Prolog

181 13 0
                                    

Luke POV

Siedziałem z przyjacielem na kanapie popijając piwo, gdy dostałem wiadomość. Kto pisze o 1 w nocy?

Nieznany: Hej

Ja: Hejjjj

Nieznany: Co tam?

Ja: Zajebiś... Przepraszam. Dobrze, a tam?

Nieznany: Świetnie :)

Ashley POV

Znowu to samo... Kolejny dzień w szkole spędziłam będąc wyśmiewana i poniżana przez elite szkolną. Co ja im takiego zrobiłam?

Od początku roku, od razu każdy wiedział o mojej przeszłości. O tym, że chciałam popełnić samobójstwo. Teraz jestem wyśmiewana i poniżana.
A wszystko zaczął Calum Hood oraz Ashton Irwin, uczniowie 3 klasy liceum. Należą oni do elity szkolnej, w której są też : Luke Hemmings, Micheal Clifford, Niall Horan i Louis Tomlinson.
Jednak ta 2 jest najgorsza...

Siedziałam z przyjaciółką na łóżku oglądając Niezgodną i wypłakując się w jej ramię.

- Ashley, kochanie nie płacz już. - odezwała się Caroline. - Mam pomysł, napiszemy do Luke'a i trochę go poprankujemy co ty na to?

Luke i Caro są przyrodnim rodzeństwem. Jednak siostra nienawidzi swojego brata z wzajemnością.

Wzięłam numer i napisałam wiadomość.

Ja: Hej

- Pewnie już dzisiaj nie odpiszę. - stwierdziłam patrząc na przyjaciółkę. - Jest 1 w nocy. - Dodałam.

- Spokojnie... Hemmo nigdy nie śpi o tej godzinie. - uśmiechnęła się do mnie.

Hemmo: Hejjj

On odpisał ! O. Mój. Boże. Nie wierzę, Luke Hemmings mi odpisał.

Ja: Co tam?

Hemmo: Zajebiś... Przepraszam. Dobrze, a tam?

- No i co? Odpisał? - dziewczyna przyniosła kolejną miskę popcornu, po czym spojrzała mi w telefon. - Mówiłam, że odpiszę.

Ja: Świetnie :)

______________________________________

Hejooo
Mam nadzieję, że się spodoba ;)

P.s
Przepraszam za małą aktywność :/ Nie mam dostępu do internetu.

Nowe osoby zapraszam na resztę moich opowiadań

Muah :*

Oh my Hemmo | L.HOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz