Elif..

7.4K 206 223
                                    

Elif...

JH - Merhaba..
Ve diğerleri de merhaba Demişti. Çok heyecanlıydın. Jimin anlamış olacak ki sırıttı ve hadi içeri geç dedi. İçeri geçtiniz.
JK - Hyung bu kız senin neyin ?
JM- Immh şey
Elif - JiHyun 'un arkadaşıyım ( Jimin'in kardeşi ) kiracı evimden Attı. JiHyun da burda kalmamı söyledi. ( ne gzl yalan uyduruom aq sjdfddg )
JM - Evet
SG - Gözlerin çok güzel Elif ...
Teşekkür edeceğim Sırada Jin oppa içten bir gülümsemeyle hadi Yemeğe dedi.
Ve Yemeğe oturdunuz. Jimin karşıma geçmişti. Jin oppa ile yemekleri koyduk ve yeniden oturdum. Herkes Yemeğe başladı. Ama Karşımda jimin kadar mükemmel biri olunca yemeği unuttum. Ona bakmakla meşguldüm.
JM - Yemeğini yemeyecek misin Elif ? Kkkk
Elif - Ah evet yiyeceğim oppa...
Jimin oppa demene sevinmiş gibiydi.
SG - Ah cidden Elif gözlerin çok güzel... Nerelisin ?
Elif - teşekkür ederim oppa .. Türküm. ( Yanlış anlamayın oppacı değilim ! )

Neyse bu şekilde yemeği yemiştik.. Jimin'in odasında kalacaktım. Tüm üyeler arsız olsa da hepsi çok iyiydi.. odama yerleştim ve salona gittim. Gördüğümle şoka uğradım.
- Oha porno mu izliyorsunuz ?
JK- Hyung kızı çıkar zaten fena azdım..
Demesiyle . Jimin yanıma uçtu.
JM- Burada daha fazla durma senin için zararlı olabilir. Odama git !
Tamam anlamında kafamı sallayıp . Jimin'in odasına gittim. Maalesef bende azmıştım. Adam kıza çok hızlı sokuyordu. Hemen kulaklığımı alıp Twitter'dan bir siteye girdim ve Dadyking bir porno açtım. Yatağa uzandım. Adamın kızın vajinasını yalaması beni çok azdırmıştı . Elimi külodumun içine yolladım ve kliotrisimi okşamaya başladım. O an hiçbir şey işitemez olmuştum. O sırada arkamdan bir ses duydum.
JM- Elif..
Piç smeyle bana bakıyordu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

- JiminDady  ( +18) - [pjmn]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin