Melez Kampı ve Beca'nın İni

419 14 0
                                    

Didişmeli bir yolculuk geçirmeseydik daha keyifli olurdum.Bir de ateşle barutun ortasına oturmuşum."Daha gelmedik mi."diye söylendi James . Bunu 194393948266. kere söylüyordu.
Beca ,"James , Lily yanında olmadığında da kişiliğini kendine saklamanı tavsiye ediyorum."dedi iğneli iğneli.
"Eskiden senin yanında da öyle davranırdım Be."
"Hayır ,davranmazdın.Sirius da öyle davranmazdı.Bir tek Remus sakin bir şekilde ilişki kurabiliyordu benle."
Sesi ima dolu,"Hıhhı ,belli oluyordu zaten ilk tanışmamızda konuştukların ızı hala unutamıyorum." dedi.
Sinirlenen Beca önce ellerini çıtlattı, sonra pis bir şekilde sırıttı" Seni o gün nasıl yere serdiğimi de unutmamışsındır Potter." dedi
"Tabi ki unutmadım ,bebeğim. " dedi son üç heceye vurgu yaparak.
Bu Beca'yı sinirlendirdi,"Eğer bana bir daha bebeğim dersen önce seni Cruico 'lar sonra seni Çatalak olarak pişirir ve Sirius'u üç hafta aç tutup önüne dana eti diye veririm Potter."
"Bu konularda her zaman yaratıcı olmuşsundur bebeğim."
"Çekil önümden Percy.Gel buraya James, artık seni elimden Merlin  bile kurtaramaz." dedi James'in üstüne saldırarak.
Didişmeleri yol boyunca sürdü en sonunda Annabeth' in kafasının tası attı ve ön koltuktan arkaya döndü, "Yüce Zeus adına, evli çiftler gibisiniz şu halinize bir bakın ! Artık kesin şunu." diye bağırdı son cümlesinde .
İkiside sustu.İşte böyle yetenekli bir kız arkadaşım vardır,yeni tanıştığı insanları bile 5 saniyede susturabilir.
     Beca  ,Annabeth'in koltuğunu süzdü. Ardından anneme döndü."Mrs. Jackson yol kenarında durabilir miyiz ?  Miğdem bulanıyor."
     "Hala bulantıların geçmediyse temiz hava almanı öneririm.Ben de işe yaramıştı."dedi annem dikiz aynasından Beca'ya bakarak.Beca şaşkınlıkla kaşlarını kaldırdı ,"Demek anladınız .Benim anlamam 2,5 ay almıştı." dedi iç çekerek.
     "Siz neden bahsediyorsunuz ?" diye araya girdim. James "Ben de Poseidon'un bütün çocuklarını Beca gibi akıllı sanırdım.Yanılmışım."dedi kıkırdayarak. Ona bir karşılık verecektim ama Beca  benim yerime atıldı,"Kardeşime bir şey deme Potter." dedi .
   "Yeni tanıştığın kardeşini bu kadar iyi savunmanı neye borçluyuz Be-An." dedi kaşlarını havaya kaldırarak.
  Birkaç saniye yere baktı ,durgunlaştı "James,"dedi şimdiye kadar duydu ğum en hülyalı sesiyle,"lütfen biraz büyü artık. Yoldaşlık 'ta işler hiç iyi gitmiyor.Hergün birilerini kaybediyo ruz , o gittikçe güçleniyor .Ben yokken birisine bir şey olacak diye o kadar korkuyorum ki.Ya sen yanında değilken Lily'ye bir şey olursa, ya Remus'a,ya Sirius'a... Kendimi affeder miyim sanıyorsun."dedi oldukça  depresif bir  şekilde.
 James de ona endişeli gözlerle baktı ve neşesi kayboldu ."En az senin kadar ben de endişeleniyorum. Ama sizi kaybetmekten de bir o kadar korkuyorum.Voldemort senin peşinde ve sen hala neden olduğunu söylemiyorsun . Bırak da seni koruyayım."dedi James sitem eden bir sesle . Beca ona cevap vermedi .İkisi de yolculuğun geri kalanı boyunca tek kelime etmediler.
   Annem bizi uğurladı .Kimse tek kelime etmeden yürümeye başladık . James ve Beca hem birbirine yakın duruyor hem de endişeli bir şekilde bakışıyorlardı.
Yokuşu tırmanırken Annabeth yanıma sokuldu."Bu ikisinin sorununu çözmeliyiz."dedi
  "Onlara ulaşmamıza izin bile vermiyorlar .Adını hiç duymadığım şeylerden bahsediyorlar.Önce onların geçmişini öğrenmeliyiz.Öbür türlü onlara yardım edemeyiz." dedim. Gerçekten onlara yardım etmek istiyordum .Ne kadar inatçı ve ters olsalar da. Bir şeyler yaşamışlardı .Ve bu onları mahvediyordu.Bir saat önce tanışmamıza rağmen her hallerinden belli oluyordu.
  Üvey kardeşim de olsa onun mutlu olabilmesi için çabalayacaktım .Bir tane daha kardeşim var benim yahu. Daha ne olsun."Ee,planın nedir ?" Diye sordu Annabeth gri gözleriyle.
  Kolumu omzuna atarken "Athena'nın kızı sensin .Planlar senin işin Bilmiş Kız."dedim.
  "Az önce bir planın varmış gibi gözüküyordun .O kadar kendinden emin konuştun ki ."dedi dudağını büzerek.
   Ona boş boş baktım.Bana gülümseyip göz devirdi."İyi o zaman hemen eski halimize dönelim .
   Önce Kherion 'la konuşalım sonra onları köşeye sıkıştırıp dillerini çözeriz.Tanrılar aşkına , bütün yaz bununla mı uğraşıcağız.Belki kendi aralarında halledeceklerdir."
  Sonra kampa girişin olduğu yerden bir patlama sesi geldi.İkimiz de koşup yanlarına gittik . James başını ovuşturarak ayağa kalktı.Beca ise köşede kahkahalarla gülüyordu.
  "Çok komik ."dedi James "beni patlayan bir duvara yönlendir sonra kıs kıs gül."
Hala gülen Beca  "Sana şaka hazırlamak her zaman listemde baş sıralardadır Çatalak bilirsin." dedi.James yeniden kamp sınırlarına yönelince Beca onu durdurdu,"Oraya girmen  için önce bir melezin seni kampa alması gerekir  bekle." dedi . "Ben Beca Anna Ramirez-Dridreda . Ve James Potter'ın kampa girmesine izin veriyorum."dedi  ve kemerin altından geçerek Thalia 'nın ağacına yaslandı."Hadi Potter gel ."diye seslendi James'e. James koşarak geçti ve sırıttı ."Artık ben de bir melezim." diye bağırdı James gökyüzüne . Bir şimşek çaktı gökyüzünde .
  " Tanrılarla dalga geçersen kafana yıldırım inmesine de hazırlıklı olmalısın." dedi Beca göz devirerek. Sonra bana baktı .  
  "Jackson sen Potter 'a göz kulak ol .Bir şeylere dokunmasın. Keskin şeylere ."dedi .Ardından Annabeth 'e döndü,"Annabeth sen de bana Jason Grace 'i çağır . 'Be -An ' de hatırlar beni. Ben Kherion 'u bulacağım.Ona geleceğim demiştim ama umursamamış bile .Hera kovalasın onu." dedi Beca etrafında kimse yokmuş gibi. Mavi gökte diğerinden daha şiddetli bir gürleme duyuldu.
  Beca güldü ve kendi kendine söylenerek Büyük Ev 'e doğru yollandı,"Sonra söyleniyor neden kahramanlar neden beni sevmiyor diye ben dedim ama ona ..."
   Zeus Kulübesi 'ne doğru yürürken Annabeth,"Hayatımda böyle melez görmedim.Tanrılar ve Kherion'dan yaşıtıymış gibi konuşuyor.Hem Jason'u nereden tanıyor ki?"
   O sırada Jason göründü .Külubenin kapısına yaslanmış Piper ile konuşuyordu .James hayran hayran yanımda yürüyordu.Annabeth Piper ile kucaklaştı ve Jason 'a döndü."Jason , tanır mısın bilmem ama Beca isiml_"diye başladı cümlesini ama bitiremedi .Jason gözlerini fal taşı gibi açtı ve Annabeth'in sözünü kesti."Beca Ramirez mi yoksa ?" dedi heyecanla . Annabeth ve Piper  afallamış bir şekilde ona baktılar ."Evet ama sen onu nereden tanıyorsun ki?"dedi Annabeth şaşkınlığını sesine dökerek.
      "Kural Bir:,"dedi James herkesin ona dönmesine neden olan bir sakinlikle,"Beca Ramirez herkesi tanır ve nerede önemli biri varsa o kesinlikle ya eski sevgilisidir ya da arkadaşıdır. Haklı mıyım ?"dedi Jason'a bakarak. Jason ,Piper'ın bakışları üzerine elini utangaç bir şekilde ensesine götürdü. "Haklısın."diyebildi, herkesin merak dolu bakışları üzerine,oldukça kısık bir sesle.
   Arkamda bir ses "Kes sesini Potter . Ayrıca herkesi de tanımıyorum sadece tanıdıklarıma  rastlıyorum o kadar."dedi.
     "Tabi canım kesin."dedi James inanmazlıkla.Bunun üzerine baldırına benimkinden daha sert bir tekme yedim
"Acıtıyor ben de bundan tattım ."dedim.
"Ben bunlardan günde onlarca yiyorum .Bir süre sonra alışıyor insan. "dedi sıradan bir şeyden bahseder gibi.
  Beca kollarını iki yan açtı," Davetiye bastırıyım mı Jason ?" dedi .Jason ona sarılırken James kulağıma "Ben dedim sevgilisine ayrıl bundan  beğeneni çok diye.Dinlemedi .Sonuç."dedi elleriyle birbirinden ayrılmış Beca ve Jason'ı gösterek.
       "Sirius'u herkesten çok sevdiğimi sen de biliyorsun Potter. Ayrıca hayatımı feda ettiğim  biri olarak  bana biraz daha saygılı davranmanı beklerdim."dedi Beca James 'in yanına gelerek.
       "Grace daha Be 'ye sarılacak mısın yoksa yüzünü dağıtmamı mı istersin?" dedi James .Jason kolunu  hemen çekti. Beca  ise sinirli bakışlarla gözlerini James'e dikti .James son derece emin bir sesle " Pati yokken sana dokunanı mahvederim." dedi.
    Beca gülümsedi," Sonunda beğeneceğim bir cümle kurmayı başardın ama Jason'a dokunmak yok .Ayrıca ona yumruk bile atamazsın."dedi .Sonra ben ve Annabeth 'in arasına geçti."Şimdi iyi izleyin bir daha bunu yapmayacağım." dedi ve tartışan ikiliye doğru yürümeye başladı. James Beca uzaklaşırken arkasından"Hadi bakalım Be göster gücünü !"diye bağırdı. Beca arkasına dönmeden ," Her zaman."  diye bağırdı ve gözden kayboldu.
   "Ben Beca'ya yardım edeyim. Yemekte  görüşürüz."dedi ve Annabeth de yanımızdan uzaklaştı.
       James bana döndü "Eee?"dedi. "Burada neler yaparsınız ?" dedi ben de ona kampı gezdirmeye karar verdim.James herşeyi denemek istiyordu ve fena değildi. En son kılıcımı  elimden düşürdüğünde beğeniyle sırıttı. "Sanırım o kadar da iyi değilsin ha Perce." dedi ve antremanımızı izleyen bir dolu Afrodit kızı kıkırdadı. Beca 'nın sesi kulak doldurdu aniden "Hadi işinize veletler ."diye kışkışladı onları. Kızlar kinle ona baktı ve oturmaya devam ettiler.
"O zaman bir anlaşmaya varalım." dedi Beca,"Potter kazanırsa kalırsınız ama olur da Percy kazanırsa giderseniz ."
    "Ama haksızlık " dedi aralarından biri "Percy kaç senedir dövüşüyor. Potter ise birkaç saattir."
    "O zaman James kazanırsa ben giderim ama eğer ben kazanırsam sizi bir daha onun yanında görmem. Anlaştık mı?"
    "Tamam "dedi kızlar .Beca yanımdan geçerken " onlara yaklaşırsan seni Chase 'e söylerim Jackson. Bir de tükenmez -kılıcını alabilir miyim ?"dedi kenara geçtim ve Dalgakıran'ı Beca'ya fırlattım.
        James "Merak etme Ramirez sana zarar vermeyeceğim."dedi kendini beğenmiş bir şekilde .
  Beca kılıcı ustaca elinde döndürdü , "Üzgünüm ama ben aynı şeyi söyleyemeyeceğim Potter. Bence çok çabalama .Ne kadar uğraşırsan o kadar kötü olursun."dedi.
   James hunharca üstüne koşmaya başladı ve Beca kılıcını ona savurdu. James eğilerek kaçtı.Beca 'nın bacaklarını  arasından geçerek onu yere devirdi. Beca yerden kalktığı anda James kılıcı kendi boynuna dayadı ." Size zarar vereceğime kendimi keserim daha iyi " dedi ellerini ´Teslim oldum ' dercesine ellerini havaya  kaldırdı . Ve kızlara döndü ,"Üzgünüm kızlar ama kaybettim."
     Beca memnun bir şekilde gülümsüyordu .Kızlar ise  somurtarak uzaklaştı. "Siz ikiniz harika bir ikilisiniz .Daha doğrusu tuhaf ."dedim ve beraber gülmeye başladık.Derken bir boru sesi duyuldu."Akşam yemeği vakti beni takip edin ."dedim.Ve önlerinden yürümeye başladım. O sırada  Annabeth yanıma geldi ,"Kherion ile konuştum.Bir şey söylemedi. İsterse sadece Beca ' nın anlatabileceğini söyledi.Ve kulübelerde değilde Beca 'nın daha önce hazırladığı bir yerde kalacaklarını söyledi. Kısacası yemekte onları ikna et tamam mı?" dedi ve Athena masasına geçti.Yemek sessiz bir şekilde sürdü.Tatlıları yerken
   " Öğrenmek istiyorum ."dedim aniden "bahsettiğiniz o garip şeylerin ne olduğunu ."İkisi endişeyle bakıştı. Ama ben ısrarla devam ettim."Neler yaşadığınızı da .Öğrenmek istiyoruz. Yardım etmek istiyoruz ."
  Beca," Üzgünüm ama bana yardımcı olamazsın Percy. Tek yardımın bana bir şey sormamak ve yokmuşuz gibi davranman."dedi. Benim itiraz etmeye yeltendiğimi görünce James " İtiraz etme dostum.Uzun hikaye."dedi ikna edici bir tonda.
   "Hadi ama sadece anlatın o zaman .Beca?"dedim yalvaran bir bakış atarak.  Beca birkaç dakika düşündü .Sonunda " Tamam ."dedi. "Ama yardım etmeye kalkışmak ya da işlere karışmak yok anlaştık mı ?" .
    " Anlaştık. "dedim sevinçle" Baştan söyleyeyim inanmazsan hiç  anlatmayıp yarıda keserim." dedi Beca .
    James gözlerini büyüttü "Herşeyi en baştan mı anlatacaksın?"dedi.
    " Anlatmayacağım göstereceğim." dedi Beca ."Uzun sürecektir .Yemek bitince beni takip edin ." dedi  bana ve James 'e bakarak. Annabeth 'e el sallayıp dudağımı  oynatarak "Halletttim " dedim. O da başını salladı.
   Yemek bitince üçümüz sessizce Beca 'yı takip etmeye başladık.Bizi Thalia 'nın ağacının yanına götürdü." Şimdi ağacın içine gireceğiz ama burası sadece ben dokununca açılıyor o yüzden çabukça içeri geçin." dedi.
   Ağaca dokundu ve bir kapı belirdi. Kapıdan içeri girince son derece geniş ve garip bir ev ile karşılaştım. Ev iki kısımdan oluşuyordu.Yuvarlak bir salonda rahat görünen koltuklar ve kocaman bir televizyon vardı, beyaza boyanmış odanın dışında kapının iki tarafından başlayarak biri kırmızı diğeri siyah olan iki kocaman perde vardı . Perdelere dokununca duvar gibi sert olduklarını gördüm .Açmaya çalıştım ama açamadım.
  "Boşuna uğraşma Percy .Onları sadece sahipleri açacak şekilde tılsımladım. Siyah olan taraf James'in-Potter onlar gitmeden önce açma -bordo olan kısım benim." dedi Beca.
   " Şöyle oturun da başlayalım göstermeye. " dedi .Hepimiz koltuklara yerleşirken  James "Nasıl onlara göstermeyi planlıyorsun herşeyi ." dedi.
  "Ehh," dedi Beca " büyü bulan tek kişi Snape değil."
  "Snape değil Sümsükus ,Beca."dedi ve cık cık 'ladı James.
   Beca göz devirdi .Annabeth "Büyü mü ?"diye sordu.
   Beca sırıttı."İşte en can alıcı nokta . Çocuklar ,James ve ben bir büyücüyüz."dedi ardından da.
  "Yok artık ."dedim gülerek. Beca hınzırca gülümsedi ve asasını belinden çıkardı hızla bana doğrulttu. "İncendio."dedi ve asasının ucundan alevler çıkmaya başladı.Sonra başka bir kelime söyleyerek alevleri söndürdü."Ben oldukça inandım ." dedi Annabeth.
   "O zaman devam edelim. İngiltere 'de biz büyücüler Hogwarts adı verilen büyü okuluna gideriz.11-17 yaş arası. Şimdi ben ve üvey kardeşim büyücüydük bunu doğduğumdan beri biliyordum.Babalarımız farklıydı. Onun babası Muggle -İngiltere 'de büyücü olmayanlara verilen ad-benim babam ise Amerika' daki Sihir Bakanı idi.Sihir Bakanı her büyücü ülkesinde olan ve sizlerden saklanmamızdan ölümümüze kadar her şeyle ilgilenen bakanlığın başkanı , bir nevi her ülkenin Sihir Başbakanı gibi bir şeydir. Ben babamın yanında yaşar, annemle yazın görüşürdüm .Ama daha çok kardeşim Emma ile .16 yaşımda annemle ile kavga ettim. Ama Emma ile  mektuplaşmayı kesmedim.18 yaşında iken Hogwarts'a kardeşimin yanına gittim.6.sınıfa başladım benden 2 yaş küçük olan büyücülerle birlikte.İşte o zaman James ile tanıştım. O güne gidiyoruz işte."dedi ve ortaya"Oxfurgo Matema *!"diye bağırdı.

   *=Böyle bir büyü yok .Kendim uydurdum.Ama anı göstermeye yarıyor.
     
 

Percy Jackson, Kız Kardeşi ve PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin