Kaçak Beca ve Lily Grace

217 12 3
                                    

Lily Potter evinde oturmuş karnını okşuyordu.2 aylık bebeği sürekli onu dışarıya çıkıp kocasını aramaktan alıkoyuyordu.

James ve Sirius gizli bir Yoldaşlık görevi için Amerika'ya gitmişlerdi.Bir haftadır yoklardı. Eğer her şey zamanındaysa Yılbaşı için geleceğiz ,demişti James.

İçeriden Remus'un panikli sesi geldi.

"Aman tanrım bebek yok!Lily,Grace!"diye aşağı kata hızla indi.

"Grace yok mu?"diye sordu Lily.

Ayağa kalkmaya çalıştı.Ama Remus onu omuzlarından tutup yerine oturttu.

"Ben onu bulurum sen kendini yorma."dedi ve üst kata çıktı.

Lily Grace ,Beca ve Sirius'un kızıydı.Daha 1 yaşına basmamasına rağmen akıcı bir şekilde konuşuyor,emekliyor,yürümeye çalışıyordu ve bu ilk ortadan kayboluşu değildi.

Lily salonda Grace 'i aramaya başladı . Sonra mutfak.Merdiven boşluğuna gelince durdu.Bir burun çekme sesi duyuldu.

Bebek o karanlık yerde oturmuş elinde bir şeyle oynuyordu.

Bu Sirius'un ,Beca'ya 18.yaş doğum gününde aldığı Altından melek şeklinde bir bileklikti.

Beca onu hiç bileğinden çıkarmazdı ama oraya düşmüş olmalıydı.

Bebek bir bilekliğe bir Lily'ye baktı. Ağlamaya başladı,

"Bebe , anniş istiyo."diye.

Lily onu kucağına aldı.Beraber sallanan sandalyeye oturdular.

"Anne gelecek Grace ."dedi bebek başını omzuna koyunca.

Beca 22 yaşında olmasına rağmen 1yıldır Hogwarts'ta Karanlık Sanatlara Karşı Savunma öğretmenliği yapıyordu.Onun dışında sürekli Yoldaşlık için Dumbledore dışında kimsenin bilmediği görevlere gidiyordu.

Bazı akşamlar gece yarısından sonra kimseye farkettirmeden eve giriyor ,sabaha kadar kızıyla ilgileniyor ve yine kimse uyanmadan işine geri dönüyordu.

Yüzünü gören seviniyordu.Kocası bile en son onu bir ay önce görmüştü.Bu savaşın,verilen kayıpların arasında da Beca'nın hayalet tavırları hiç yardımcı olmuyordu.

Öğrencilerin en tırstığı öğretmen haline gelmişti Beca.Hogsmade gezilerinde sokaklarda korumalık yapıyor belki de bütün Yoldaşlık üyelerinden çok Ölüm Yiyen'le düello edip yakalıyordu.

Onun bu direnişi bütün halkı umutlandırırken bütün arkadaşlarını ve ailesini kahrediyordu.

Remus ağlama seslerine aşağı geldi.Derin bir oh çekip karşısındaki koltuğa gömüldü.

"Daha bir yaşına basmadan nasıl bu kadar yaramaz alıyor anlamıyorum."dedi Lily kıkırdayarak.

"Annesi ve babası birer Çapulcu ne bekliyordun?"dedi Remus gülerek.

Grace doğruldu.Annesini bilekliğini Lily'nin kulağına astı ve hafif şişmiş karnına dokundu minicik parmaklarıyla.

"Bebiiş kaadeş."dedi Lily'ye bakarak.Sonra Lily'ni karnına yattı.

Bu sırada Lily karnının içinde bir tepme hissetti.

Şaşkınca Grace'e baktı.Grace sanki başından beri amacı buymuş gibi huzurla gülümsedi.Minicik elleriyle yine Lily'nin karnını okşadı.Bebek yine tekme attı.

Remus ve Lily etkilenmişçe iki bebeğin arasındaki iletişimi izliyorlardı.

"Büyüleyici bir şey.İki bebek arasındaki iletişim göz alıcı.Annesi ve babası görebilseydi keşke."dedi Remus.

Percy Jackson, Kız Kardeşi ve PotterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin