arkadaşlar merhaba
Ben mavi yazarınız.Öncelikle ben daha önce her hangi bir hikaye yazmadım.
Kitaplarla çok haşir neşir olan biriyim her zaman istemişimdir bir kitap yazmayı. sonunda cesaretimi toplayıp başladım.
Yazım hatalarını kelime hatalarını elimden geldiğince düzeltmeye çalışıyorum fakat anca bu kadar başarılı olabiliyorum.
Okursanız mutlu olurum fakat sıkılıp okumazsanız canınız sağolsunÖpüyorum
Seviliyosunuz....*****************
"Mizgin kalk ya""Off biraz daha izin ver uyuyayım, kanka lütfeen idare et beni"
Bu kız niye beni 5 dakika idare etmiyo ya? uykusuzum neden anlamıyor zaten bütün gece kabus görüp durdum."arkadaşın fazla uykucu galiba,uyanacak gibi degil.sen anlat"
Imm harika bir ses, kalın ve erkeksi.çok güzel bir rüya uyanmayayım lütfen."ayyyy bayılmamı mı istiyorsunuz? alın şu pasaklıyı oradan hemen!"
Iyy bu ne be, rüya mı dedim az önce bu bildiğin kabus.
Yastığıma daha fazla yapıştım belki rüyam düzelir."lan! Biraz sessiz olun görmüyor musunuz hallerini neden üstüne gidiyorsunuz kızın"
Dedi Fısıltılı ses.
Anlayış kokan bir ses sevdim bunu.
Hmm bu rüya harika kokular saçıyor."abi siz çok gergin değil misiniz?
Sakin olun, alt tarafı iki küçük kız"Ovv çok seksi. bu ne biçim ses ya uyku da olmasam bayılacağım resmen.
Yani abartmaya ne gerek var ki? alt tarafı iki küçük kız."kalk kız kalk yatağımdan kaaalk!"
Ne dürtüyor bu ya ne varmış yatağında uyud...bir dakika! ne dedi o ne dedi? Korkuyla hızla gözlerimi açtım.
Hemen arkamı döndüm.
Döndüm de dönmez olaydım. Karşımda dört tane adam sanırım duyduklarım rüya değildi.
LANET OLSUN!!"Bak dürtünce nasıl da uyandı çekil kız yatağımdan çekil çekil "
İtilme sonucu yataktan inip,kaderin yanına geçtim.
kaba adam ne olacak! yetmezmiş gibi bide cırtlak sesli."Gel buraya yanımda kal"
Kader bir elini omzuma atıp daha çok çekti yanına ardından ev sahipleri olduklarını düşündüğüm kişilere dönüp devam etti.bense henüz şoktan çıkıp ta konuşmaya dahil olamadım ."Bakın benim adım,kader bu ise kuzenim mizgin. inanın bizim kötü bir amacımız yoktu, evinizi işgal ettigimiz için kusura bakmayın. size zarar ve...
Kaderin sözlerini kesen şey karizmatik sesin ta kendisiydi.
"Bana bak siz zaten zarar veremezsiniz bize, bizim istedigimiz cevaplar ,burada ne aradığınız,evimizde ne işiniz var kısa ve net istiyorum!"Aman allahım o kadar kaba bir şekilde söyledi ki,ne biçim insan bu ya?
Kader ağzını açmıştı ki, bu kaba adamın sözlerine dayanamayıp ben cevaplandirdim onu.
"Evine izinsiZ girmiş olmamız bu kadar kaba davranabilecegin anlamına gelmez. Senin de dediğin gibi size bir şey ya..."Benim evim benim kurallarım işinize gelirse!"
Sözümü kesmişti.o kadar sert bir şekilde söyledi ki,her kelimesin de o bir adım gelirken yerimde durmak için büyük çaba sarf etmek zorunda kalmıştım.
Aramız da bir adımlık mesafe kala durmuştu.
Kokusu o kadar güzeldi ki, derince içime çekmemek için kendimi zor tuttum.
Kendimi toparlayıp."Bakın dışarısı hala karanlık. sadece güneş doğana kadar zaman verin, isterseniz sabaha kadar kanepe de otururuz sadece bu gecelik hı?"dedim, yalvaran bir sesle.
Umutla adamın sarsılmaz ifadesine baktım.
Hiç bir seğişiklik olmadı.
Ruhsuz bir ifade ile."Neden kabul edeyim"dedi.
Neden bu kadar kötüsün ki?
Cevap vermek için bir şeyler ararken, yanında ki arkadaşı konuştu. Yüz ifadesinden anladığım kadarıyla o da kaba adamın dediğine şaşırmıştı."Abi ne diyosun sen? iki genç kızı bu saatte burada dışarı mı atıcaz?"dedi.
Evet bu anlayışlı olan dı.gerçekten birinin bize arka çıktığına inanamıyorum.
" ali buraya gelirken bize mi sordular! Ne yaparlarsa yapsınlar "dedi kaba adam.
Evet onun adı kesinlikle bu olmalı. kaba adam!"Hey dostum!
Tartışmanızı bölmek istemem ama bence de ali haklı sonuçta iki kız,orman,karanlık,kurtlar,sapıklar, daha sayayım mı?"Bu seksi olan dı gerçekten çekici bir sese sahipti ve bir vicdana. kaba olanın aksine o ve ali olduğunu öğrendiğim de vicdan bulunuyordu.
"Hayır canım ne haklısı ali haklı falan degil kalamaz bu pasaklilar burada!!"
Cırtlak seslinin bu sözlerinden sonra küçük çaplı bir tartışmaya giriştiler. Ali ve seksi sesli olan bize arka çıkarken.Cırtlak sesli def olmamızı söylüyordu.
Kaba adamda nadiren de olsa bizim gitmemiz hakkında konuşuyordu.
Ben ve kader ise gözlerimizle aralarında mekik dokuyorduk.Sonuç olarak bu gecelik buradayız, yarın erkenden buradan gitmek şartıyla tabi.
*************
Gözlerimi açtığımda ilk olarak olduğum yeri yadırgasam da biraz düşündükten sonra nerede olduğumu anladım. boğazımın Kurulu canımı yakmaya başlayınca, mutfağa doğru baktım kimse görünmüyordu.
Duvarda ki saate baktığım da gecenin üçünde kimsenin ayakta olmayacağı da aşikar zaten.Kadere çevirdim bakışlarımı. yorgunluktan koltuğa yığılıp kalmıştı.
Erkekler aralarında ki tartışmayı nihayet bitirdiklerinde,yarı uyuklar haldeydik.
Alinin ve hala ismini öğrenemediğim, seksi sesli çocuğun ısrarlarıyla bu gecelik burada kalmamıza izin vermişti o kaba saba adam.
Sınırım onların lideri gibi bir şeydi onu ikna etmeye çalıştıklarına göre.Ayrıca zor durumda olmasak kesinlikle burada kalmazdık. fakat el mahkum dışarıdaki tehlikeleri göz ardı edipte dışarıda kalamazdık.
Ali zorla o kaba adamı ikna ettiğinde, söylediği tek şey
"Yarın sabah onları burada görmeyeceğim! "oldu.Ali eminim ki merak etsede açıklamayacağımı düşündüğü için hiç sormamıştı başımıza gelenleri.
Sadece örtü getirip, salonda ki koltuklarda yatabileceğimizi söyleyip gitti.Sanırım arkadaşı ile bizim yüzümüzden tartıştığı için biraz bozulmuştu.
Sanki biz dedik savun diye, hiç yani.Bunları düşünürken suyumu içip çıkacaktım ki, arkamı donmemle birine toslamam bir oldu.
Dengemi kaybetmeden durduğum halde kolumdan tutan şahısa ters bir bakış attım.Ali afallamış bir şekilde bana bakarken.
"Artık diyorum ki kolumu bıraksan ha??"dedim. Ters bir sekilde. Evet ali diğerlerine göre daha iyi olsa da bu bana dokunabileceği anlamına gelmiyor.
Ali kolumu tuttuğunu yeni fark etmiş gibi hızla elini çekerken.
"Ah! Üzgünüm bir an anlayamadım uyku sersemliği işte kusura bakma"dedi. Mahcup bir ses tonu ile.
Aman! Yarabbi bu kadar tatlı konuşurken nasıl kızabilirim sana? Üstelik daha başlamadım bile."Şeyy tamam önemli değil bende biraz fazla tepki vermiş olabilirim " dedim Fısıltıyla.
Bana can yakıcı bir gülümsemeyle bakarken.
"Uyku tutmadı mı?" diye sordu.
Bende "Hayır. Īmm anlaşılan uyku tutmayan bir tek ben değilim ha?"diye sorunca gülümseyip,mutfak masasına doğru yöneldi. Sandalye çekip,
" oturalım mı biraz?"
Sandalyeyi benim için bırakıp karşısın 'dakine yönelip oturdu.
Bende masa da yerimi alırken ellerini birleştirip bana baktı.Ovv sanırım sorguya başlıyacak
...Umarım beğenirsiniz 😏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK.
Teen FictionBaşlangıç tarihi : 10/ temmuz/2017. "Mizginim, Hacet yok hatırlatmasına seni hatıraların. Sen bana kalbim kadar, elim kadar yakınsın." Ölümden kaçarken, aşka yakalandım. Peki hangisi daha kötü???