Yakınlaşmalar filan :D

6.1K 234 9
                                    

Öpüşüyorlardı ve kız bir yandan bana bakıyordu.

Aslında ben neden bu kadar şaşırıyorsam onu da anlamış değilim.Bunları görünce sakar ben pat diye dengemi kaybedip denize düştüm.Ay bide buralar derin.Ben denizle boğuşurken tek duyduğum şey Jack'ın "Tiffany" diye bağırmasıydı.Geriside koskocaman kapkara bir boşluk.

(Tiffany boğulduktan 1 saat sonra):

Gözlerimi yavaş yavaş açmaya başladım.Her şey bulanıktı.Ben neredeyim diye düşünürken odaya Jack girdi.Ben hastahanedeyim diye düşünürken bi ev olduğunu anladım.Burası benim odam değildi bazı şeyleri bulanık görmeme rağmen kokusundan anlardım ben odamı.Bu oda benim odam olsaydı deniz kokardı ama deniz kokmuyo.O zaman Jack'ın evindeyim.

O tam ağzını açmışsı ki ben konuşmaya başladım.

Ben:Ah biliyorum hastahanede değilim.Benim evimdede değiliz.Nerden biliyosun dersen benim odam böyle kokmaz.Neyse büyük ihtimalle senin evindeyiz senin yatağında yatıyorum ama...

Jack lafımı kesti ve

Jack:Afferim benim akıllı bıdığıma.Ne kadar da çok şey biliyomuşsun sen dedi ve gülmeye başladı

Ben kaşlarımı çattım ve onun susmasını bekledim.

Jack:Kızınca çok tatlı oluyosun dedi.

Bende yanımda duran yastıklardan birini kafasına fırlattım ama Jack hemen tuttu ve bana fırlattı.Ama tabii akıllı phen ne yaptım biliyomusunuz yorganın altına saklandım 😃 Sonrada gülerek " ah ben yatmaktan sıkıldım eve gidip yatacağım" dedim ve ikimizde resmen anırarak güldük sonra benim öküzlüğüm tuttu ve "Bay Parker yada perker aman herneyse lütfen odanıza girdiğiniz gibi çıkabilirmisiniz phen(bırayı öküz olduğum için aynı böyle dedim :Dd ) üserimi giniğğp evime gidip yatmaktağn sıkıldığm için yatacağım" dedim oda gülerek "tabikide Bayan Walker" dedi ve çıktı.Bende yaptığım öküzlüğü düşünerek üstümü giyindim ve hemen çantamı alıp çıktım ayakkabılarımıda giyip "ben çıkıyorum " dedim."Bekle" dedi sonrada benim yanıma geldi yaklaştı yaklaştı ve yaklaştı...

Bir Genç Kızın HayatıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin