Pelin akil,bizim baş rol ümüz olacak.yani mizgin karakteri.
***************Yağmurdan kaçarken doluya tutulmak.
beki de bizim durumumuzun için söylenebilinecek TEK şey.*******
Kader 'den devam.
Karşım da ki adamlara büyümüş gözlerle bakarken ne yapacağımı bilemiyordum. sonun da olmuştu işte bizi yakalamaya gelmişlerdi biliyordum bu adamlar dün arkadaşlarıma silah doğrultanlar dı.
Ve de tetiği çekenler.
Gözlerimi ellerine doğru yönelttiğim de Mizginin fotoğrafını görmemle korkum ve şaşkınlığım arttı.Belime kolların dolandığını hissettiğim de tepki bile veremedim.
Kolların sahibi boynuma öpücük kondurup,konuştu ."Bitanemmm hadi sen geç içeriye ben ilgileneyim beyler le. hı ne dersin?"
Sözleri her ne kadar sorar gibi olsa da, bakışları kaç der gibiydi.
Benim hala yerin de durduğumu görünce sırtım dan hafifçe içeri doğru ittirip,adamların görüş acısın 'dan çıkma mı sağladı.ardından adamlara dönüp."Kusura bakmayın sevgilim sabah sabah sizi kapıda görünce biraz şaşırdı da.Buyrun beyler sabah ziyaretinizi neye borçluyuz acaba?"
Adamları göremiyordum kapıdan dolayı.
Tuna 'nın (yani seksi sesli olan) çaktırmadan git anlamında yaptığı harekete uyup, mutfağa gidip saklanıp onları dinlemeye başladım.O adamlardan biri "asıl siz kusura bakmayın bu saatte rahatsız ettik. Fakat kız kardeşim kayıp,onu geç olmadan bulmaya çalışıyoruz."
"Yaa demek kız kardeşiniz kayıp,çok üzüldüm gerçekten."
Vay be öyle gerçekçi bir ses tonu kullandı ki nerdeyse ben bile inanacaktım.
"Evet maalesef. Daha kötüsü kız kardeşimin akli dengesi yerinde değil.
Dün sabah babam ile tartıştığı için evden kaçtı.
Orman da olduğunu düşünüyoruz görürseniz eğer bize bildirseniz çok minnettar oluruz.
İşte bu da fotoğrafı,siz de kalsın gelirse eğer arkasın daki numara dan ulaşabilirsiniz.""Pekâlâ umarım en yakın zaman da bulursunuz.iyi günler."
"Umarım. Ha bu arada kız kardeşimin akli dengesinin yerinde olmadığı söylemiştim.
Bazen kendi kendine kurgular yazabiliyor lütfen siz ona inan..."Adamın dediklerini hayretle dinliyordum. Aman allahım nasıl bir hikaye yazmışlar dı böyle?. ADÎ HERİFLER!
Tuna adamın konuşmasını bitirmesine müsaade etmeden,sesini sevecen bir şekilde tutup konuştu."Hiç merak etmeyin kesinlikle sizi arayacağım ."tuna bunları söyledikten sonra, adam
"Pekâlâ iyi günler "dedikten hemen sonra,arkadaşını da yanina alip gittiler.
Ben ise korku,endişe,ve biraz da rahatlamıştık ile yere çöktüm.
İşte o zaman Mizgin ve alinin mutfağa açılan bahçe kapısından pür dikkat onları dinlediğini görebilmiştim.*****************
MIZGİN 'DEN
Ne yapacağı mı, nasıl davranacağı mı, bilemeden öylece oturuyordum.
Ali ile kader, konuşup bir şeyler bulmaya çalışıyorlar dı. Adının gökalp olduğunu öğrendiğim çocuk temizlik manyağı gibi,etrafı süpürüyor.tuna denen çocuksa öylece umursamaz bir tavırla etrafı izliyordu.O aşağılık adamlar benim için gelmişlerdi.
Büyük ihtimalle,Dosyalardan benim adımı ve resimlerimi bulup peşime düşmüşlerdi.
Benim sigortam olduğu için her dosyada ismim vardı.fakat Kaderin paraya ihtiyacı olduğu için, patrona yalvar yakar sigortasını iptal ettirip,sigorta parasını da maaş olarak almıştı bu yüzden kaçak çalıştığı için hiç bir yerde kaydı yoktu.
Hep kınamıştım bu yaptığını sonuçta gerekli bir şeydi, ama böyle birşey olacağını bilsem ben de iptal ettirirdim.
Hayat iste başınıza neler geleceğini bilemiyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇAK.
Teen FictionBaşlangıç tarihi : 10/ temmuz/2017. "Mizginim, Hacet yok hatırlatmasına seni hatıraların. Sen bana kalbim kadar, elim kadar yakınsın." Ölümden kaçarken, aşka yakalandım. Peki hangisi daha kötü???