Oyuna Geldim Sanırım Ha?

3.7K 155 13
                                    

Gidiceğim yere geldiğimde arabadan indim ve gayet normal dans edilen güzel biraz içki bulanan bir yere gelmişdim.Buraya daha önceleride çok gelirdim.
İçeri girdiğimde kapıda duran James ile kendimize özel tokalaşmamızı yaptıktan sonra arka taraftaki isimsiz odalardan birine girdim ve üstümü değiştirdim.Arkadaki arkadaşlarla konuşup,ismimi söylettirdim ve arkadan sadece müziğin çalmasını istedim.Sahneye çıktığımda dans etmeye başladım.Dansım bitince insanların alkışları eşliğinde arkamı dönüceğim sırada Jack,ve ismi lazım değiller(Elenaor ve Austin) arka kapıdan çıkmaya çalıştıklarını gördüm.Hadi ikisi tamamda Jack ne iş?Hemen aşağı inip hızlıca üstümü değiştirdim arka kapıya yol aldım.Arka kapı genellikle sıkışık olurdu.Çünkü ne yaptığı belli olmayan insancıklar oraya toplanırdı ve yine öyle bi şey olmuşdu.Daha hızlı gittim ve oranın bilinmeyen hemen arka kapının yanına çıkan yere gittim.Dışarı çıkdığımda tek bir arabayla geldiklerini görünce arabanın yanına gittim ve üstüne oturdum.Kapıdan çıkıp beni gördüklerinde yüzlerinden büyük bi şaşırma dalgası geçti,Austin hariç.
"Selam" diye iğneliyici bi tonda bağırdıktan sonra isim veremediğim bakışlarımla Jack'a bakmaya başladım.
"Oyuna geldim sanırım ha?" dedim ve kahkaha atmaya başladım.Kahkaham sinirden değildi,gerçekten içimde değişik şeyler hissediyordum.
"Ne demek istiyosun Tiffany?"
"Imm...Demek istediğim bir şey yok.Zaten ben bir şey demek istemeden siz bir şeyler yaptınız."
"Hayır Tiffany..."Jack tam sözlerine devam ediceği sırada Austin araya girdi
"Hadii ama dostum doğruyu söylesene"
"Of...Tamam.Biz Austin,Elenaor ve ben...Imm...İş birliği yaptık seni oyuna getirdik."
"Hah ne güzel şuan karşında kırık bi kız görüceğini sanıyosanda sanmamalısın."Jack'a elimi uzattım ve yavaşça elini sıktım.
"Teşekkürler" dedim ve arabama doğru ilerledim.
Rahatladım sanırım.Ne sanırımı gerçekten rahatladım.
Biliyorum çok saçma ve anlaşılmaz davrandım ancak peşinden koşucak değildim,yada depresyona giricek.Çünkü yapıma ters,yapamam.
Şimdi hemen eve gidicekdim biraz uyuyup daha sonra sahilin ucundaki yere gitmeyi planlıyodum.
Eve gelince hemen yukarıya çıktım ve banyoya girdim.Kısa bir duş aldıktan sonra dolabımın karşısına geçtim ve altıma kuru kafalı eşortmanımı,üstüme ise hate yazan t-shırtımı giydim ve hemen yatağa atladım.


BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELDİ ANCAK ÜZGÜNÜM :/ NEYSE SİZİ SEVİYORUM BAYRAMINIZ KUTLU OLSUNNN
5 GENCİN TATİL GÜNLÜĞÜ HİKAYEMİ OKURSANIZ SEVİNİRİM HESAB ADI WATTYMANYAKLARİ
TEKRARDAN GÖRÜŞMEK ÜZERE

Bir Genç Kızın HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin