Ojciec jest w domu, czy go nie ma i tak to samo. Mam wrażenie, że atmosfera w naszym domu zrobiła się naprawdę dziwna.
Chciałabym dowiedzieć się czegoś o moim bracie. W ogóle z nim nie rozmawiam, rodzice o nim nie mówią, jakby go nie było.
Jestem dość uparta i złośliwa, do tego nudzi mi się teraz. Widziałam jak matka zanosi te papiery do sypialni, chyba. Tak czy inaczej pójdę sprawdzić, jestem pewna, że ta krew tam była.
Delikatnie złapałam za klamkę i po cichu weszłam do środka, nie zamknęłam drzwi. Rozejrzałam się uważnie. Tak jak myślałam, papiery leżały na małym stoliku przy oknie. Podeszłam tam i bez wahania wzięłam je do ręki.
- Ha! - krzyknęłam, po chwili zakrywając usta ręką. Przecież miałam być cicho.
Na kartce były czerwone ślady, krew była stara, bo bardzo bordowa i skruszała.
Zaczęłam przeglądać strony, na każdej z nich znajdywały się dane poszczególnych osób, kompletnie nie wiedziałam o co chodzi.
Nagle moją uwagę zwrócił jeden napis, imię i nazwisko 'Son DongWoon'.
- Przecież to mój brat... - chciałam przeczytać co jest tam napisane, jednak usłyszałam niepokojący dźwięk. Mój ojciec wychodzi z gabinetu.
Szybko zrobiłam zdjęcie i jak to tylko możliwe, po cichu wyszłam z sypialni. Poszłam do swojego pokoju. Stanęłam na środku i zaczęłam czytać za zdjęcia w telefonie.
- Son DongWoon... lat 17. Rodzina: matka, ojciec, siostra- Hwang ShinBi- podejrzana. Status: niezłapany, zwierzę: wampir - musiałam przetworzyć te informacje. Wampir? Dlaczego zwierzę? Dlaczego jestem podejrzana?
Usiadłam na łóżku. Dużo słyszałam historii o wampirach i wilkołakach, ale nikt nigdy się nie ujawnił. Ludzie nie chcieli by o nich słyszeć.
Teraz już wiem co się dzieję, oni wszyscy chcą się pokazać i muszą się uzbroić. Dlatego tak dziwnie się czuję na ulicach miasta, dlatego widzę tylu dziwnych ludzi.
Za kilka tygodni stanie się coś naprawdę złego i to już się zaczyna.
Stanęłam przed oknem, byłam na wysokim piętrze dlatego widziałam miasto. Zaczęłam się uważnie przyglądać. W jakiejś ciemnej uliczce można było zobaczyć kłęby dymu, mały wybuch auta lub gazu po drugiej stronie. Jakieś ciche prawie niesłyszalne krzyki. Dziwne twarze w oknach mieszkań w wieżowcu po przeciwnej stronie.
Moje życie całkowicie się zmieni.
CZYTASZ
Wampirzyca
FanfictionShinB, 15-letnia dziewczyna, nie czuję się dobrze w towarzystwie ludzi. Dlaczego?