5

267 19 7
                                    

          Stałam przed lustrem, bardzo dziwnie się czułam, jakby chciało mi się wymiotować, byłam strasznie blada, a moje nogi i ręce były jeszcze bardziej zimne niż zwykle. Miałam zacząć myć twarz, ale usłyszałam dzwoniący telefon. Wyszłam z łazienki by sprawdzić kto dzwoni, jakiś nieznany numer... trochę się przestraszyłam. Odrzuciłam przedmiot w kąt i wróciłam do pomieszczenia, w którym byłam chwilę temu. To co zobaczyłam w lustrze bardzo mnie przeraziło.

           Moje oczy były koloru czerwonego, a twarz biała jak ściana. Stało się to co przewidywałam. Już wiem kim jestem. 

           Nie wiedziałam co mam teraz zrobić.

          Ostatnimi czasy dowiedziałam się również czym zajmują się moi rodzice. Wyłapują takich jak ja i ich zabijają, robią na nich eksperymenty, bawią się nimi, a mój brat jest ich głównym zainteresowaniem. Siedziałam na łóżku i spoglądałam przez okno, zaczęłam płakać, czyli że za jakiś czas mnie też będą tak szukać, będą nazywać mnie zwierzęciem, kimś kogo trzeba zniszczyć. Nie jestem pewna czy już nie zaczęli mnie obserwować.

           Wiedziałam, że jak chce przeżyć muszę znaleźć kogoś kto już potrafi przeżyć w tym świecie. Muszę znaleźć DongWoona, on mi pomoże. Problem w tym, że nie wiem gdzie zacząć szukać.

WampirzycaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz