Тъпото в тази цялата история беше ,че пак аз излизам загубенячката.След като излязох от апартамента отидох при Бен.
Почуках на вратата и изчаках да отвори."Хей Рей ....какво става"-попита той леко открехнал вратата
"Трябва да ти кажа нещо"-казах му и тръгнах да влизам
Той странно застана пред вратата и не ми даде да влезна.
"Та какво трябва да ми казваш"-каза той затваряйки вратата зад себе си.
"Ами може ли да преспя у вас тази нощ"-попитах го
"Ами ...болен съм и не искам да те разболея.-каза той имитирайки кашлица
"А срещата за утре вечер , остава ли?"-попитах аз.
"Хмм не знам...нещо не ми е добре."-каза той.
"Добре, ясно..."-казах аз
"Бени....айде де какво правиш още отвън"-от вратата се подаде едно момиче прегръщайки Бен.
"О здравей , аз съм Миранда "-каза тя и си подаде ръката.
"А аз си тръгвам"-казах аз и тръгнах
И ето ме там откъдето започнах....седейки в закусвалнията отново сама.От Джейс го очаквах , но от Бен...не знам....въобще не исках да мисля за това обаче само това ми беше в главата.И когато си мислех ,че няма накъде да стане по-зле то стана.
Лео влезе през вратата на закусвалнията....той не си ли беше тръгнал вече..."Здровей Рей"-каза той-"Може ли да седна"
Аз не казах нищо просто му посочих мястото пред мен .
Той седна и започна да говори."Рей страшно съжелявам ,мислех че така ще се впиша по-добре в живота ти ,с приятелите ти ..."-каза той пречупвайки пръсти.
"Виж ...всичко е окей....просто сега не съм в настроение и имам нужда да говоря с някой"- казах му аз.
"Слушам"- каза той и аз започнах да говоря.
След като свършихме с целия разговор го попитах къде е отседнал , той ми каза че е в една стая под наем.И тогава ми хрумна идеята.
"Искаш ли да останеш у нас"-казах аз
"Сигурна ли си че е добра идея да се прибереш ..."-попита той.
"Ооо да и още как"-казах аз и тръгнахме към апартамента.
"Та сега нито към Джейс , нито към Бен имаш чуства ....така ли?"- попита Лео докато вървяхме.
"Ами да"-кзах аз...това беше една от най-големите ми лъжи в живота
"Радвам се "-каза Лео
"И защо?"-спрях на едно място и го погледнах странно
"А-а-ами защото .....а защото само те нервират и разочарват"-каза той по много опретен начин.
"Хмм...е добре"-казах аз и замълчахме.
Стигнахме до апартамента...беше гробна тишийна , аз хванах ръката на Лео , той ме погледна странно ,но не възразяваше ,отворих вратата и влезнахме.
Беше тъмно светнах лампите и тогава всички изкочиха изпод дивани столове и др."ИЗНЕНАДААА!!!"-извикаха всички в един глас.
"Честит рожден ден Рей"-каза Бен идвайки пред мен ,подаващ ми кутия с подарък.
В цялата тая дандъния заравих , че имам рожден ден...
Видях и онази Бел в тълпата ,също и Миранда.
"Чакайте ,чакайте ...значи всичко е било изценирано..."-казах аз
"Да"-каза Бел и дойде до мен-" Много съжелявам ,че не можахме да се запознаем по нормален начин ....обаче знай ,че имаш златпи приятели ....цялата тая идея беше на Бен и Джейс .Благодари им."-каза тя и ме прегърна
Всички се изредиха да ми дадът подаръци и след това влезнах в мойта стая...там дойдоха Джейс и Бен
"Хей party girl , защо не си на купона"- попита ме Джейс
"Не знам ....нещо се обърках...значи и всичко това в училище е било една сценка"-попитах аз.
"Да Рей спокойно"-каза Джейс и седна до мен.
"А тези момичета Миранда и Бел какви са"-попитах аз.
"Бел си е нова ученичка ,но се уговорихме с нея да направи тоза целия цирк с чиновете, а Миранда я наехме да украси и да ни помогне с подаръците ти."-каза Бен.
"А междудругото защо още не си ги отворила."-попита Джейс.
Отворих неговия подарък първо...беше ключ за кола.
"Боже мой Джейс благодаря ти , не беше нужно толкова да се изхвърляш"
"Не...това беше най-малкото което мога да направя за теб "-каза той и ме гушна.
"Мой ряд е , отваряй"-каза Бен
"Леле .....това е уникално"-казах аз стичайки се сълзи от очите ми"-
Беше ми подарил рамка с колаж т наши снимкш за всяка годшна по една."Радвам се ,че ти харесва "-каза той и ме целуна по бузата.
"Айде купона плодължава"-каза Джейс и отидохме на купона.
П.С. :Здравейте ....та ето я новата глава....искам само да ви помоля да погледнете другата ми история "Твърде Лично"Няма да съжелявате ...благодаря ви предварително.☺
YOU ARE READING
My Brother's Best Friend
RomanceРейчъл Греъм е поредното момиче което беше обсипано с внимание което не и беше нужно. Началото на 11-ти клас тя трябва да замине за една година към Лондон за да спечели стипендия за колеж. Когато тази година свършва Рейчъл трябва да се върне в родни...