Elif...
Fiziksel, ruhsal her türlü çöküşteydim. Belki de hayatımda güvendiğim tek kişiydi... Jungwook.. Bu iğrenç şeyi yapacağı aklıma gelmezdi. Yatakta sessizce ağlıyordum. Komidinin Üzerindeki bir kaç kağıt paraya baktım. Fahişe miyim ben ? Cidden ! İç sesim artık bir fahişesin diyordu. Haklıydı. Kullanılmış bir oyuncak gibi hissediyordum. Aklıma Park Jimin geldi. Artık her şey bitmişti. Gelmedi belki de gelemedi. Tüm hayallerim yıkılmıştı. Park Jimin hayallerim Yüzünden tek bir sevgilim bile olmayan ben şu an tecavüze uğramıştı. Aynaya baktım. Çıplak bir ben.. Rimeli akmış. Saçları dağılmış bir Fahişe... Üzerime yatak örtüsünü doladım. Kapı çaldı. Artık beynimi kontrol edemiyordum. Gözyaşlarım beynimi dinlemiyordu. Kapıya gittim bir umut... Belki Junwook özür dilerdi. Açtığımda mutlu bir jimin görmüştüm.
- Elif geciktiğim için öz...
Beni görünce çok şaşırmıştı. Hatta Kısık olan gözleri kocaman olmuştu.
- Ah ne oldu sana böyle ?!
Cevabı hıçkırıklarla Ağlayarak verdim.
Park Jimin de ne diyeceğini bilememişti.
- Jun-Junwook tecavüz ettiğ. ( Aq ne yazim junwook sikti fln mi ? Sjsjsjs )
- Ö-özür dilerim. Belki de erken gelseydim.
Deyip o da bir Gözyaşı döktü.
- Ağlama Jimin lütfen. Kendini suçlama.
Park Jimin Elif'i seviyordu bu bir arkadaşlık da olabilirdi... Bir aşkta..
- Elif ben Seon-Ah 'ı arıyorum. Sana yardım etsin. ( menejeri olarak düşünün sjsjsfjh )
-Hiç gerek yok lütfen beni yalnız bırak.
- O zaman bundan sonra seni ben koruyacağım , BTS 'in yurdunda kalacaksın bundan sonra ufaklık !
Iyi bir fikirdi ama ben daha fazla rezil olamazdım... Ve onlara yük olmak istemiyordum.
- Bu güzel bi fikir ama , ben size Yük olmak istemem.
- Hayır , Jin Hyungla bize yemek yaparsın itiraz istemiyorum.
- Tamam teşekkür ederim.
- Hadi ufaklık 1 saatin var... Işlerini hallet bekliyorum.
- Peki
Deyip. Kapıyı kapattın. Banyoya girdin. Herşey geçmişte kaldı dedin. Düşünmemeye çalıştın. Lifi Vücuduna bastırarak. Junwook'un izlerini silmeye çalıştın. Mor ve kırmızı izler vardı. Her yerinde... Sonrasında üzerini giyindin. Siyah bir pantolon ve beyaz bir tshort ...
Şimdi eşyaları toplama zamanıydı. Kıyafetlerinden başladın. Hepsini Sırt çantana doldurdun. Az kıyafetin vardı zaten. Günlüğünü aldın. Okuldan da zaten kalacaktın. Çalışmaya değmezdi. Ve son olarak aile albümünü aldın. Çantana tıkıştırıp. Dışarı çıktın. Park Jimin seni bekliyordu.
- Jiminnie!
- Ah Elif ben senden büyüğüm, bana oppa demelisin...
- Peki Jiminnie Oppa. ( Kitap oppacılığa gidio aq )
Ve işareti ile Arabasına bindin. Arabayı sürmeye başladı.
- O junwook kimin oluyor ?
- Okuldan arkadaşım.
- Tamam merak etme ufaklık ! Cezasını vercem. ( Sadist Jimin Vol1 )
Sustun. Yaptıkları aklına geldi. Gözlerin doldu. Gizlemeye çalıştın. Ama tutamadın göz yaşların beynini dinlemeyerek akıyordu. Jimin bunu fark etmişti. Bir şey söylemedi.
~~~~
- Evett geldik ufaklık !!
Gülümsedin ve BTS yurduna girdiniz. Çok heyecanlıydın
( V - Taehyung SG- Suga JN - Jin RM- Rapmonster JH- Jhope JK- Jungkook JM - Jimin )
JN - Hey çocuklar yemek hazır!!!
V - Omma biraz bekle şu leveli geçim.
RM - Geliom karıcığımm..
JM - Heyy biz geldik ..
JH - Omoo.. O güzel kız kim ??
JM - Elif bi süre bizimle kalıcak.
Elif - Me-Merhaba
Dilin tutulmuştu. Hepsi çok mükemmel. Gözüküyordu. Jhope'un gülümsemesi aklını başından almıştı...( Aq hobi olsun diye yazıom vote atmasanızda olur öneriniz varsa yorum yazabilirsiniz )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
- JiminDady ( +18) - [pjmn]
Hayran KurguPark Jimin hayalleri için herşeyini vermiş bir genç kız ve Hayatta prensipleri olan bir Park Jimin 'in ~ aşk kokan ~ hikayesi ... 💜 - Arada çok az M olacaktır -