Bir de Kardeşim Haa!!?? Oooo...

475 24 4
                                    


Polis sesiyle kendime geldim. Etrafıma bakındım.Yıkılmış okul duvarının etrafına bir sürü insan toplanmıştı. Tozlar içindeki sınıfın or tasında Beca ,Paul ve bir polis duru yordu,bir dakika.Ben bayılmış mıydım? Sonra neler olduğunu hatırla dım .Bellatrix adlı kadın edebiyat öğ- retmenimin içinde çıkması.Beca ve Bellatrix'in bir büyü düellosu yapması nı ."Poseidon'un kızı ve oğlu" lafını hatırladım ve ayağa fırladım. Zaten o sırada polis gitti."Ben müdürle konuş maya gidiyorum Percy . Sen önden gidip annene yavaş ve sakince anlat." dedi Paul uzaklaşarak.O sırada Beca sırtını dönmüş bir şeye konuşuyordu , "Ahh, hayır James. Bellatrix olanları biliyor." dedi alçak bir sesle."Ama nasıl , o geceyi sen ve benden başka kimse bilmiyordu ki Beca .Eğer ağzın dan kaçırmışsan-" dedii bir erkek sesi ." Ben mi ,tanrılar aşkına Potter!Ben mi dedim 'Hadi ama Beca geçmiş geçmişte kaldı .Altı üstü otele bir göreve gideceğiz yemeyeceğim seni merak etme.'diye."Sonra arkasından omzuna dokundum.Beni görünce bir ayna parçasını alelacele cebine sokuşturdu.Birkaç saniye boş boş birbimize baktık tam bu iş sıkıcılaşmaya başlıyordu ki "İkimizde okuldan atıldık, ne harika değil mii ? Şimdi izin verirsen gideceğim . "dedi Beca bileğine bakarak .Fark etmeden kaçmaması için bileğini kavramıştım ama geri bırakmadım, "Bana iyi bir açıklama borçlusun Ramirez."dedim.

Derince iç çekti "Tamam ama bu konuşmayı böyle ortalık yerde yapamayız.Melez Kampı' nın yerini biliyor musun? " diye sordu Sırıttım ,"Hem de gayet iyi." . Zoraki bir şekilde gülümsedi ,"Seni evime götüreyim .Orada herşeyi anlatırsın ." dedim.Hiç konuşmadan taksiye bindik.Yolun yarısında yine o ayna parçasını çıkardı. "Neden o ayna parçasına bakıp duruyorsun."diye sordum.

" Alışkanlık ,bunu bana bir arkadaşım vermişti .Bir tür telefon gi bidir."dedi.
"Bu arkadaşının adı James Potter olmasın."dedim kaşlarımı kaldırarak. Gözlerini faltaşı gibi açtı ,"Nereden biliyorsun." dedi tehditkar bir sesle. "O şeyle konuşurken biraz sessiz olmalısın.Ayrıca hemen saldırma sevgiline bir şey demedim." dedim. Daha da kızdı, "O benim sevgilim , bu bebek de ...Ooo,ağzımdan fazla şey kaçırdım." dedi ."Bir de bana diyorsun ." diye yakındı ayna parçası.
"Kapa çeneni Potter."dedi Beca.
"Hem oradaki kim? Sabahtan beri,Pati mi yoksa?"
"Hayır,ama-"
"Yoksa Emma'yı mı buldun?"
"Hayır,ama-"
"O ,zaman Aylak?"
"Bir Muggle'a bilmesi gerekenden daha fazla bilgi verdim şimdi izin verirsen düzeltmem gerek.Bir saniye beni yalnız bıraksan.Sana yerimi söylemeyeceğim."dedi sabırsızca .
"Bu süreçte yanında yanında olmak istiyorum Beca.Bir hata yaptık.Bırak bu hata onların suçu olmasın." dedi James.Beca karnına dokundu"Onlar?"
"Iıı,şey ben gelince konuşuruz.Tabi bana olduğun yeri haber verirsen." söylediklerinin her kelimesinde tedbir ve korku vardı .
"Seni öldüreceğim James. Duydun mu bittin sen Potter!!" Diye patladı.

Aynadaki ses kayboldu. Beca asasını bana doğrulttu,"Özür dilerim.Unuttur." dedi ve gözlerim karardı.
Biri beni dürtüyordu,"Kalk Percy .Senin evini ben değil sen biliyorsun." ben başımı bile kaldırmayınca baldırıma sertçe bir tekme geçirdiğinde kendimi taksiden attım.Ben sızlanırken o da bana baktı ve sırıttı,"Birini tekmelemek her zaman bana kendimi daha iyi hissettirir."diyerek .Merdivenden çıkarken birden omuzlarımın gevşediğini hissettim.Beca 'nın sesi " Ehh, "dedi "birinin canını acıtınca gönlünü alman gerekir değil mi? "ardından sırtı da gevşedi .Kapıyı açıp içeri girerken gerindim, "Tanrılarım , bu gerçekten iyi hissettiriyor."dedim ve annemle Annabeth'i gördüm.İkisi de Beca 'ya bakıyorladı."Yarın kampa dönüyorsunuz ,okuldan aradılar.Sen kimsin canım?"dedi Beca'ya dönerek. "Ben Beca,Poseidon'un kızı."dedi Beca.
Annabeth'in gözleri kocaman açıldı. Bir şeyler demek için ağzını açtı ama kapı çalındı.Annem kapıya bakmaya koştu."Nasıl hayatta kaldın o zaman?" dedi Annabeth."Bak Chase, bazı melezler sandığından daha becerikli oluyor ,"dedi sırıtarak" ayrıca sizin gerçekten kampa gitmeniz gerek."
"Hayır!Bana bir açıklama borçlusun."dedim ikisi de bana hışımla döndü,"Bana karışırsan senin bacak aranı tekmelerim Jackson."dedi Beca.Annabeth pis pis güldü,"Yosun​ Kafalı erkek arkadaşımı sözleri ile haklayabilen biri doğuştan dostumdur."dedi Beca'ya gülümseye rek.
Arkamdan bir ses "Bunla tehdit ettiği ilk kişi sen değilsin merak etme." dedi ."Beca'nın yüzü bembeyaz olmuştu ,yeşil gözleri öfkeyle parladı, "Seni öldüreceğim Potter.Ne demek'onlar'." dedi ve kocaman bir yastığı James'e fırlattı. James koltuğun arkasından saklanarak yastıktan kaçtı. "Ama diğeri kızmış ."dedi meydan okurcasına.Beca bir domates kadar kızardı.Sonra toparlandı ve odanın içinde ona yastıklar atmaya ve onu kovalamaya başladı."Bir de azarlamaya çalışıyorsun .Hem sen nasıl ve neden buraya geldin?"onu kovalamayı ve yastık fırlatmayı aniden kesti. Bütün rengi çekildi."Yoksa Lily ve Sirius öğrendi mi?"
"Saçmalama . Bütün daireyi gizli bir görev için Brezilya'ya gönderdiler dedim onlara." dedi James ,"Zaten üç kişi olduğumuz için Amelia'yı ikna ettim ve ikimiz adına altı buçuk aylık izin aldım , zaten 4 ay oldu bile 1,5 ayda senden uzak olmamaları gerçeğini düşününce .Merlin, ne kadar zeki bir adamım ben. Efsane bir plan yapmışım."
Öksürdüm,bilmediğim konulardan konuşmalarından sıklmıştım. Beca ,"James bu kardeşim Poseidon'un oğlu Percy, bu da arkadaşım Athena'nın kızı Annabeth." dedi. James 'in şaşırmamasına şaşırdım. "James .James Potter." dedi Annabeth 'in elini sıkarken .James 'in elini sıkarken sordum,"Sen de mi bir melezsin ?"
"Yoo,"dedi James "Safkanım.". Beca manyakça bir kahkaha attı ."James onlar Muggle."dedi gülmeyi sürdürerek .Sonra James "A,doğru." dedi. Sonra kapıdaki mektup deliğinden bir kağıt düştü .Annabeth kapıya gitti kağıdı yerden alıp okudu. "İkinizin bu gece buraya gelmesini istiyorum.Beca ve arkadaşınında.~Kherion" Yarım saat sonra annem dahil herkes bir Toyota' da Melez Kampı'na doğru yol alıyorduk.

Percy Jackson, Kız Kardeşi ve PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin