbeleri atıyordum. Elif ise yapma diye bağırıyordu yavaş yavaş aşağı geldim. Mini eteğini yukarı kaldırdım.sonra ise onu da çıkardım. Bacaklarını kendine çekip ağlıyordu , üstüne çıktım ve yeniden dudaklarına yapıştım. Daha sonra bende T-shortumu pantolonumu çıkardım. Boxer ile kalmıştım. Bir daha dudaklarına yapıştım. Sonra ise aklıma bir şey gelmişti. Pantalonumun cebinden ( zaten pantolonda her türlü sex oyuncağı var mq ne Tür bi pantolon bu sjsjsfjh ) azdırıcı tozu aldım. Önce kendime Döktüm. Sonra ise zorla Elif'e Döktüm.
- Ya -yapma bak nolur !
- 5 dakikaya etkisini gösteriyormuş. Bağırmayı kes ve kendini bana bırak !!
O Sırada Elif'in boynunu hickeylemeye başladım. O da hem ağlıyor hem inliyordu. Penisim yavaş yavaş kalkmaya başlamıştı. Elif de terliyordu. Artık ağlamayı kesmişti. Bana daha bi istekle bakıyordu. Hemen külotunu çıkardım. Boxerımı da çıkardım. Iyice azmıştım. Elif'in bacaklarını ayırdım ve Sertçe girdim. Elif'in çığlıkları hiç sikimde değildi. Sertçe gel gitlere devam ettim. Çok kişi ile seviştiğim için zor boşalıyordum. Elif'in içinden çıktım. Yine Çığlık attı. Ve Sertçe yeniden girdim. Ve böyle devam ettim. Elif'in çığlıkları devam ediyordu. Içinden çıktım ve etrafıma baktım. Koli bandı vardı. Sinsice sırıtıp. Elif'in Ağzına yapıştırdım. Ve işime devam ettim. Anca 1 saat sonra boşalmıştım. Elif ise boşalmamıştı. Bu sinirimi bozmuştu. Ve hemen elimi vajinasına soktum. Hızlıca gel git Yaptım. 2. Sini ekledim. Sonra 3. Sü. Elif bağırmaya Çalışıyor ama sesi çıkmıyordu. Ve sonunda o da boşalmıştı.
Elime baktığımda kan görmüştüm. Ona sahip olmak güzel bi duyguydu. Ama o da hiç bir zevk vermemişti. Elif'in kelepçesini ve bantını çıkardım.
- S-sen benim en iyi arkadaşımdın ...
- üzgünüm güzelim sende zevk vermedin
Deyip pantolonumdan bir kaç kağıt para çıkarıp komidine koydum. Ve Elif'in ağlamasını siklemeden üstümü giyinip evden çıktım...
( Aq ne güzel smut yazıyorum asdfgghgjgj ) -M- ( yazarken ben azdım ln dggdgdgfvg )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- JiminDady ( +18) - [pjmn]
FanficPark Jimin hayalleri için herşeyini vermiş bir genç kız ve Hayatta prensipleri olan bir Park Jimin 'in ~ aşk kokan ~ hikayesi ... 💜 - Arada çok az M olacaktır -