Yukio's Point Of View
Azi încep examenele chunin. M-am antrenat din greu în ultimele săptămâni și am început să stăpânesc mai bine Kiba (săbiile lui Ameyuri Ringo) și am primit un cadou de la bunicul Sasuke, o Kama. Mi se părea destul de tare noua mea armă. Bunicul mi-a promis că dacă devin chunin, o să îmi dea și Gunbai-ul lui Uchiha Madara, deci acum am un motiv în plus ca să dau tot ce am mai bun în examen. Am descoperit și că Sharingan-ul meu are un genjutsu destul de puternic și am început să dezvolt și puterea asta. Și Katsumi s-a antrenat din greu în ultima perioadă și de abia aștept să o văd în cadrul examenelor. Am încredere în ea că o să se descurce, ba mai mult, o să treacă examenele cu brio, deoarece eu sunt printre puținele persoane care îi cunosc cu adevărat puterea. Restul lumii o vede ca pe un copil problemă, o fata rebelă căreia nu îi pasă de nimeni, doar de ea însăși, ca pe copilul care nu se va ridica niciodată la nivelul părinților săi. Eu știu cât de puternică este și cât de mare este inima ei, de asta o sa fiu mereu lângă ea ca să o ajut!
M-am trezit mai devreme, mi-am luat tot ce îmi trebuia, adică arme, pilule de mâncare și altele si m-am îndreptat spre Ichiraku Ramen, deoarece Gin-sensei a zis că are ceva foarte important să ne comunice si ne va face cinste cu o masă copioasă. Ajungând acolo, i-am văzut pe restul cum mă așteptau. I-am salutat si m-am așezat în stânga lui Gin-sensei, Shin și Takumi fiind în dreapta lui.
- Deci, acum ca sunteți toți aici, este timpul să discutăm strategii de luptă care s-ar putea să vă fie folositoare la probe. În primul rând, Takumi-kun si Yukio-kun sunt buni la lupta de aproape, Takumi fiind expert în taijutsu, iar Yukio-kun fiind un mânuitor de arme foarte priceput, dar Yukio-kun este bun si la luptele pe distanță medie si mare, după cum mi-au spus Naruto-sama si Sasuke-sama. Shingo-kun vă poate apăra spatele. V-ati luat armele și pilule de mâncare cu toții?
- Da, am răspuns în cor.
- Dar Shingo o să se descurce să ne apere spatele? Adică, în ultimele misiuni pe care le-am primit nu am prea putut să ne arătăm adevărata putere. Știu că este un utilizator al Stilului Lemn, dar nu știu sigur cât potențial are.
- Vezi, Yukio-kun, uite ce se întâmplă dacă nu te antrenezi cu echipa ta! Dacă ai fi fost la antrenamentele noastre, ne-ai fi cunoscut mai bine, echipa noastră ar fi fost mai unită si, în același timp, mai puternică. Să speram ca acest aspect nu vă va afecta prea mult in timpul luptei. Yukio-kun, sfatul meu este să ai încredere în camarazii tăi. În legătură cu Shingo-kun, îți pot garanta că e foarte puternic, poate la fel de puternic ca tine sau mai puternic, și va fi în stare să vă păzească spatele cu mare ușurință. Takumi a dat din cap aprobator.
- Hmm, atunci de abia aștept să îl văd pe Shingo în acțiune! Să înceapă examenele chunin! Am strigat înainte să ne fie servită mâncarea.
După ce am mâncat, Gin-sensei ne-a spus un ultim lucru:
- Umm, copii, am cam pus un pariu cu Hima-chan și cam are legătură cu voi.
- Ce fel de pariu? Am întrebat eu curios. Asta înseamnă că Gin-sensei are destulă încredere în noi încât să pună un pariu pe seama noastră, nu?
- Păi, zilele astea am aflat că recordul la a doua probă, cea pe echipe, este deținut de Al Cincelea Kazekage, care a terminat proba într-o ora si 37 de minute. Eu m-am cam lăudat că elevii mei o să bată recordul acesta, după care Hima-chan m-a contrazis si a zis că echipa ei o să doboare recordul. Deci, as aprecia foarte mult dacă ați reuși să terminați a doua probă în timpul necesar, termină el, făcând o față rugătoare. Nu puteam să zic “Nu” acelor ochi mari si triști, așa că am acceptat.
CITEȘTI
Sharingan : Blessing or Curse? (În Pauză)
FanficPuterile oculare... pe cât de cunoscute și dorite, pe atât de distrugătoare. În lipsa lor, oamenii devin geloși, iar inima li se umple de ură, ajungând să ucidă pentru a nu-i lăsa nici pe alții să le aibă. Pe de alta parte, cei care le au, le prime...