BU BÖLÜM YETERİNCE KISA OLDU BİLİYORUM ÜZGÜNÜM AMA BİR TÜRÜ AKLIMA YAZICAK BİŞEY GELMİYO :(
Demek öyle Elenaor.Bundan sonra bende koy göte gitsin kafasında olucam o zaman.Kapıyı kapattım ve arkamı döndüm.Jack koltuğa oturmuş bekliyordu.Yanına gittim ve oturdum.
"Bu kadar güçlü ve sinirli olduğunu bilmiyodum.Bi kıza göre..."cümlesini tamamlayamadan sözünü kestim
"Biliyorum biliyorum diğer kızlara göre fazla güçlü falan filanım.Eminim bu gücün nerden geldiğini merak ediyosun.Valla bende merak ediyorum" dedim ve banyoya doğru yüremeye başladım.
"Nereye" diye bir soru yöneltti.
"İşemeye gelcenmi?" dedim ve banyonun kapısını kapattım.
SABAH:
Dün olanları merak ediyosanız dün pek bi şey olmadı.Tualetimi yaptıktan sonra doğal olarak çıktım.Biraz oturduktan sonra kalktı.Elenaor bilmem kaç defa aradı.Sonra mesaj attı.Hadi ama!Özür dileyecek filan diye düşünmediniz değilmi?Yada pişmanlıktan ölüyomuş diye?
Bunun intikamını alıcam filan falan diye şeyler gevelemiş.Çokta fifi,çokta tın.Daha sonra bende evde dans ettim ve odama çıkıp biraz kitap okudum.Daha sonrada uyudum.
Biraz yatakta oyalandıktan sonra kalktım ve banyoya gittim.Kemiklerimde tadilat vardı resmen.Sabah sabah banyo yapmaya üşendiğim için elimi yüzümü yıkadım ve ihtiyaçlarımı karşıladım.Daha sonra banyodan çıktım ve aşağı resmen sürünerek indim.Televizyondan son ses 5 Seconds Of Summer açtım ve mutfağa girdim.Bi kahve yapıp laptopumu aldım ve koltuklardan birine oturdum.Televizyonu kapatıp laptopu açtım ve bu seferde kaptoptan müzik açtım.Sosyal ağlara girip takıldım.Daha sonra laptopu kapattım ve odama çıktım.Banyoya girip duş aldım ve çıkdım.Çıkınca dolabımın karşısına geçtim ve hemen giyiceğim kıyafetleri çıkardım.Altıma buz mavisi dar bir kapri,üstümeyse göbeğimi açıkta bırakan üzerinde cool yazan tshırtımı giydim.Saçımı yandan örüp bıraktım.Ayağıma buz mavisi ayakkabılarımı giydim.Eyeliner ve parlatıcı sürdüm.Telefonumu kulaklığımı güneş gözlüklermi ve paramı alıp aşağı indim.Anahtarlarımıda binbir güçlükle bulup dışarı çıktım.Arabama bindim ve radyodan son ses müzik açtım.Starbucksa girdim ve kahve alıp çıktım.Tekrar arabaya binip yola devam ettim.Nereye gidiceğimi bilmiyodum.
'Buldum' diye arabanın içinde çığlık attım.Çok güzel bir şey buldum ama size söylemicem.Merak edin biraz(göz kırpma şeysi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Genç Kızın Hayatı
Teen FictionBabasından , annesinden , üvey babasından ve yeni doğacak üvey kardeşinden nefret eden bir kızın hikayesi... Sevgiden mahrum kalan Tiffany, mutluluk nedir bilmiyor , hayatından nefret ediyor ve sonra karşısına bir adam çıkıyor bu Jack. Jack ona sevg...