SINIR GELMEDEN PAYLAŞTIM ASLINDA BU BÖLÜMDE OK KARARSIZ KALDIM AMA SONUNDA KARAR VEREBİLDİM UMARIM OKUYUCU SAYISI ÇOĞALIR GERÇEKTEN ÇOK İSTİYORUM ZATEN BAYAA Bİ ŞEYDE İSTEMİYORUM VOTEDE GELMESİN BİR YORUM VOTEDEN DAHA İYİ NEYSE HİKAYEYE DÖNELİM.
Bildiğiniz şok yaşadım hemde büyük bi şok.Şuan karşımda bi adet Jack,nerden çaldığını bilmediğim Love Will Remember ve "Sencede çıkma zamanınız geldide geçmiyormu" diyen insanlar.Resmen şoka girdim.Daha sonra biraz şarkının(ki şarkıdan daha önde benim için) sesinini alçaltılar.Alçalttıkları anda Jack yüksek sesle "Benimle çıkmaya ne dersin?Sonuçta bu mükemmel gülüş,mükemmel kaslar ve daha bir sürü şey pek bulunmaz söyliyim" diyerek odunluğunu konuşturmuş oldu.Yanlız ben ağlıyorum hem yaptığı şeyden dolayı hemde ben Love Will Remember'ı her duyduğumda ağlarım.Koşaral Jack'ın boynuna ellerimi,beline de ayaklarımı doladım.Bunu farkında olmadan yaptım.Herkes 'işte bu'gibisinden şeyler söylemeye başlayınca utanmadım değil tabii.daha sonra Jack'ın kucağından indim.Jack direk ellerimizi kenetledi ve yürümeye başladı.Tabii doğal olarak o yürüyünce bende yürüyordum.Oradaki insanlar bana 'Çok şanslısın,valla şans sıçıyon' diye bağırmaya başladılar.Bende kahkaha atıp arkamı döndüm ve hepsine bakarak 'Cümlemize amin hepinize benden bir adet olmayan sevgili' diye bağırdım.Herkes kahkaha atmaya başladı.Daha sonra Jack beni evime bıraktı.Of ya ben daha dolaşıcakdımda neyse.Eve girer girmez merdivenlere koştum o arada serçe parmağım sehpaya çarptı umursamıyıp devam ediyim dderken yere yapıştım.Bide şans sıçıyon diyoalar bana sevgili konusunda şans lazım değil ki nys.Artık sürüne sürüne merdivenlerden çıkıyorum.Odamada sürüne sürüne girdim ve yatağıma uzandım.Biraz dinlendikten sonra banyoya girdim ve kıyafetlerimi çıkardım ve duşa girdim.Kısa bi duşdan sonra çıktım ve havlumu sarınıp odama geçtim.Dolabımın karşısına geçip bakmaya başladım.Ama çok uzun sürmedi çünkü gerçekten takıntılarım yoktur zaten beniim tarzım bellidir şort giyerim tayt giyerim dar paça pantolan bazende ispanyol paça öyle yani :D Neyse dolabımdan bebe yaka arkası hafif uzun önü kısa bi kot gömlek altınada tayt giydim.Gömleğin yakasında zımbalar vardı,taytınsa önde ve arkada cebi vardı tabi gömleğimden pek belli olmıcakdı arkadaki cepler ama olsun.Hemen onları üzerime geçirdim ve saçlarımı hafiften kuruttum.Saçlarımıda yandan ördüm.Saçlarımın uçları sarı olduğundan güzel durmuşdu.Ayaklarıma önlerinde kedi kafası gibi olan babetlerden geçirdim ve dudağıma parlatıcı sürdüm,gözlerimede eyeliner sürüp bıraktım.Aynanın karşısına geçip baktım.Gayet istediğim gibi görünüyodum.Kulaklığımı ve telefonumu alıp cebime soktum aşağı indim ve anahtarları alıp çıktım.Kulaklıklarımı takıp sahile doğru yürümeye başladım sahile geldiğimde en dibindeki hafif uçurum gibi olan yere gittim.Oraya varınca kulaklığımı çıkarıp cebime zar zor koydum.
"JACK'I SEVİYORUM" diye bağırmaya başladım.O arada arkamdan biri "TİFFANY'İ SEVİYORUM" diye bağırınca şok oldum.Arkamı döndüğümde bir adet Jack gördüm.Hemen bana sarıldı ve "Ne yaptın bana" dedi :o ne diyo lan bu?
DIRIDIRIM BÖLÜM SONU SANIRIM BU BÖLÜMDEDE BEKLENTİLERİNİZİ KARŞILAYAMADIM GERÇİ BEKLENTİLERİNİZİN NE OLDUĞUNU BİLE BİLMİYORUM AMAN NEYSE ASLINDA BU BÖLÜMDE AKLIMA DEĞİŞİK PLANLAR GELMİŞDİ AMA DAHA SONRA JACK VE TİFFANY'İN ARKADAŞLIĞININ ÇOK UZADIĞINI FARKETTİM VE BÖYLE BİR ŞEY YAPTIM BU BÖLÜMDE BİRAZDA KENDİMİ KATMIŞ OLDUM ÇÜNKÜ BEN LOVE WİLL REMEMBER DİNLEDİĞİMDE GERÇEKTEN AĞLARIM KIYAFET SEÇMEDE ZORLANMA ÇOK FAZLA KOT PANTOLON GİYMEM FİLAN NEYSE UMARIM BEĞENİRSİNİZ YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN FAZLA YORUM GELİRSE HER AN YB YAYINLAYABİLİRİM :D SİZİ SEFİYOM BB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Genç Kızın Hayatı
Teen FictionBabasından , annesinden , üvey babasından ve yeni doğacak üvey kardeşinden nefret eden bir kızın hikayesi... Sevgiden mahrum kalan Tiffany, mutluluk nedir bilmiyor , hayatından nefret ediyor ve sonra karşısına bir adam çıkıyor bu Jack. Jack ona sevg...