Chapter 60: HURTING INSIDE

434 24 46
                                    

AN: THANK YOU SO MUCH FOR ALL THE SUPPORT AND COMMENTS. YOU GUYS MADE ME MORE DETERMINED TO WRITE AND CONTINUE THIS STORY. Alam niyo na kung sino kayo. I can't mention all of you kasi I'm still using laptop to update, sira pa kasi yung phone ko. -_- ANYWAYS... here's the next chapter of the story. 

PICTURE ABOVE IS THE NEW CAST FOR MELISA'S CHARACTER. (Kim Jinhee AS Melisa) Requested by my beautiful reader-

ElsaPayoyo



Enjoy~

"THE GOAL IS NOT TO CHANGE WHO YOU ARE, BUT TO BECOME MORE OF WHO YOU ARE AT YOUR BEST."



- AMETHYST -



"I don't think I need to introduce you to each other. Alam kong kilala niyo na ang isat-isa." Red said. 



I wanted to roll my eyes to him, but I tried my best to stop myself from doing this. Tumango nalang ako, but Melisa didn't respond. 

This slut!

Tinaasan ko siya ng kilay. 

"I don't think she knows me, baby." I said sweetly to Red.



I can't help myself from using the endearment again. I can't help being like this. 

Being POSSESSIVE AND JEALOUS.

Ngayong alam ko na pumupunta talaga si Melisa dito sa unit ni Red ay hindi ko maiwasang manibugho kay Red. I felt like I've been betrayed by him. I felt like I've been stabbed in my back. Hindi ko alam kong aling pakiramdam ba ang dapat kong uunahing maramdaman. 

Angry

OR

Sad

I want to cry and slapped the whore's face hanggang sa magising siya sa katutuhanang, RED IS MINE AND MINE ALONE. 

"Hindi mo na ba maalala si Amethyst, Melisa?" Tanong naman ni Red kay Melisa.

"K-kilala k-ko s-siya." Pautal-utal na sabi ni Melisa. 



Good. 

Dapat ka ngang kabahan. 

"Of course kilala niya ako Red. Walang estudyante sa school ang hindi nakakakilala sa akin. And I think alam niya rin na we're ENGAGED. You know that also, right Melisa?" 

I asked her na pinagdiinan ko pa talaga ang word na engaged. Then I gave her a fake smile.



"Ame!" Red suddenly exclaimed. 



Napabaling ang tingin ko kay Red mula sa pagkakatitig kay Melisa.

Red is glaring at me ng mapatingin ako sa kanyang mga mata. 

Hindi ko pinahalatang medyo natakot ako sa klase ng kanyang tingin. 

"what? I was just asking her." I said innocently. Tiningnan ko ulit si Melisa at nginitian siya ng malaki. 

When A Bitch Falls In Love (On Going-TagLish)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon