Üşengecim Napıyım :D

7.3K 268 10
                                    

Olaydan 2 gün sonra:

Saat öğlenin 11i olmuşdu ve ben çok sıkılmışdım.Bu gün okul yoktu ve benim yaptığım tek şey evde televizyon başında kanallara mal mal bakmak.Baze kendime "Tiffany kendine gel bu gün cumartesi"diyorum ama sonra ne oluyo biliyomusunuz.ÜŞENİYORUM.

Yarım saattir tualetimi tutuyorum neden mi?Buna da ÜŞENİYORUM.

En sonunda üşengeçliği zat zor bir kenara bıraktım.Hemen üst kata odama çıktım.Banyoma girip küveti doldurdum.Bıcı bıcı yapıp çıktım 😃

Sonra havlumu vücüduma sardım.Saçımada bir havlu sarıp banyodan çıktım.Dolabımın başına geçip giyiceklerimi düşündüm ve sonunda karar verdim.Hafif buz mavisi olan pantolon gibi duran taytımı onun üstünese önünde böyle bi hauvanın kafassı olan değişik beyaz t-shirtı giydim.Altıma nikelerimi giydim.Makyaj masama oturdum ve eyeliener sürdüm.Bide parlatıcı,tamamdır.Şeker gibi kokan parfümümüde sıktım.İşte tamamdır telefonuma bi kap seçtim çantama gerekli olan şeyleri koydum ve evden anahtarlarımı alıp çıktım.Bu gün yüriyicekdim çünkü nereye gidicemi bilmiyordum.Böyle zamanlarda hep yürürdüm.Hayır hayır moralim bozuk değil ama sıkıldığım zaman böyle olur.Telefonumun tuş kilidini açıp Lana Del Rey-Summetime Sadness açtım.Kulağımada kulaklıklarımı taktım ve yürümeye başladım.Birden Starbucksa gidip kahve alabiliceğim geldi aklıma.Yürümeme devam ederek Starbucksun oraya geldim.İçeriye girmeden önce müziği kapattım ve kulaklıklarımı çıkardım.Aslında dünyanın sesini kıs müziğin sesini aç düşüncesindeyim ama böyle yerlerde çıkarmam gerekiyo.Arkamdakilerin bni dürtmesiyle düşüncelerimden arınabildim.Bana artık girmeyi düşünmüyomusun dedi bi cırtlak bi kız sesi ben arkamı döndüğüm an şok oldum tabii onlarda...

Bir Genç Kızın HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin